איתור נזילות איתור ברור

בדיקת נזילה בצנרת

נזילת צנרת עשויה להיות חוויה לא נעימה כלל, והיא מתבטאת ביציאת מים מהקירות, התקרה או הרצפה במבנה שלנו. חדירת המים יכולה להיות הדרגתית או פתאומית, ובמצב כזה עלינו להזמין בדיקת נזילה בצנרת. בדיקת נזילות בצנרת מתבצעת כיום באמצעים מתקדמים, והדבר מאפשר לאתר את הבעיה מבלי לפרק או לקדוח במבנה.

☑️בדיקת נזילה בצנרת באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת נזילה בצנרת
בדיקת נזילה בצנרת
תוֹכֶן הָעִניָנִים

באילו מצבים נזדקק לבדיקת נזילה בצנרת?

נזילה בצנרת עלולה להתרחש בכל אחד מצינורות המים המקיפים אותנו, ובהתאם – יציאת מים לתוך המבנה יכולה לקבל צורות שונות. באילו מצבים נזדקק לבדיקת נזילה בצנרת?

 

מים יוצאים מהקיר

יציאת מים מהקיר יכולה להתרחש בכל אחד מחדרי הבית, ולהביא עמה עוגמת נפש בלתי מבוטלת. הצעד הראשון שעלינו לעשות הוא כמובן לסגור את שיבר המים הראשי במבנה, ולאחר מכן יש להזמין איש מקצוע שיבצע בדיקת נזילה בצנרת. מעבר ליציאת מים ממשית מהקיר, תופעות נוספות יכולות להתרחש בעת נזק לצינור מים בקיר, למשל כתמי עובש, ריחות עובש, בועות בקיר ועוד.

 

הצפה בבית

הצפה בבית שלנו לרוב תתפוס אותנו לא מוכנים, ומקורה יכול להיות באחד הקירות, בתקרה או ברצפה. הצפה בבית יכולה לנבוע מנזילה בצנרת, או מכשלי איטום שונים הקיימים במעטפת המבנה שלנו. כך או כך, עלינו להזמין איש מקצוע לאיתור הבעיה המדויקת, ולהצעת פתרון מתאים עבורה.

 

נזילות מהתקרה

בדיקת נזילה בצנרת יכולה להידרש גם במקרים שבהם אנו סובלים מנזילות מים מהתקרה. לרוב, נזילה שמקורה בפיצוץ צנרת תהיה בעלת אופי שונה מאשר נזילה שמקורה בכשל איטום. כשמדובר בבעיית איטום, הנזילה תגיע בזמן של גשם חזק ברוב המקרים, ואילו כשמדובר בפיצוץ צינור מים – הנזילה יכולה להגיע בכל עונות השנה ובלי קשר לאקלים.

 

מים שעולים מהרצפה

אמנם מדובר בתופעה פחות נפוצה, אבל היא בהחלט יכולה להתרחש גם בבית שלכם. מים שעולים מן המרצפות מעידים על כשל באיטום, או על נזק לאחד מצינורות המים הנמצאים בחלקו התחתון של המבנה.

מדובר בתופעה שעשויה להיות מפתיעה, מכיוון שלכאורה לא ניתן לראות מהיכן המים מגיעים, ואין שום סימנים על הקירות או בתקרה. המים למעשה מחלחלים דרך המרצפות שנראות תקינות לחלוטין, ויוצרים שלוליות או הצפה בחדר.

 

ביצוע בדיקת נזילה בצנרת

כיום, ביצוע בדיקת נזילה בצנרת מתבצע באופן הרבה יותר פשוט מאשר בעבר. תחום האינסטלציה התפתח משמעותית בשנים האחרונות, וכיום בעלי המקצוע מצוידים במכשור מתקדם לאיתור נזילות. בין האמצעים החדישים נוכל למצוא:

  • מצלמות טרמיות.
  • מכשירים אקוסטיים.
  • סיבים אופטיים לבדיקת צנרת.
  • איתור באמצעות גז.
  • איתור באמצעות בלון.

 

שימוש בסיבים אופטיים לגילוי נזילה בצנרת

הסיבים האופטיים מאפשרים לבעל המקצוע "להציץ" אל תוך הצנרת, מבלי לפרק שום חלק בבית. מדובר על סיבים משוכללים המכילים מצלמה, ובמידת הצורך – ניתן גם להשחיל לצנרת רובוטים שיבצעו אטימה נקודתית.

 

מהו מחיר בדיקת נזילה בצנרת?

לכל בדיקת נזילה בצנרת מחיר שונה, והדבר יהיה תלוי במספר קריטריונים שיקבעו את הצעת המחיר. כך למשל, במידה והלקוח יבקש תיקון נזילה בצנרת – אנו נשמח לעשות זאת, אך הדבר צפוי לייקר את הצעת המחיר.

מהם הפרמטרים המשפיעים על מחיר בדיקת נזילות בצנרת?

  1. עומס העבודה בעונת הזמנת השירות.
  2. ותק בעל המקצוע.
  3. המכשור הדרוש לצורך הבדיקה.
  4. היקף הבעיה וגודל השטח שיש לבדוק.

 

מחירון בדיקת נזילה בצנרת כללי

בדיקת נזילה בצנרת מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות מים מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות בדירה מחיר מ-₪800

 

לבדיקת נזילה בצנרת חייגו 055-978-0890 ☎️

מחיר בדיקת נזילה בצנרת מתחיל מסכום של ₪800, ויכול להשתנות בהתאם לפרמטרים המופיעים מעלה.

ע"י שימוש במכשור מתקדם דוגמת מצלמה טרמית, סיבים אופטיים, מכשירים אקוסטיים ועוד.

לא תמיד ניתן למצוא סימנים, אך לרוב מדובר על יציאת מים מהקיר, התקרה או הרצפה.

אנו מציעים תיקון נזילה בצנרת במחירים נוחים, והמחיר יושפע מהחומרים הדרושים, וותק בעל המקצוע, היקף הבעיה, ועוד.

דילוג לתוכן