איתור נזילות איתור ברור

איתור דליפות בגינה

דליפת מים בגינה או בחצר יכולה להתרחש בגלל מגוון גדול של סיבות – דליפה ממערכת ההשקיה, דליפה מצנרת הנמצאת על הגג, פיצוץ בצינור מים מתחת לאדמה ועוד. אבל מה עושים כאשר לא יודעים מה מקור הדליפה? צוות המאתרים מתמחה בעבודות איתור דליפות בגינה, מציע לכם את כל המידע על הנושא ומציע לכם להתקשר בהקדם ולהזמין מומחה שיפתור לכם את הדליפה.

☑️איתור דליפות בגינה באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור דליפות בגינה
איתור דליפות בגינה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

איתור דליפות בגינה – עניין למקצוענים

איתור דליפות בגינה הוא עסק מסובך בעיקר בגלל שדליפת מים בגינה יכולה להגיע ממקורות שונים ומשונים – דוד שמש, צנרת על הגג, בריכת דגים ישנה, מערכת השקיה ועוד. אז נכון שגם בתוך הבית קשה לאתר דליפות מים, אבל כאשר מדובר בדליפת מים בגינה, העניין רק מסתבך עוד יותר.

 

דליפה בגלל תקלה במערכת ההשקיה

אם יש לכם מערכת השקיה בגינה, אתם יודעים שמדובר על מערכת שיכולה להשתרע על פני הגינה כולה ולהציף את הגינה במים, במקרים שונים:

  • אם יש חור באחד הצינורות
  • אם צינור טפטוף ממוקם בצורה לא נכונה ונוזל על שביל במקום לתוך האדמה
  • אם יש תקלה במחשב ההשקיה והוא מציף את הגינה במים.

 

כדי לבדוק אם זהו אכן מקור הדליפה, תוכלו פשוט לכבות, או לנתק את מערכת ההשקיה לכמה ימים ולבדוק אם הדליפה מפסיקה. אפשר גם להזמין גנן לצורך איתור דליפות בגינה – אם הדליפה אכן מגיעה ממערכת ההשקיה שלכם.

 

חדירת שורשים לתשתית המים בגינה

א יש לכם בגינה צנרת של תשתית מים וגם עצים, או שיחים גדולים וותיקים, אתם יכולים לצפות שבאיזשהו שלב יחדרו שורשים לתוך הצנרת ודליפת מים לא תאחר לבוא גם היא. לשם כך, מבצעים איתור דליפת מים בגינה בעזרת חיישן גז, אשר מסייע לאתר את מיקומה המדויק של הדליפה.

 

דליפת מים בגלל עבודה בגינה

עבודות מקצועיות רבות יכולות להתבצע בגינה, החל בגינון וכלה בעבודות שיפוצים. כל עבודה כזאת, אם היא כוללת חפירה באדמת הגינה, יכולה לחורר את הצנרת ולגרום דליפה. גם במקרה הזה, לצורך איתור דליפה בגינה נשתמש בחיישן גז.

 

איתור דליפות בגינה בעזרת חיישן גז

חיישן גז הוא האופציה המתאימה ביותר לצורך איתור דליפות בגינה, שכן זהו האמצעי היחיד המתאים לשימוש בתנאי חוץ. כדי להשתמש באפשרות של איתור בעזרת חיישן גז, חשוב קודם כל לוודא שאתם מעסיקים מאתר דליפות מים אשר יש לו ניסיון, ידע ומיומנות רלוונטיים, אחרת הוא עלול לגרום נזקים נוספים בצנרת שלכם.

המאתר ירוקן את המים מן הצנרת בגינה ולאחר מכן ימלא אותם גז. בתום הפעולה, הוא יפעיל את החיישן ויחפש את המקום ממנו דולף גז מהצינור. כך הוא יאתר עבורכם את הדליפה בצינור המים.

 

מה עושים לאחר איתור מקור הדליפה?

לאחר איתור דליפות בגינה, כל מה שנותר לכם לעשות הוא לבקש תיקון של הדליפה. משום כך, מומלץ לבדוק אם החברה שהזמנתם לצורך איתור הדליפה, עוסקת גם בתיקון. המאתרים לא משאירים אתכם להתמודד לבד ומתקנים עבורכם את הדליפה לאחר איתור המקור שלה, כך אתם לא צריכים לבזבז זמן נוסף בחיפוש והמתנה לבעל מקצוע נוסף, שיתקן לכם את הדליפה.

 

כמה עולה איתור דליפות בגינה?

מחיר איתור דליפה בגינה יקר יותר מאיתור נזילה בבית, כי מדובר על עבודה מורכבת ומסובכת יותר. לכן, לפני שאתם מזמינים חברה לאיתור דליפה בגינה, כדאי לוודא שאכן יש לה חיישן גז, שכן זהו האמצעי הבטוח והמתאים ביותר לאיתור דליפת מים בתנאי חוץ. כדי שתהיו בטוחים שאתם משלמים על איתור דליפה בגינה מחיר הוגן, אנחנו מצרפים מחירון בסיסי:

 

מחירון איתור דליפות בגינה כללי

איתור דליפות בגינה מחיר מ-₪1800
איתור דליפות בחצר מחיר מ-₪1800
איתור דליפות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור דליפות בגינה חייגו 055-978-0890 ☎️

קיימים גורמים שונים ורבים לדליפת מים בגינה ולכן יש להזמין מאתר מקצועי.

בעזרת המאתרים תוכלו למצוא בקלות מאתר דליפות בגינה בכל חלקי הארץ.

מקפידים על תחזוקה עקבית ותכופה של כל מערכות המים החיצוניות: צנרת מים, צנרת השקיה, דוד חימום ועוד.

חיישן גז הוא המכשיר המתאים ביותר לאיתור דליפות בגינה.

דילוג לתוכן