איתור נזילות איתור ברור

אבחון רטיבות במטבח

שירות מקצועי של אבחון רטיבות במטבח נועד על מנת להבין אחת ולתמיד למה הבעיה נגרמת. בניגוד למה שנהוג לחשוב, אם מסתכלים על הקירות או על התקרה של המטבח ורואים רטיבות – זה לא אומר שיודעים מה גרם לה. בפועל, הרטיבות עלולה להיגרם בגלל סיבות שונות. אז אם רוצים לפתור את הבעיה, אי אפשר להסתפק בניסיון להסתיר את הרטיבות וצריך להיכנס לעובי הקורה – תרתי משמע.
אנחנו יכולים לבצע עבורך שירותי אבחוני רטיבות במטבחים ואף לתקן את הבעיה. לא משנה מה גרם לכך שלפתע הרטיבות תבוא לבקר אותך במטבח, לנו יש גם את הניסיון וגם את המכשור המתאים להתמודדות עם התקלה. לכן כדאי לכם לפנות אלינו כמה שיותר מוקדם ולא להסכים לחיות לצד רטיבות מרגיזה באחד החדרים הכי חשובים של הבית!

☑️אבחון רטיבות במטבח על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

אבחון רטיבות במטבח
אבחון רטיבות במטבח
תוֹכֶן הָעִניָנִים

אבחון רטיבות במטבח בצורה מקצועית

מהאמור לעיל אפשר כבר להבין את ההבדל בין אבחון רטיבות במטבח בצורה מקצועית, לבין ניסיונות עקרים של שירותי אבחוני רטיבות במטבחים באופן חובבני. אם עושים עבודה חובבנית, חושפים רק את הסימפטומים שעל פני השטח ולעולם לא מגיעים לשורש הבעיה. אבל אם משתמשים במכשור מתקדם ונעזרים בניסיון העבר מתוך מקרים דומים, יודעים מה באמת גרם לבעיה וגם מה אפשר לעשות כדי לתקן אותה.

 

החשיבות של אבחון רטיבות כמה שיותר מוקדם

עוד עניין חשוב בהקשר של אבחון רטיבות במטבח הוא הדחיפות. נכון שאף אחד מאיתנו לא רוצה לוותר על מטבח זמין להכנת ארוחות בוקר, צהריים וערב, אבל מצד שני אנחנו גם לא אמורים או רוצים לחיות עם הרטיבות.

לכן, עדיף לתאם שירות של אבחוני רטיבות במטבחים כמה שיותר מוקדם ולהוריד עוד משימה מרשימת המטלות. מהר מאוד לאחר מכן, מה שיקרה זה שבעלי המקצוע גם יידעו מה גרם לבעיה וגם יתקנו אותה.

 

נזקים שנמנעים באמצעות אבחון רטיבות במטבח

הנה כמה נזקים שאותם אפשר למנוע אם משכילים להקדים תרופה למכה ולהזמין אבחון רטיבות במטבח כמה שיותר מוקדם:

  • נזקים לקירות כמו התפוררות של הטיח
  • נזקים למכשירי החשמל כמו רטיבות שחודרת פנימה אל המנגנון החשמלי
  • נזקים לאיכות החיים גם ריח של טחב ונשימת חיידקים ונגבי פטריות
  • נזקים למבנה ולערך הנכס
  • נזקים לרושם הראשוני שאותו מקבלים חברים, קרובים ובני משפחה שמגיעים להתארח

 

תדירות אירועי רטיבות במטבח

השאלה היא כל כמה זמן בעצם מזמינים שירות של אבחון רטיבות במטבח. אז נכון שמבחינת מחיר אבחון רטיבות במטבח הוא משתלם מאוד כי הוא חוסך עוד הרבה צרות, אבל זה לא אומר שצריך להזמין אותו כל יום או אפילו כל חודש.

במקום זה, ההמלצה היא לתאם שירותים של אבחוני רטיבות במטבחים רק כאשר באמת יש צורך בכך: אם רואים סימני רטיבות לא מוסברים על הקירות, אם חשבון המים הופך להיות מופרז או אם הקיר פשוט מתפורר בלי שאף אחד ייגע בו.

 

כמה עולה אבחון רטיבות במטבח?

בכל הצעה על אבחון רטיבות במטבח התמחור עלול להיות מעט שונה. מנגד, הפרמטרים שמשפיעים על המחיר הם דווקא גבוהים. לרוב, בהצעה מקצועית ומנומקת על אבחון רטיבות במטבח מחיר יושפע מהדחיפות, מגודל השטח שבו הופיעה הרטיבות, מהנגישות אל אזורים שונים של המטבח ומהקומה של הדירה.

 

מחירון אבחון רטיבות במטבח כללי

אבחון רטיבות במטבח מחיר מ-₪1200
אבחון רטיבות בעזרת מצלמה טרמית מחיר מ-₪1200
אבחון רטיבות בחדר השינה מחיר מ-₪1200

 

אם יש לכם מטבח, כנראה שיש בו רטיבות. חייגו 055-978-0890 ☎️

רטיבות במטבח עלולה להיגרם מסיבות שונות כגון נזילת מים, תקלה אצל השכנים, פיצוץ בצנרת, עיבוי, איטום לקוי של הקירות החיצוניים וכן הלאה. 

אפשר לזהות שיש במטבח רטיבות באמצעות קירות מתקלפים, ריח של טחב או חשבון מים מופרז במקרה של נזילה. 

הנזקים הם לבריאות, למכשירי החשמל, לערך הנכס ובאופן כללי לאיכות החיים.

אחרי שמזהים את הסיבה לרטיבות ומתקנים אותה, אפשר לצבוע מחדש את הקירות או התקרה. 

דילוג לתוכן