איתור נזילות איתור ברור

אבחון רטיבות בקיר חיצוני

אבחון רטיבות בקיר חיצוני הוא שירות שמחייב רמה גבוהה מאוד של מקצועיות ושל דיוק. קודם כל, אבחון לא מדויק גורם לכך שכל התיקון יהיה לקוי. אם לא מאבחנים באמת את הסיבה לבעיה, סביר להניח שהתיקון פשוט לא יחזיק מעמד. אז כאשר התיקון לא יחזיק מאמץ, כל מאמצי האבחון יורדים לטמיון ויחד איתם גם ההשקעה הכספית. חוץ מזה, המקצועיות חשובה כי קיר חיצוני רטוב פוגע באופן מהותי באיכות החיים של הדיירים.

☑️אבחון רטיבות בקיר חיצוני על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

אבחון רטיבות בקיר חיצוני
אבחון רטיבות בקיר חיצוני
תוֹכֶן הָעִניָנִים

אבחון רטיבות בקיר חיצוני בצורה מקצועית

מקצועיות של אבחון רטיבות בקיר חיצוני באה לידי ביטוי בכך שהיא מבוססת על שימוש במכשור טכנולוגי מתקדם. כאשר משתמשים במכשור טכנולוגי מתקדם, לא צריך למהר להרוס את הקירות ואולי אף יתגלה שאין סיבה לעשות את זה גם בהמשך. 

חוץ מזה, מקצועיות בעת אבחוני רטיבות בקירות חיצוניים היא לעיתים קרובות תנאי לקיצור תהליך הטיפול והתיקון.

 

סיבות להופעת רטיבות

כאן המקום לעצור רגע עם האופן שבו מבצעים אבחון רטיבות בקיר חיצוני, כדי לנסות להסביר למה בכלל חשוב להזמין את השירות הזה. אז הנה למשל כמה סיבות להופעת רטיבות בקירות חיצוניים:

  1. רטיבות בקיר חיצוני בגלל גשם ומשקעים – ישראל היא מדינה חמה עם אקלים ים תיכוני, אבל גם בה יש גשמים וסערות. בימים של גשם, המשמעות היא חשיפה מיידית של קירות חיצוניים לכמות אדירה של מים ושל נוזלים. בנסיבות כאלה, לא יעבור הרבה זמן עד שיופיעו כתמי רטיבות. 
  2. רטיבות בקיר חיצוני בגלל מרזב סדוק, תקול או משוחרר – התפקיד של מרזב הוא לנקז את המים מהגג אל אתרי הטמנה מורשים או לכל הפחות אל הצנרת של העירייה. אבל אם המרזב סדוק, תקול או משוחרר, התוצאה תהיה נזילת מים על הקיר החיצוני של המבנה ועם הזמן גם הופעת כתמי רטיבות חמורים.
  3. רטיבות בקיר חיצוני בגלל בעיות עיבוי – שירותי אבחוני רטיבות בקירות חיצוניים נועדו על מנת להבין למה הבעיה נגרמה. אם עושים את זה כמו שצריך, לא נדיר לגלות שמדובר על בעיות עיבוי. אז בכל מקרה שבו הסירקולציה של האוויר בחלק הפנימי של המבנה היא לא הכי אפקטיבית, אין להתפלא על הופעת כתמי רטיבות גם בחלק החיצוני. 

 

אבחון רטיבות בקיר חיצוני – גם בגלל סיבות שקשורות אל המבנה

ממצאים אחרים של אבחון רטיבות בקיר חיצוני עשויים להצביע על בעיה שקשורה אל התשתית של המבנה עצמו. כאן לא מתמקדים רק בסיבות שקשורות אל הקיר החיצוני (כמו למשל הגשם או המרזב), אלא במה שקורה בתוך הצנרת: נזילות מים, פיצוצי מים, תקלות מים אצל אחד השכנים וכן הלאה. לכן, חשוב לרכז שירותים מהסוג של אבחוני רטיבות בקירות חיצוניים תחת קורת גג כמה שיותר רחבה ומול בעלי מקצוע שמתמחים בכך. 

 

איך יודעים שיש רטיבות בקיר החיצוני?

יש סימנים שונים שמעידים על כך שהגיע הזמן לתאם שירות של אבחון רטיבות בקיר חיצוני. ראשית, אפשר לראות בעין את הרטיבות. שנית, ניתן לעקוב אחר חשבון החשמל של הדיירים בבניין. שלישית, צריך לשים לב להתקלפות של הקיר ולהופעת עובש, פטריות וריח של טחב. 

 

כמה עולה אבחון רטיבות בקיר חיצוני?

שירותי אבחון רטיבות בקיר חיצוני מתומחרים לפי הנגישות. בקומות גבוהות, מחיר אבחון רטיבות בקיר חיצוני יעלה. בקומות נמוכות, בכל הצעה על אבחון רטיבות בקיר חיצוני מחיר ייקבע לפי היקף וגודל הרטיבות עצמה.

 

מחירון אבחון רטיבות בקיר חיצוני כללי

אבחון רטיבות בקיר חיצוני מחיר מ-₪1,200
בדיקת רטיבות בקיר פנימי מחיר מ-₪1,200
בדיקת רטיבות במקלחת מחיר מ-₪1,200

 

להזמנה של מומחים מהתחום, חייגו 055-978-0890 ☎️

הצטברות מים. 

התפוררות, פטריות, עובש, טחב ועוד. 

החל מ- 1200 ש"ח. 

עם קילוף, סיוד וצביעה של הקיר.

דילוג לתוכן