איתור נזילות איתור ברור

איתור רטיבות בקיר חיצוני

כאשר הקירות החיצוניים שלך נחשפים למקור מים כגון גשם, מים אלה יכולים להיכנס לתוך הבית, ובמקרים מסוימים לעבור לרוחב מהקירות החיצוניים שלך אל הקירות הפנימיים שלך. יכול להיות שסדקים בלבנים או אבני הבניין מכניסים את המים פנימה, או שתנאי מזג האוויר עשויים רק לגרום לכך שהקירות שלך נשארים לחים מבלי לקבל את ההזדמנות להתייבש. בכל מקרה, אם אתה חושד בבעיית רטיבות, כדאי לך להזמין שירות של איתור רטיבות בקיר חיצוני. המאתרים יקשרו אותך לאנשי המקצוע המובילים בתחום, שיעניקו לך את השירות הטוב ביותר במחיר ההוגן ביותר.

☑️איתור רטיבות בקיר חיצוני באופן מקיף ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור רטיבות בקיר חיצוני
איתור רטיבות בקיר חיצוני
תוֹכֶן הָעִניָנִים

ההשלכות של בעיית רטיבות בקיר חיצוני

כל סדק בלבני הבית עלולים לגרום להבדל בספיגת המים באזורים שונים בקירות שלכם – אזורים מסוימים יספגו יותר מים מאחרים. זה יכול ליצור כתמים לחים, ולמעשה למה שנקרא רטיבות חודרת. לחלופין, יכול להיות שאזורים מסוימים בקיר שלך חשופים יותר או רגישים יותר לכניסת מים, למרות היותם בריאים, וזה יכול גם לגרום להיווצרות כתמי רטיבות, או לאזור גדול ואחיד של לחות. זה יכול להתפשט גם לקירות הפנימיים שלך.

 

למה גורמים כתמי הרטיבות?

כתמים אלה עשויים להכיל 'מלחים' שנשטפו מלבני הבית ועלולים ליצור משקעים לבנים ופריכים שעלולים להתפרץ דרך הצבע ולפוצץ את הטיח. הכתמים הלחים יכולים להיות גם 'כתמים קרים' על הקיר, מכיוון שכתמי רטיבות על הקיר מאבדים חום מהר פי 3 מיתר הקיר. כתמים קרים אלה עלולים לגרום לעיבוי, מה שהופך את האזור לחלש יותר ומעודד התפתחות כתמי עובש שחורים.

עובש הוא דבר מסוכן במיוחד שכדאי להימנע ממנו, ולכן יש שלכור שירות של איתור רטיבות בקיר חיצוני מחיר.

 

סוגי רטיבות בקיר חיצוני

אם אתה סבור שבעיית הרטיבות שלך עשויה להיגרם כתוצאה ממים שנכנסים מהקרקע, דבר זה נקרא לחות עולה. אם הבעיות הלחות שלך מתרחשות סביב חלונות או מסגרות של דלתות, דבר זה נקרא לחות אנכית. לא משנה איזה סוג של רטיבות קיימת בבית שלך, יש צורך להזמין שירות של מחיר איתור רטיבות בקיר חיצוני.

 

בדיקת הקיר החיצוני עבור רטיבות

ישנן סיבות רבות מדוע קירות הלבנים החיצונים שלך עשויים להיות לחים, ולא ניתן לפתור את כל הבעיות הללו באמצעות איטום לבנים נגד מים. איטום זה משמש בדרך כלל רק כפתרון לקירות חיצוניים קוליים החשופים למספיק גשמים שהם פשוט הופכים לרטובים.

אם מים נכנסים לקירות בגלל תקלה כלשהי, כגון סדקים בלבנים, אז יהיה עליך לתקן זאת לפני שמורחים איטום חדש נגד מים – במקרה זה, לאחר שתתקן את הבעיה תוכל להחיל את האיטום או הבידוד כצעד מונע נגד נזק עתידי.

אם הקיר שלכם בעל פגמים, ונתקלתם בבעיית רטיבות, הזמינו שירות איתור רטיבות בקיר חיצוני. אם מתגלה כי אכן יש רטיבות, הזמינו תיקון רטיבות בקיר חיצוני.

 

כמה עולה איתור רטיבות בקיר חיצוני?

לאיתורי רטיבויות בקיר חיצוני אין מחיר קבוע. יש שני גורמים עיקריים שיעלו את מחיר השירות:

  • גובה הבית: אם מדובר בית עם קירות חיצוניים גבוהים במיוחד, יהיה צורך בציוד הגבהה כדי לבדוק את רטיבות הקירות. דבר זה יעלה יותר.
  • גודל הבית: אם הבית גדול במיוחד, יהיה צורך לבדוק שטח גדול יותר, וכך המחיר יהיה יקר יותר.

 

מחירון איתור רטיבות בקיר חיצוני כללי

איתור רטיבות בקיר חיצוני מחיר מ-₪1200
איתור רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
איתור רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לאיתור רטיבות בקיר חיצוני, חייגו 055-978-0890 ☎️

אנו במאתרים מקשרים אתכם לאנשי מקצוע מומחים וישרים, אשר יתנו את המחיר ההוגן והזול ביותר שיוכלו.

תיקון בשיטות ביתיות של בעיית הרטיבות כנראה לא יעבוד, ולכן מומלץ לשכור מומחה עבור כך.

עובש משפיע במיוחד על מערכת הנשימה ויכול לגרום למחלות כמו אסתמה, ברונכיט ואלרגיות שונות.

המחיר משתנה בהתאם לגודל הבית, גובה הבית וסוג המכשור בו משתמשים ויתחיל מ 1200 ₪.

דילוג לתוכן