איתור נזילות איתור ברור

בדיקת נזילות ללא הרס

הטכנולוגיה שיפרה רבות את תחום איתור הנזילות, וכיום ניתן לבצע בדיקת נזילות ללא הרס של מבנים. בעלי המקצוע עושים שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, המאפשרים להם להבין היכן קיימת רטיבות ומהו מקורה.
זהו למעשה השלב הראשון, שלאחריו יגיע תיקון מדויק ונקודתי של מקור הנזילה, מה שחוסך זמן, כסף, ועוגמת נפש לכל הצדדים. אם גם אתם מעוניינים בבדיקת נזילות מקצועית וללא הרס, התקשרו אלינו עוד היום והזמינו מומחה בתחום!

☑️בדיקת נזילות ללא הרס באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת נזילות ללא הרס
בדיקת נזילות ללא הרס
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מכשור לבדיקת נזילות ללא הרס

עבור אנשים רבים, יש חשיבות מכרעת לאופן ביצוע בדיקת הנזילות במבנה שלהם. בעבר היה צורך לפרק אריחים, קירות ומרצפות כדי להגיע אל מקור הנזילה, והדבר היה כרוך בנזקים רבים והוצאות כלכליות בלתי מבוטלות. גם היום יש בעלי מקצוע שעדיין לא התקדמו, ונותרו עם שיטות העבודה הישנות שהיו נהוגות פעם.

הטכנולוגיה תרמה רבות לתחום איתור הנזילות, וכיום ניתן לבצע בדיקת נזילות ללא הרס של המבנה, וזאת תודות לציוד טכנולוגי מתקדם המאפשר לבעלי המקצוע "לראות" את מקור הנזילה ואת טווח התפשטותה. בין האמצעים המאפשרים בדיקת נזילות ללא הרס ניתן למצוא:

  1. מצלמות טרמיות
  2. מכשירים אקוסטיים
  3. איתור באמצעות בלון
  4. איתור באמצעות גז
  5. סיבים אופטיים

 

בדיקת נזילות עם מצלמה טרמית

המצלמה הטרמית נחשבת לאחד הכלים היעילים בתחום איתור הנזילות, והיא מאפשר לנו לקבל צילום צבעוני המראה לנו את שינויי הטמפרטורה שיוצרים המים. כשמים חודרים בין אזורים הם תמיד יוצרים שינוי טמפרטורה, והמצלמה הטרמית מאפשרת לבעל המקצוע לראות זאת ולהבין את מקור הנזילה. יתרון נוסף לצילום הטרמוגרפי הוא, שזוהי הוכחה קבילה משפטית במידה וצריך להוכיח אחריות לנזילה.

 

מתי נזמין בדיקת נזילות ללא הרס?

בעוד חלק מהאנשים מעדיפים "להקדים תרופה למכה" ולהזמין בדיקת נזילות לקראת ימי החורף, רובה המכריע של האוכלוסייה לא מזמין בדיקה עד שהנזילה מתדפקת על דלתנו… או יותר נכון – על קירותינו ותקרותינו. ישנם מספר סימנים שאומרים שהגיע הזמן להזמין בדיקת נזילות ללא הרס:

 

סימני בועות מאחורי שכבת הצבע

כשהרטיבות חודרת דרך הקירות החיצוניים או הגג, זה קורה לרוב עקב כשל של מעטפת האיטום החיצונית. כשהמים מגיעים סמוך לפנים המבנה, הם לעתים מצטברים מאחורי שכבות הצבע ויוצרים מעין בועות. הבועות האלה מהוות סימן ברור לכך שיש להזמין מומחה לבדיקת נזילות, לפני שהבעיה תחמיר.

 

עובש

כתמי עובש מופיעים ככתמים ירוקים או שחורים על הקירות והתקרה שלנו, ואם הם שם – כנראה שאנו נושמים את הנבגים שלהם. נשימת נבגי העובש עלולה להזיק לבריאותנו ולבריאותם של הדיירים האחרים במבנה, ולכן מומלץ מאוד לטפל בו בהקדם. עובש הוא למעשה כינוי למשפחת פטריות הצומחות בתנאי לחות, והוא יופיע במצבים שבהם קיימת נזילה במבנה, או כשהחדר אינו מאוורר מספיק.

 

נזילות, הצפות וטפטופים

השלב החמור ביותר של הנזילה, מתרחש כשהיא חודרת אל תוך המבנה שלנו בצורת טפטופים, זרימה או הצפה. זה יכול להתרחש בזמן גשם חזק שתופס את מערכת האיטום שלנו "לא מוכנה", או בעת שצינור מים באחד הקירות שלנו מתפוצץ. בזמן שזה קורה, יש להזמין בהקדם האפשרי בדיקת נזילות ללא הרס.  

 

מחיר בדיקת נזילות ללא הרס

לכל בדיקת נזילות ללא הרס מחיר מעט שונה, והדבר יהיה תלוי בוותק בעל המקצוע, המכשור הדרוש, גודל השטח הדורש בדיקה, העומס בעונה ועוד.

 

מחירון בדיקת נזילות ללא הרס כללי

בדיקת נזילות ללא הרס מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות מים מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות בדירה מחיר מ-₪800

 

לבדיקת נזילות ללא הרס חייגו 055-978-0890 ☎️

אנו מציעים גם שירותי תיקון נזילות ללא הרס, והמחיר יתחיל מ-₪1000.

קשה להעריך כמה זמן תיקח הבדיקה, אך זמן הבדיקה לא ישפיע על הצעת המחיר שתקבלו.

מומלץ להזמין בדיקה באופן תקופתי, או כשמתעוררים סימנים כמו עובש, נזילות, הצפות, בועות בקיר, ועוד.

זמן ההגעה שלנו תלוי בעומס העבודה בהתאם לתקופה, אך אנו מתחייבים לעשות מאמץ ולהגיע אליכם בהקדם האפשרי.

דילוג לתוכן