איתור נזילות איתור ברור

איתור רטיבות במטבח

כל מטבח נוטה לעיתים לרטיבות ולחות בארונות המטבח. אוורור תקין יחד עם מסיר לחות אמין ימנעו מלחות לפגוע במזון ובריהוט. הכיור, המזווה ואזורי הבישול צריכים תמיד להיות מונעים לחות נכונה. אחרת, ריהוט עץ ומתכת יכול להירקב או להחליד מהשפעת לחות מוגזמת. ניהול לחות הוא חלק חשוב מאין כמוהו בשמירה על אזור המטבח למשפחתכם. אך גם עם נקיטת כל הצעדים הללו, ייתכן שהבעיות לא יפתרו. במקרה זה יש צורך לבצע איתור רטיבות במטבח. דברו עם המאתרים ונסדר לכם ביקור של מאתר מקצועי בהקדם האפשרי.

☑️איתור רטיבות במטבח באופן מקיף ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור רטיבות במטבח
איתור רטיבות במטבח
תוֹכֶן הָעִניָנִים

הסכנות של רטיבות במטבח?

לחות מוגזמת עלולה לגרום להצטברות רטיבות במזווה שלכם או בכל מקום אחר בביתכם לצורך העניין. לחות עודפת עלולה להוביל גם לצמיחת עובש, לבעיות בריאות פוטנציאליות ולבעיות סביבתיות רבות. עליכם להימנע מבעיות אלה באמצעות שליטה ברמות הלחות בבית הרגישות יותר להצטברות לחות.

 

היעדים החשובים ביותר?

  • המזווה
  • ארונות מטבח
  • ארונות אמבטיה
  • מתחת לכיור

 

אם נתקלתם ברטיבות באחד מהמקומות הרגישים במיוחד ללחות, הזמינו שירות איתור רטיבות במטבח מחיר.

 

כיצד להפחית את הלחות במטבח?

מסיר לחות במזווה המטבח שלכם יכול להפחית ביעילות את הלחות לרמה שבה עובש וטחב לא יוכלו לצמוח. אז אם יש לכם הרבה לחות בארונות המטבח קחו בחשבון מסיר לחות. כך, תוכלו למנוע את הריח המעופש והמעצבן שהם מייצרים. ניתן להשתמש גם במסירי לחות חד פעמיים ו / או קומפקטיים מתחדשים למלחמה בלחות. מסירי לחות יבשים משתמשים ברכיבים חסרי ריח ולא רעילים כדי לשחרר את המטבח שלכם מלחות עודפת.

אתם יכולים גם להשתמש בהם בכל מקום במטבח, בארונות ובמזווה שלכם. מים נוטים לזרום בכיורי המטבח על בסיס קבוע. זה יוצר סיכון לבניית לחות מתחת לארון המטבח. עם מספיק לחות, זה יוביל עובש או טחב או פטרייה. אלו דברים מסוכנים במיוחד שאסור לקחת איתם סיכון, צרו קשר עם המאתרים ובררו על מחיר איתור רטיבות במטבח.

 

מיקום

היכן שאתה גר הוא גורם חשוב שמשפיע על כמות הלחות שקיימת בבית שלך. ברוב הבתים בישראל יש לחות של מעל 50-60%, הרבה מעל 30% המומלצים כדי למנוע צמיחת עובש וחיידקים בבית. מטבחים וחדרי אמבטיה נוטים להיות בעלי רמות לחות גבוהות אף יותר משאר הבית, הודות לגישה למים זורמים ולמקרר. כן, המקרר שלך משפיע על הלחות במטבח.

לעיתים קרובות איננו זוכים לראות את החלק האחורי של המקרר שלנו, אך מערכת הקירור, השומרת על הכל קר, מייצרת כמות קטנה של לחות המתפשטת בחדר. כלומר במטבח שלכם יש סכנה גבוהה להיווצרות של בעיית רטיבות. לכן הזמינו כמה שיותר מהר, במידה ועולה חשש, שירות איתור רטיבות במטבח. אם המאתר ימצא את מקור הרטיבות, הזמינו תיקון רטיבות במטבח.

 

כמה עולה איתור רטיבות במטבח?

איתורי רטיבויות במטבח זה דבר שמשתנה בהתאם לסוג האיתור המבוקש. בגלל שהמטבח הוא חלל יחסית קטן, סביר להניח שמחיר האיתור לא יהיה גבוה במיוחד. אך אם מדובר במטבח בגודל ענקי או מטבח תעשייתי – המחיר יעלה. אם תחליטו גם שאתם מעוניינים בשירות של תיקון הרטיבות, דבר מומלץ אם נמצאה רטיבות גדולה, המחיר של השירות הנ"ל ביחד עם שירות האיתור יהיה יותר גבוה.

 

מחירון איתור רטיבות במטבח כללי

איתור רטיבות במטבח מחיר מ-₪1200
איתור רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
איתור רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לאיתור רטיבות במטבח, חייגו 055-978-0890 ☎️

עובש הוא אכן סימן לרטיבות. הלחות הגבוהה בחדר גורמת להיווצרות העובש, ולעיתים אפילו טחב.

המחיר הממוצע עבור שירות של איתור רטיבות במטבח הינו כ-₪1200.

מומחים בתחום יודעים איך לעבוד בסביבת עובש, שיכולה להיות מסוכנת בעבורנו. כמו כן, המומחה יוכל לאתר את הבעיה בצורה המקיפה ביותר וגם יהיה מסוגל להציע פתרונות על מנת להסיר את הרטיבות.

כמובן. ככל שהמטבח גדול יותר, כך שירות איתור הרטיבות יהיה יקר יותר. כנ"ל אם מדובר במטבח תעשייתי או מסחרי.

דילוג לתוכן