איתור נזילות איתור ברור

אבחון רטיבות בחניה

שירות מקצועי של אבחון רטיבות בחניה נועד על מנת לאתר את המקור של הבעיה. בגלל שיש סיבות שונות להופעת רטיבות בחניה, צריך לאבחן אותה. על בסיס האבחון ניתן לדעת איפה הרטיבות באמת מתחילה, מה מאפיין אותה ועד כמה המצב חמור. חוץ מזה, שירותים מקצועיים של אבחוני רטיבות בחניות הם למעשה תנאי לפתרון של הבעיה בטווח הארך.
מומחים כמו שלנו יכולים לאבחן ולתקן את הרטיבות שיש בחניה שלך. ברור לנו שלא נעים וגם לא בריא לחיות בבית שבחניה שלו יש רטיבות, אבל בשביל זה אנחנו כאן. בין היתר, ההתמחות שלנו כוללת שימוש בציוד מתקדם לאבחון ותיקון של כל סוגי הרטיבות. לכן כדאי לפנות אלינו בהקדם ולשכוח מהרטיבות לצמיתות.

☑️אבחון רטיבות בחניה באופן מקיף ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

אבחון רטיבות בחניה
אבחון רטיבות בחניה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

אבחון רטיבות בחניה עושים בצורה מקצועית – או לא עושים בכלל

הטעות הנפוצה של בעלי חניות פרטיות היא לנסות לאבחן את המקור של הרטיבות בעצמם. מתוך ניסיון לחסוך בהוצאות, פעולה עצמאית כזו של אבחון רטיבות בחניה יוצרת עוד יותר נזק מתועלת.

בפועל, מי שלא מבצע אבחוני רטיבות בחניות באופן מקצועי עלול לגרום להתפשטות של הנזילה ואף להחמרת הבעיה. חוץ מזה, פעולה עצמאית שלא כוללת שימוש במכשור טכנולוגי מתקדם לא תאפשר לחשוף את הסיבה האמיתית לתקלה.

 

הבדלים בין סוגי אבחון רטיבות

החדשות הטובות הן שכיום ניתן לרכז שירותים שונים של אבחון רטיבות בחניה עם מכשור טכנולוגי מתקדם. באמצעות שירות מקצועי שכולל שימוש במכשור טכנולוגי מתקדם, מאבחנים את סוג הרטיבות עוד לפני שהורסים את הקיר או מרימים את הריצוף.

זה למשל מה שעושים אם מצלמה טרמית מגלה שיש נזילה בקיר – לעומת מקרים שבהם מגלים שהרטיבות היא בכלל תוצאה של איטום לקוי. ספציפית במקומות חניה, ההבדלים הללו בין סוגי האבחון חשובים כי הם משפיעים על תחזוקת הרכב ועל מצבו המכאני.

 

תיקון אחרי אבחון

האמת היא שהשלב המוקדם של אבחון רטיבות בחניה הוא רק חלק בתהליך ארוך יותר. בתהליך הזה לא מספיק לאבחן את המקור של התקלה, כי צריך לתקן אותה. אם לא מתקנים את התקלה לפי המאפיינים של הרטיבות ומה שהמכשור הטכנולוגי גילה, היא צפויה לחזור ולהופיע על פני השטח. לכן, התיקון אחרי אבחוני רטיבות בחניות חייב להיות באותה רמת מקצועיות כמו השלבים המוקדמים.

 

רטיבות בחניה פתוחה לעומת חנייה תת קרקעית

עוד משהו שכדאי לדעת על אבחון רטיבות בחניה הוא שיש הבדל בין המקומות שבהם משתמשים במכשור הקיים. כך לדוגמא בחניה פתוחה ניתן להשתמש באיתור נזילות על ידי גז אם חוששים שיש פיצוץ מים בצנרת אבל לא יודעים איפה הוא מתחיל, בעוד בחנייה תת קרקעית מעדיפים בדרך כלל להשתמש במצלמה טרמית. חוץ מזה, יש גם אפשרות לנסות לבצע אבחוני רטיבות בחניות באמצעות שימוש ברובוט זעיר או אפילו גז.

 

כמה עולה אבחון רטיבות בחניה?

אבחון רטיבות בחניה הוא שירות שניתן במחיר אטרקטיבי. בכל הצעה על אבחון רטיבות בחניה מחיר מושפע למשל מהשאלה עד כמה השירות דחוף, מה הגודל של החניה, כמה סימני רטיבות מופיעים בה וכן הלאה. בנוסף, הצעה על מחיר אבחון רטיבות בחניה תהיה בכל מקרה משתלמת יותר לעומת התמודדות עם התקלה ועם הנזקים שהיא גורמת להם.

 

מחירון אבחון רטיבות בחניה כללי

אבחון רטיבות בחניה מחיר מ-₪1,200
אבחון רטיבות במרתף מחיר מ-₪1,800
אבחון רטיבות במקלחת מחיר מ-₪1,200

 

דבר איתנו בהקדם, כדי שנוכל לשריין איש מקצוע. חייג 055-978-0890 ☎️

בחניה תת קרקעית, רטיבות נגרמת בעיקר בגלל בעיות איטום, עיבוי ופיצוצי מים. בחניה פתוחה, הרטיבות עלולה להופיע ברצפה בגלל תקלה בצנרת.

רטיבות בחניה פוגעת באיכות החיים ובערך של הרכב.

רטיבות בחניה אפשר לתקן רק אחרי שמזהים מה גרם לה. בהמשך, מקלפים את האזור הרטוב ובמידת הצורך גם מרצפים או צובעים אותו מחדש.

בעלי חניה יכולים לשלם על שירותי האבחון.

דילוג לתוכן