איתור נזילות איתור ברור

אבחון רטיבות בקיר פנימי

שירות מהסוג של אבחון רטיבות בקיר פנימי יכול להתבצע פחות או יותר בכל מבנה. בגלל שבכל מבנה יש קירות פנימיים, עלולה להתרחש סכנה של הצטברות רטיבות, נזילות מים וכן הלאה. במקרים כאלה, אי אפשר לאתר את המקור של התקלה לבד. יתרה על כך, יש צורך לאבחן את הרטיבות ולנסות להבין מה גרם לה.
אנחנו מתמחים בשירותי אבחון רטיבות בקירות פנימיים ומזמינים אותך עוד היום להצטרף אל משפחת הלקוחות המרוצים. אם חשוב לך לתאם את השירות של אבחון ואז את התיקון של הרטיבות בקיר הפנימי מול אותם בעלי מקצוע – נציגינו כאן בשבילך.

☑️אבחון רטיבות בקיר פנימי על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

אבחון רטיבות בקיר פנימי
אבחון רטיבות בקיר פנימי
תוֹכֶן הָעִניָנִים

אבחון רטיבות בקיר פנימי בצורה מקצועית

המקצועיות של אבחון רטיבות בקיר פנימי באה לידי ביטוי בכך שהיא מבוססת על מכשור מתקדם. כאשר משתמשים במכשור טכנולוגי מתקדם, חוסכים את הצורך בשבירת הקירות או בהרמת הריצוף. בנוסף, השימוש במכשור טכנולוגי מתקדם מגדיל את הסיכוי לכך שהאבחון יהיה מדויק. אז היות ואבחון מדויק הוא גם תנאי לתיקון אפקטיבי של הבעיה, צריך לבצע אותו בצורה כמה שיותר מקצועית ועם מכשור כמה שיותר מתקדם.

 

סיבות להופעת רטיבות בקיר פנימי

יש כמה סיבות להופעת רטיבות בקיר פנימי. לאחר הניסיון הקודם עם שירותי אבחון רטיבות בקיר פנימי, אפשר למשל להבין שהסיבות העיקריות הן אלו שקשורות לצנרת. חוץ מסיבות שקשורות אל הצנרת כמו פיצוץ מים או נזילה, רטיבות בקיר פנימי גם עלולה להופיע בגלל עיבוי, בגלל שאין סירקולציה של אוויר, בגלל בעיות איטום או אפילו בגלל תקלה אצל השכנים.

 

אינדיקציות לצורך בהזמנת שירותי אבחון רטיבות בקיר פנימי

אחת הדרכים לשפר את התוצאות של אבחון רטיבות בקיר פנימי היא להזמין את השירות הזה כמה שיותר מוקדם. האמת היא שאין שום טעם לחכות עם אבחוני רטיבות בקירות פנימיים, כי הבעיה מעולם לא נפתרת מעצמה. אם כבר, הבעיה רק הולכת ומחריפה ולכן צריך לשים לב בעיקר לאינדיקציות הבאות שמעידות על כך שיש רטיבות כלשהי בקיר הפנימי:

  • התרופפות חלקים של הקיר
  • ריח של טחב סביב הקירות הפנימיים
  • כתמי עובש באזורים שונים של הקיר
  • הופעת פטריות בחיבור שבין הקיר והתקרה

 

הבדלים בין קיר פנימי וחיצוני

כאן המקום להסביר את ההבדל בין קיר פנימי וקיר חיצוני. ראשית, האופן שבו מבצעים אבחון רטיבות בקיר פנימי לא זהה לאופן שבו מאבחנים רטיבות בקיר חיצוני. אם מדובר על קיר חיצוני של בניין גבוה, יכול להיות שבשביל לאבחן את הרטיבות יהיה צורך להשתמש בפתרונות הרמה או סנפלינג. לעומת זאת, עם שירותי אבחוני רטיבות בקירות פנימיים זה פחות נדרש.

שנית, הסיבות להופעת רטיבות בקיר פנימי לא זהות לסיבות להופעת רטיבות בקיר חיצוני. גם זה משהו שכדאי לבעלי המקצוע להביא בחשבון, כי זה יעזור להם לאחר מכן לאבחן את הסיבה לבעיה ולבסס את ההשערה שלהם לגבי אופן התיקון הרצוי.

 

כמה עולה אבחון רטיבות בקיר פנימי?

השירות של אבחון רטיבות בקיר פנימי אינו יקר והוא לכל הדעות משתלם. בכל הצעה על מחיר אבחון רטיבות בקיר פנימי ניתן למשל לראות התחשבות בצרכי הלקוחות, מה גם שנזקי הרטיבות עצמם בכל מקרה יקרים יותר. בנוסף, בשירותי אבחון רטיבות בקיר פנימי מחיר הוא עניין דינאמי שמושפע מנושאים כמו גודל הקיר, מספר אזורי הרטיבות וכן הלאה.

 

מחירון אבחון רטיבות בקיר פנימי כללי

אבחון רטיבות בקיר פנימי מחיר מ-₪1200
אבחון רטיבות בקיר חיצוני מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בגינה מחיר מ-₪1800

 

להזמנה של מומחים מהתחום, חייגו 055-978-0890 ☎️

רטיבות בקיר פנימי עלולה להיגרם בגלל היעדר אוורור, חוסר סירקולציה, פיצוץ בצנרת המים ונזילה אצל השכנים.

קירות פנימיים חשופים לבעיות איטום, עיבוי וצנרת, בעוד בקירות חיצוניים יש גם חשיפה לגשמים. 

קירות פנימיים יכולים להיות בנויים גבס או בטון. 

רק אבחון יעיל של מקור הרטיבות יאפשר לזהות את הבעיה ולתקן אותה.

דילוג לתוכן