איתור נזילות איתור ברור

איתור רטיבות במקלחת

לחות היא בעיה שאנשים רבים מתמודדים איתם בחדר המקלחת בגלל כמות המים והלחות שהחדר נתון בהם מדי יום. בבתים בדרך כלל, בעיות הרטיבות נגרמות על ידי מים שנכנסים מבחוץ, כמו עליית מי תהום או מי גשמים שמגיעים מגג דולף. עם זאת, רטיבות בחדר האמבטיה לרוב מגיעה מתוך ביתכם. חשוב לפתור בעיה זו לפני שמתפתחים עובש וטחב על קירות המקלחת, ולכן הזמינו שירות של איתור רטיבות במקלחת כמה שיותר מהר.
המאתרים יספקו לכם את אנשי המקצוע המומחים בתחום, שיאתרו את הבעיה בקלות, ואפילו יעשו זאת במחיר הוגן.

☑️איתור רטיבות במקלחת באופן מקיף ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור רטיבות במקלחת
איתור רטיבות במקלחת
תוֹכֶן הָעִניָנִים

כיצד להימנע מרטיבות במקלחת?

אולי שמתם לב שאחרי מקלחת, הקירות והחלונות רטובים, למרות שהמים מהמקלחת לא באו ישירות במגע איתם. כשהאוויר החם והלח שנוצר מהמקלחת פוגע במשטח הקר של הקירות והחלונות, הוא מתעבה ויוצר טיפות מים על המשטחים הללו. לאורך זמן, עיבוי זה עלול לגרום לבעיות לחות בחדר האמבטיה, אלא אם כן אתה נוקט בצעדים כדי לשמור על יובש החדר.

 

פתח חלון

פתיחת חלון היא הפתרון הקל ביותר המאפשר לאוויר הלח לצאת, במקום להחליף אותו באוויר צח ויבש במקום. מומלץ לעשות זאת לפני האמבטיה או המקלחת, מכיוון שהעיבוי יכול להימלט מיד במקום להישאר בחדר. כדאי להימנע מפתיחת דלת המקלחת כדי להיפטר מהלחות, שכן פעולה זו רק תביא להתפשטותה לחדרים אחרים בביתכם.

 

נגבו את המשטחים יבשים

אם אתה מודאג מעודף הלחות הגורם לעובש לצמוח, תוכל להשתמש במגבת או בבד יבש כדי להסיר את רוב המים מהמשטחים בחדר המקלחת. אתה לא צריך לדאוג לייבש את החדר לחלוטין, פשוט להיפטר מכמה מים שאתה יכול.

כמובן שאם יש כבר בעיה רטיבות, צריך איתור רטיבות במקלחת מחיר.

 

כיצד להפחית אדים במקלחת?

כאמור לעיל, ישנן דרכים להוציא את האדים בחדר, כמו פתיחת חלון או ניגוב משטחים יבשים. אבל מה אם אתה רוצה להפחית את כמות האדים שנוצרת מלכתחילה?

אתה יכול לעשות מקלחות קצרות יותר בטמפרטורה נמוכה מעט. לא רק שזה יכול להועיל לסביבה ולשימוש במים שלך, אלא שזה יכול למנוע צמיחה של עובש במקלחת. ככל שאתה יותר זמן במקלחת וככל שאתה משתמש במים חמים יותר, יותר אדי מים משתחררים, מה שגורם לכמות מוגברת של עיבוי. לכן, הפחתת משך הזמן שאתה במקלחת, למשל, מ -10 דקות לחמש דקות, עשויה לחולל הבדל גדול.

בכל אופן שווה גם להתחיל לברר על מחיר איתור רטיבות במקלחת.

 

האם צריך להציב מאוורר במקלחת?

כל עוד יש לך חלון שנפתח בחדר המקלחת, אינך צריך מאוורר. לחדרים המכילים כיור קטן ושירותים בלבד, חלון מספיק. אם אתה משפץ חדר מקלחת והופך אותו לגדול יותר, יש להשאיר או להחליף את המאוורר הנוכחי, אולם אם בחדר אין כזה בכלל, אינך צריך לספק אחד חדש.

בכל אופן מאוורר הוא רק פתרון קל, ויש צורך באיתור רטיבות במקלחת, וכן בשירות של תיקון רטיבות במקלחת.

 

כמה עולה איתור רטיבות במקלחת?

איתורי רטיבויות במקלחת הינם יותר זולים מסוגים אחרים של איתור רטיבות, כיוון שמדובר בחדר קטן יחסית. כמובן שאם ישנו יותר מחדר מקלחת אחד, המחיר יהיה גבוה יותר. כמו כן, אם תבחרו גם לתקן את הרטיבות בחדר המקלחת, הדבר יעלה סכום כסף גבוה יותר.

 

מחירון איתור רטיבות במקלחת כללי

איתור רטיבות במקלחת מחיר מ-₪1200
איתור רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
איתור רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לאיתור רטיבות במקלחת, חייגו 055-978-0890 ☎️

בגלל השימוש הרב במים בחדר המקלחת, הוא חשוף במיוחד לסיכונים של בעיות רטיבות.

עובש הוא סממן משמעותי להימצאות רטיבות, ולכן אם יש כתמי עובש במקלחת, כדאי מאוד להזמין את איתור הרטיבות.

עובש פגוע במיוחד במערכת הנשימה, ויכול להוביל למחלות שונות ומסוכנות לבריאות, כמו אסתמה, ברונכיטיס וכו'.

רטיבות יכולה להוביל לעובש, טחב וריח רע. כל אלו, מלבד חוסר הנעימות שיוצרים, עלולים גם לסכן את הבריאות.

דילוג לתוכן