איתור נזילות איתור ברור

איתור רטיבות בקיר פנימי

ישנם מספר גורמים לרטיבות המופיעה על קירות פנים הבית, כמו מרזבים פגומים, אריחי גג סדוקים ועיבוי נרחב אשר נוצר כאשר אוויר לח וחם בחדר נוגע בקיר פנימי או קר. אם אתם חוששים מבעיית רטיבות בקירות הפנימיים של הבית, וכי אחד הגורמים המופיעים לעיל אכן חלים בבית שלכם – כנראה שאתם צריכים שירות של איתור רטיבות בקיר פנימי.

☑️איתור רטיבות בקיר פנימי באופן מקיף ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור רטיבות בקיר פנימי
איתור רטיבות בקיר פנימי
תוֹכֶן הָעִניָנִים

האם מצאת לאחרונה כתמי רטיבות על קירות חדר השינה או הסלון שלך?

כתמי לחות על קירות פנימיים הם בדרך כלל תוצאה של לחות חודרת, כאשר מים מבחוץ נכנסים אל תוך חלל הבית דרך פערים וסדקים. אם הכתמים מקובצים סביב חלונות ודלתות, סביר להניח שגשם נכנס דרך פערים סביב המסגרות.

רטיבות יכולה לגרום נזק חמור, לא רק למראה הבית אלא למבנה הרכוש ולבריאותכם. זה יכול להוביל להידרדרות המבנה, לגרום להתפוררות טיח, לשחוק את קורות העץ והרצפות ולהוביל לדהייה ועיוות של טפטים שר על הקירות.

בעיות רטיבות נובעות מחוסר אוורור בבית, בדרך כלל ניתן לזהות אזור שהינו לח במיוחד על ידי כתמים קרים או תחושת רטיבות למגע. אם יש ספק לגבי הימצאות רטיבות, הזמינו שירות של איתור רטיבות בקיר פנימי מחיר.

 

ההבדל בין בניינים ישנים לחדשים

לרוע המזל, טיפולים לא הולמים לבעיות רטיבות גורמים בדרך כלל לנזק רב יותר ומביאים להוצאות מיותרות על התקנת בידוד נגד לחות או איטום קירות, כאשר הפתרון המתאים ביותר הוא שיפור יכולת האוורור של הבית.

חשוב להבין את ההבדל בין בניינים ישנים לבניינים חדשים על מנת לתקן את בעיית הרטיבות בקיר הפנימי שלכם.

  • מבנים ישנים מעוצבים בצורה כזו שיש לאוורר אותם באופן מתמיד.
  • מבנים חדשים עובדים על מערכת של מחסומי הגנה השומרים על לחות.

 

התקנת בידוד קירות בבניין ישן תחמם אותו בחודשי החורף אך היא גם תגרום ולהזעה ולחות מוגברת. כאשר בעיות מתחילות להתרחש וכתמי לחות מתחילים להופיע, התקשרו והזמינו שירות של מחיר איתור רטיבות בקיר פנימי.

 

עיבוי – גורם משמעותי לבעיית רטיבות

תופעת העיבוי אשר מוביל ללחות נפוצה ביותר על חלונות כאשר האוויר החם מסתובב סביב הבית, ונוחת על גבי חלונות הקרים היוצרים טיפות מים – עיבוי.

עליית לחות מתרחשת בדרך כלל עקב כישלון או היעדר מסלול חסין לחות. זה מאוד לא סביר שתסבול מבעיית רטיבות אם אתה גר בדירה מעל פני הקרקע מכיוון שהלחות צריכה להגיע ממפלס הקרקע.

אם יש חשד של בעיית רטיבות, הזמינו שירות איתור רטיבות בקיר פנימי. אם מתגלה כי אכן יש רטיבות, הזמינו תיקון רטיבות בקיר פנימי.

 

כמה עולה איתור רטיבות בקיר פנימי?

איתורי רטיבויות בקיר פנימי אינו בעל מחיר קבוע, אלא תלוי בגורמים שונים המשפיעים עליו. גורם אחד ומשמעותי הוא גודל הבית. אם ישנו מספר גדול של קירות לבדוק אחר רטיבות, סביר כי המחיר יהיה גבוה יותר. בנוסף, ישנן שיטות שונות לבדיקת רטיבות אשר השימוש בכל אחת הינו בעל מחיר אחר, כך שאם יהיה צורך להשתמש במכשור יקר יותר, כך גם יעלה המחיר.

 

מחירון איתור רטיבות בקיר פנימי כללי

איתור רטיבות בקיר פנימי מחיר מ-₪1200
איתור רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
איתור רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לאיתור רטיבות בקיר פנימי, חייגו 055-978-0890 ☎️

רטיבות בקירות פנימיים עלולה להיות מסוכנת, במיוחד אם הקירות הינם בחדרי שינה, מקלחת או מטבח.

רטיבות מובילה לעובש, טחב וריח מעופש, וכל אלה עלולים לגרום להחמרה של אסתמה או למחלות נשימה נוספות.

איתור רטיבות כולל אך ורק את הגעת המומחה לביתך ואיתור מקור הרטיבות המדויק. לעומת זאת, תיקון הרטיבות גם יפתור את הבעיה באופן סופי.

אנו ממליצים להשלים את שירות האיתור עם שירות תיקון, כך לא תצטרכו לדאוג מבעיית הרטיבות יותר.

דילוג לתוכן