איתור נזילות איתור ברור

איתור רטיבות בעזרת מצלמה טרמית

שירות מקצועי של איתור רטיבות בעזרת מצלמה טרמית מאפשר לחשוף את המקור ואת השורש של הבעיה. אם מאתרים את המקור של הרטיבות ולא מסתפקים בלתקן רק את הסימפטומים שמופיעים על פני השטח, לא צריך לחשוש מכך שהבעיה תחזור. חוץ מזה, שירות כזה של איתור ואז תיקון רטיבות בעזרת מצלמה טרמית יכול לחסוך בהוצאות מיותרות.

☑️איתור רטיבות בעזרת מצלמה טרמית באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור רטיבות בעזרת מצלמה טרמית
איתור רטיבות בעזרת מצלמה טרמית
תוֹכֶן הָעִניָנִים

איתור רטיבות בעזרת מצלמה טרמית ובצורה מקצועית

חשוב מאוד לבצע איתור רטיבות בעזרת מצלמה טרמית בצורה מקצועית. אם לא מיישמים את השיטה בצורה מקצועית, עלולים לגרום יותר נזק מתועלת. אפילו אם על פני השטח לא נגרמים נזקים כי הרי לא צריך להרים מרצפות ולשבור קירות על מנת לאתר נזילות בצורה כזו, המקצועיות חשובה: היא מונעת את המשך הרטיבות, חוסכת בהוצאות על בזבוז מים ובעיקר מעניקה שקט ותחושת ביטחון.

 

איך עובדים עם מצלמה טרמית?

היכרות עם האופן שבו עובדת מצלמה טרמית היא דרך מעולה להבין את היתרונות של שירותי איתור רטיבות. באופן כללי, איתור רטיבות בעזרת מצלמה טרמית מבוסס על הדמיה תלת ממדית. בגלל שההדמיה התלת ממדית מבוצעת עם מכשור מתאים, היא מאפשרת להתחקות אחרי פערי טמפרטורות שיש בתוך הצנרת.

בפועל, המצלמה חודרת פנימה אבל משדרת למוניטור שנמצא בחוץ ובעזרתו בעלי מקצוע יכולים לבצע גם איתור וגם תיקון רטיבות בעזרת מצלמה טרמית בצורה מדויקת.

 

איתור רטיבות בעזרת מצלמה טרמית – מה זה בדיוק?

השיטה של איתור רטיבות בעזרת מצלמה טרמית מבוססת על הדמיה תלת ממדית ועל טכנולוגיה מתקדמת. זו שיטה שבה משתמשים כדי לא להרים את הריצוף, לשבור את הקיר או להרוס את התקרה. בעזרת שיטה כזו אפשר לחשוף גם מוקדי נזילות קטנים יחסית, כדי למנוע מהם להתפשט ולגרום נזק לתשתית, לרכוש ולציוד האישי.

 

הבדלים בין שיטות איתור נזילות

כמובן שצריך להכיר גם את האלטרנטיבות של איתור רטיבות בעזרת מצלמה טרמית. למעשה, יש כיום כמה שיטות מתחרות שלכל אחת מהן מאפיינים מעט אחרים.

 

איתור נזילות באמצעות גלאי קול

גלאי קול מאפשר גם הוא לאתר את הנזילה בלי לגרום הרס מיותר. עם זאת, גלאי הקול עצמו מעט יותר יקר והוא מתאים לשטחים יחסית קטנים.

 

איתור נזילות בגז

איתור נזילות בגז יכול לסייע לשטחים גדולים. אם רוצים לאתר נזילה במערכת אספקת מים עירונית למשל, השיטה הזו יכולה להיות יעילה ומהירה.

 

איתור נזילות על ידי רובוט זעיר

רובוט זעיר מיועד למקומות שאינם נגישים לבני אדם. במקומות כאלה שאליהם אי אפשר להגיע על מנת להחדיר פנימה את המצלמה, הרובוט עושה עבודה טובה.

 

כך בוחרים שירותי איתור נזילות

בחירה נכונה של שירותי איתור רטיבות בעזרת מצלמה טרמית מחייבת בדיקה של מספר שנות ניסיון, רמת מקצועיות והמלצות. בשלבים מוקדמים של השוואה בין שירותים כאלה, כדאי גם לבדוק האם החברה מסוגלת לספק שירותים משלימים. כך אפשר גם לשלב בין השירות של איתורי רטיבות בעזרת מצלמה טרמית וגם בין שיטות אחרות.

 

כמה עולה איתור רטיבות בעזרת מצלמה טרמית?

המחיר של איתור רטיבות בעזרת מצלמה טרמית אינו קבוע אלא דינאמי. בקביעת מחיר  איתור רטיבות בעזרת מצלמה טרמית מתייחסים למשל אל המיקום, הדחיפות והיקף הנזק. כמו כן, בשירותי  איתור רטיבות בעזרת מצלמה טרמית מחיר מושפע מעלות התיקון.

 

מחירון איתור רטיבות בעזרת מצלמה טרמית כללי

איתור רטיבות בעזרת מצלמה טרמית מחיר מ-₪1200
איתור רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
איתור רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200

 

לאיתור רטיבות בעזרת מצלמה טרמית חייגו 055-978-0890 ☎️

עם מכשור טכנולוגי מתקדם.

כדי למנוע הרס מיותר ולהשיג תוצאות מדויקות בחשיפת המקור של הבעיה.

בגלל בעיות בצנרת כגון פיצוץ מים, צנרת חלודה ועוד.

או בגלל נזילה או בגלל בעיות איטום וניקוז מים של המבנה.

דילוג לתוכן