איתור נזילות איתור ברור

איתור רטיבות בקירות

מי לא מכיר את הסיטואציה שבה מצאתם את עצמכם מסתכלים על הקיר ומוצאים כתם רטיבות, התקלפות של הטיח או התנפחות הקיר. כל אלו עלולים להיות סימנים שיכולים להעיד על בעיות רטיבות חמורות שיכולות לצוץ. במצב זה, יש להזמין במהירות האפשרית אינסטלטור שמומחה באיתור רטיבות בקירות.
הנטייה של רוב האנשים תהיה לחכות לתום עונת הגשמים על מנת לטפל בבעיות מן הסוג הזה – במאמר זה אסביר את הטעות של החלטה זו. אצלנו עובדים טובי וותיקי מאתרי הרטיבות בקירות – איתור מוקדם ותיקון נכון של  הרטיבות בקירות יכול לחסוך סכומי כסף גדולים והפתעות לא רצויות בעתיד.

☑️איתור רטיבות בקירות באופן מקיף ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור רטיבות בקירות
איתור רטיבות בקירות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מהו איתור רטיבות בקירות?

מאתרי רטיבות על הקירות הם אנשי מקצוע שממפים ומאתרים נקודות שבהן ישנן רטיבות, את מקורות הבעיה ומטפלים בה. עבודה מקצועית ומהירה מרגע גילוי הסימנים הראשוניים יכולה לסייע מאוד למזעור הבעיות שיכולות להיווצר כתוצאה מן הרטיבות.

 

חשיבות איתור רטיבות בתקרה באופן מקצועי

אפילו תהליך גילוי לא נכון יכול לייצר בעיות. למשל, חשיפה מיותרת או בעיקר אי גילוי מדויק של מקורות הרטיבות או פספוס של נקודות שעלולות להתפשט. חשוב לזכור שלא רק איפה שישנם סימנים בולטים ישנה רטיבות – פעמים מסוימות ניתן לאתר רטיבות בקירות רק באמצעות מכשירים מסוימים.

איתור ותיקון רטיבות בתקרה מחירו יכול משתנה בהתאם למורכבות המלאכה, שתלויה במבנה המיוחד של כל בית ובית – מיקום הצנרת, המיקום המדויק של הבעיה, הסתעפות הצינורות ובעיות שקשורות גם לשכנים. לכן, אינסטלטור מקצועי יכול לסייע עם הבעיה – דבר שלא כל אחד יכול.

 

באילו מכשירים משתמשים על מנת לאתר רטיבות בקירות?

ישנם מספר מכשירים שמשתמשים בהם אנשי המקצוע. כל אחד ואחד מסייע לבעיות אחרות ומשתמשים בו במצבים שונים.

 

מצלמה תרמית

מצלמה תרמית היא הכלי העיקרי למציאת רטיבות שיכולה להיות נסתרת מן העין במצבים מסוימים. המצלמה מאתרת את שינוי הטמפרטורות בקיר, דבר שמאפשר לאתר רטיבות בקירות, את מקור הרטיבות, סיבת הרטיבות ומקומות התפרצות פוטנציאלים – דבר שאי אפשר לעשות ללא המצלמה.

 

הפרשי לחצים

באמצעות איתור הלחצים השונים בכל מקום ומקום בצנרת ניתן למצוא מקומות שבהם קורית הדליפה, ולמפות את אזורי הבעיה העתידית של הרטיבות – על מנת לתקן את הרטיבות בקירות באופן מיטבי.

 

בדיקת אולטרה סאונד

במצבים שבהם קשה לאתר בכלים הקונבנציונליים ניתן באמצעות שימוש בגלי קול והאופן שבו הם חוזרים למצוא את מיקומי הנזילה. זה רלוונטי למצבים יחסית חריגים אך היא יכולה גם היא להיות מאוד יעילה.

 

מה קורה אם מתעלמים מסימני הרטיבות?

אנחנו נוטים לחשוב שאם הסימנים הופיעו בחורף, בסוף עונת הגשמים הרטיבות תעלם וניתן יהיה לסייד את הקיר ולחשוב שהכול בסדר – לא כך הדבר. הרטיבות לרוב רק תחמיר והיא עלולה להתגבר לכדי נזילות, דליפות או דרדור מצב יסודות הבית. תיקון ואיתור של רטיבות בקירות היא הכרחית על מנת לייצר פתרון יעיל לאורך זמן.

מדובר בהשקעה לטווח ארוך – הזמינו מומחה מקצועי שיאתר ויטפל בבעיות האלו עכשיו, מדובר בהשקעה שתחזור אליכם בכך שלא תצטרכו להזמין מומחים נוספים כל שנה.

 

כמה עולה איתור רטיבות בקירות?

מחיר איתור רטיבות בקירות מתחיל ב-1200 שקלים, למרות שנדמה שמדובר בסכום גבוהה – כפי שמתואר במאמר, הוא יכול להשקיט אתכם לטווח הארוך. המחיר של האיתור משתנה ממקרה למקרה בהתאם לקושי ולרמת הבעיה.

 

מחירון איתור רטיבות בקירות כללי

איתור רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200
איתור רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
איתור רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לאיתור רטיבות בקירות, חייגו 055-978-0890 ☎️

יכולים להופיע כתמים, קילוף רטיבות והתנפחות הקיר.

הזמן שלוקח לאתר רטיבות על הקיר תלויה במוקדי הרטיבות, בגורמים שיצרו את הרטיבות ובמכשירים שצריך להשתמש בהם, ככל מדובר בתהליך שיכול להיות החל מעשרים דקות.

דרכנו קיימים אינסטלטורים מומחים לכל סוגייה וסוגייה שזמינים עבורכם.

תיקון רטיבות בקיר באמצעים יעילים תאתר את מקור הרטיבות עצמה ולכן מקור זה לא ייצר יותר בעיות

דילוג לתוכן