איתור נזילות איתור ברור

אבחון רטיבות במקלחת

שירות מקצועי של אבחון רטיבות במקלחת מאפשר למנוע פגיעה מהותית באיכות החיים. בטווח הארוך, השירותים הללו של אבחוני רטיבות במקלחות חשובים גם כי הם עוזרים לשמור על ערך הנכס. אז אם רוצים לשמור גם על איכות החיים וגם על ערך הנכס, לא צריך להסכים להתפשר על מקלחת שבקירות או בתקרה שלה יש רטיבות.
הרטיבות במקלחת שלך היא סימן לכך שהגיע הזמן ליצור עמנו קשר. ככל שנקבל מוקדם יותר את הפנייה שלך, כך תוכל לחסוך לעצמך הוצאות מיותרות. חוץ מזה, אולי הרטיבות במקלחת שלך נגרמה בגלל נזילה – אז שווה לך לתאם שירותי אבחון ולהתמודד עם המקור של הבעיה ולא רק עם הסימפטומים שמופיעים על פני השטח.

☑️אבחון רטיבות במקלחת על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

אבחון רטיבות במקלחת
אבחון רטיבות במקלחת
תוֹכֶן הָעִניָנִים

אבחון רטיבות במקלחת בצורה מקצועית

השיטה המקצועית של אבחון רטיבות במקלחת היא להגיע למקום וקודם כל להסתכל. אחרי שמסתכלים איפה הרטיבות נמצאת, מפרידים בין שתי השערות מרכזיות: רטיבות שנגרמת בגלל תקלות שקשורות אל המבנה או רטיבות שנגרמת בגלל בעיות שיש בחוץ.

 

תקלות שקשורות אל המבנה

אבחון רטיבות במקלחת מאפשר לדעת באיזה תקלה בדיוק מדובר ולאיזה השלכות היא גרמה. ברוב המקרים, מה ששירותי אבחוני רטיבות במקלחות חושפים אלו תקלות שקשורות אל המבנה ובהן:

  • פיצוץ מים בצנרת
  • עיבוי בתוך חדרי המקלחת
  • תקלת צנרת אצל השכנים
  • נזילת מים

 

מהו עיבוי ואיך הוא גורם לרטיבות?

במסגרת שירות ספציפי של אבחון רטיבות במקלחת, חשוב להתעכב על העניין של עיבוי. נכון להיום, עיבוי הוא בין הסיבות המרכזיות לכך שבחדרי המקלחת בכלל מופיעים כתמי רטיבות. דווקא בגלל שמדובר על חדר רטוב שיש בו המון חשיפה למים ולחות, יש סיכוי גבוה לתהליכי עיבוי. כאשר מתרחשים תהליכי עיבוי וכאשר הלחות לא משתחררת החוצה באמצעות חלון, התוצאה היא כתמי רטיבות שמופיעים על הקירות ועל התקרה.

 

כך מונעים עיבוי

החדשות הטובות הן שבעזרת שירותי אבחון רטיבות במקלחת ניתן למנוע עיבוי. כדי למנוע עיבוי, מקפידים לפתוח חלון אחרי כל מקלחת. לחילופין, משקיעים כמה מאות שקלים בודדים במתקן לפיזור הלחות.

 

רטיבות שנגרמת בגלל בעיות בחוץ

בעזרת שירות מקצועי של אבחון רטיבות במקלחת, ניתן למשל לבדוק האם התקלה התרחשה בגלל שחודרים מים מבחוץ. אם חודרים מים והקירות החיצוניים של המבנה אינם מספיק אטומים, זה מעיד על כך שהתיקון צריך להתמקד באיטום או בידוד ולא בצנרת.

 

סדר פעולות מומלץ אחרי אבחון רטיבות במקלחת

הדבר החשוב ביותר הוא לערב בעלי מקצוע שמנוסים בשירות של אבחון רטיבות במקלחת. כאשר מערבים בעלי מקצוע שגם מאבחנים את התקלה וגם מתקנים אותה, יש סיכוי טוב שיהיה אפשר לחזור לשגרה במהירות. על קצה המזלג, זה סדר הפעולות המומלץ אחרי האבחון והתיקון של התקלה:

  1. קילוף של הקיר
  2. סיוד של הקיר
  3. צביעה של הקיר

 

חשיבות האבחון לשמירה על המקלחת ועל ערך הנכס

מכל האמור לעיל אפשר להבין את החשיבות של אבחון רטיבות במקלחת. זה נראה מובן מאליו למי שכבר הזמין את השירות הזה ונהנה מהיתרונות שלו, אך לא תמיד זה ככה. בפועל, הרבה אנשים שהם יכולים פשוט להתפשר על רמת שירותי האבחון. אבל אם עושים את זה, מגלים שבשירותי אבחון רטיבות במקלחת מחיר זול עלול לעלות ביוקר.

 

כמה עולה אבחון רטיבות במקלחת?

המחיר של שירותי אבחון רטיבות במקלחת אינו קבוע אלא משתנה. באופן עקרוני, בכל הצעת מחיר אבחון רטיבות במקלחת נקבע לפי הזמינות של בעלי המקצוע, מספר אזורי הרטיבות, הנגישות אל המקלחת וכן הלאה.

 

מחירון אבחון רטיבות במקלחת כללי

אבחון רטיבות במקלחת מחיר מ-₪1200
אבחון רטיבות בחדר השינה מחיר מ-₪1200
אבחון רטיבות בעזרת מצלמה טרמית מחיר מ-₪1200

 

אנחנו מבצעים אבחון ותיקון רטיבות. חייגו 055-978-0890 ☎️

רטיבות במקלחת עלולה להיגרם או בגלל סיבות שקשורות אל המבנה או בגלל חדירת מים מבחוץ. 

בעזרת קילוף, סיוד ואז צביעה מחדש. עם זאת, צריך להבין מה גרם לרטיבות. 

באמצעות פתיחת חלון או התקנת מכשיר לפיזור לחות. 

הופעת עובש, פטריות, ריח של טחב ופגיעה בבריאות. 

דילוג לתוכן