איתור נזילות איתור ברור

אבחון רטיבות בעזרת מצלמה טרמית

שירות מקצועי של אבחון רטיבות בעזרת מצלמה טרמית מונע הרס מיותר, כאשר משתמשים במצלמה שמסוגלת לבצע הדמיה תלת ממדית של מה שקורה התוך הצנרת, אפשר לעקוב אחר מהלך הנזילה ולדעת איפה היא מתחילה. מהרגע שבו יודעים איפה הנזילה מתחילה, כל שנותר הוא לפתוח את האזור ולתקן את הבעיה.
הבונוס אצלנו הוא ריכוז שירותי אבחון ותיקון רטיבות באותו מקום. אחרי שנאבחן את הרטיבות אצלך בבית או במשרד, נפתור את הבעיה לטווח ארוך. כל זה יקרה בלי הרס מיותר, מהר מאוד ובלי שתצטרך להמשיך לספוג חשבונות מים גבוהים בגלל נזילות ופיצוצים.

☑️אבחון רטיבות בעזרת מצלמה טרמית על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

אבחון רטיבות בעזרת מצלמה טרמית
אבחון רטיבות בעזרת מצלמה טרמית
תוֹכֶן הָעִניָנִים

אבחון רטיבות בעזרת מצלמה טרמית – כך עושים זאת

יש כמה שלבים שעליהם חשוב להקפיד אם רוצים לבצע אבחון רטיבות בעזרת מצלמה טרמית בצורה מקצועית. הנה השלבים המרכזיים ומה שמרכיב אותם:

  1. שלב ראשון – זיהוי כללי של מוקד הרטיבות.
  2. שלב שני – הפעלת המצלמה הטרמית.
  3. שלב שלישי – התחקות אחר מקור הנזילה לפי הדמיה תלת ממדית של המים החמים.

 

מצלמה טרמית לעומת מכשור מתקדם אחר לאבחון רטיבות

עוד דרך טובה להבין את היתרונות של אבחון רטיבות בעזרת מצלמה טרמית היא להשוות אותה אל מכשירים אחרים. מטבע הדברים, מצלמה טרמית היא לא המכשיר המתקדם היחיד שבו אפשר להשתמש כדי לאתר נזילות. אם נכנסים אל עובי הקורה, רואים למשל שהתחרות של שירותי אבחוני רטיבות בעזרת מצלמות טרמיות מתייחסת לעוד כמה סוגי מכשירים:

  1. סיב אופטי – סיב אופטי מאפשר גם הוא לאתר את מקור הנזילה בלי הרס מיותר. את הסיב האופטי מחדירים לעומק הצנרת וממתינים לקבלת נתונים על גבי מוניטור ייעודי.
  2. איתור נזילות על ידי גז – שיטה אחרת לאיתור נזילות מבוססת על שימוש בגז. כאן מחדירים אל תוך הצנרת גז ידידותי לסביבה ובטוח לאדם, כדי לנסות לאתר היכן הוא נפלט החוצה. נקודת ההנחה היא שהמיקום שבו הגז נפלט החוצה זה גם המקום שבו יש סדק בצנרת.

 

מאפיינים של אבחון רטיבות בעזרת מצלמה טרמית

חשוב להבין שמטרת העל של אבחון רטיבות בעזרת מצלמה טרמית היא לחשוף את המקור של הנזילה. כפועל יוצא מכך, זה אומר שלא משתמשים בשיטה הזו אם הרטיבות נגרמה בגלל בעיות איטום, עיבוי וכן הלאה. לכן, חשוב לבחור שירותי אבחוני רטיבות בעזרת מצלמות טרמיות ברמה גבוהה ולוודא מראש שמי שעושה זאת מכיר את התחום ובקיא בו.

 

מי מוסמך להשתמש במצלמה טרמית?

דווקא מבחינת הסמכה אין הרבה משמעות לשאלה מי מציע שירות ספציפי של אבחון רטיבות בעזרת מצלמה טרמית. נכון שתמיד עדיף להזמין קבלני אינסטלציה כמה שיותר מוסמכים או מנוסים, אבל אין דרישה לתעודת הסמכה ספציפית.

יתרה על כך, השימוש במצלמה טרמית אינו מסוכן לעובדים, לבני הבית או לסביבה ולכן הוא אינו דורש הסמכה גם במדינות אחרות בעולם. לכן, מה שמתמקדים בו כדי לבחור שירות כזה הוא מקצועיות ומחיר הוגן.

 

כמה עולה אבחון רטיבות בעזרת מצלמה טרמית?

אבחון רטיבות בעזרת מצלמה טרמית הוא שירות שניתן בפריסה ארצית רחבה. מבחינת מחיר אבחון רטיבות בעזרת מצלמה טרמית, הפערים אינם גדולים אך הם קיימים.

הסיבה לכך היא שבכל הצעה על אבחון רטיבות בעזרת מצלמה טרמית מחיר מסוים נקבע לפי פרמטרים כגון רמת הדחיפות הנדרשת מהלקוח, היקף הרטיבות, המיקום הספציפי של הרטיבות (בתוך המבנה או מחוצה לו) וכן הלאה.

 

מחירון אבחון רטיבות בעזרת מצלמה טרמית כללי

אבחון רטיבות בעזרת מצלמה טרמית מחיר מ-₪1200
אבחון רטיבות במרתף מחיר מ-₪1800
אבחון רטיבות בבניין משותף מחיר מ-₪1500

 

לאבחון רטיבות בעזרת מצלמה טרמית חייגו 055-978-0890 ☎️

בעיות צנרת, איטום, בידוד ועיבוי. 

הדמיה תלת ממדית. 

היא מאפשרת לזהות את מקור הנזילה בלי לשבור את הקיר או להרים ריצוף.

עם מכשור משוכלל ומתקדם שחוסך הרס מיותר. 

דילוג לתוכן