איתור נזילות איתור ברור

איתור דליפות מחוץ לבית

איתור דליפות מחוץ לבית מחייב רמה גבוהה של מקצועיות ומיומנות, לצד מכשור מתקדם וחדשני, מאפשר לנו לאתר את מקור הדליפה במהירות ויעילות ולהתחיל באותה מהירות בתיקון של הנזקים. צוות המומחים של המאתרים מתמחה באיתור דליפות מחוץ לבית, לצד איתור דליפת מסוגים שונים, בעזרת ידע מקצועי רחב, ניסיון ומומחיות ללא תחרות. התקשרו עכשיו להזמין איתור דליפה מחוץ לבית!

☑️איתור דליפות מחוץ לבית באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור דליפות מחוץ לבית
איתור דליפות מחוץ לבית
תוֹכֶן הָעִניָנִים

איתור דליפות מחוץ לבית – עניין למקצוענים

איתור דליפה מחוץ לבית יכול להיות עניין מורכב במיוחד, מפני שקיים מגוון גדול של מקורות אפשריים לדליפה כזאת. נוסף על כך, בניגוד לדליפת מים בתוך המבנה, דליפת מים מחוץ לבית לא מלווה בסימנים שונים, הנובעים מלחות עומדת לאורך זמן.

סימנים כאלה, כמו עובש, קיר מתקלף, סימני לחות והיווצרות פטריות אינם מתרחשים כאשר הדליפה מתרחשת מחוץ לבית, שכן הסביבה הפתוחה, הרוח והשמש מייבשים את סימני הלחות ולא מאפשרים להם להיראות לעין רגילה.

משום כך, כאשר אנחנו מאתרים דליפות מחוץ לבית אנחנו משתמשים במכשירים חדשניים ומתקדמים, המאפשרים לנו לראות סימני רטיבות והתפשטות של לחות גם אם הם סמויים.

 

איתור עיוור של דליפה מחוץ לבית

הסוג הוותיק ביותר של איתור דליפה מחוץ לבית נקרא גם איתור עיוור, משום שהוא נעשה ללא הכוונה, ללא מכשור מתקדם ובעצם נעשה "על עיוור", כאשר המאתרים נאלצים לחפור, לחצוב ולשבור את הקירות, כדי למצוא את מקור הדליפה.

סוג זה של איתור דליפות עשוי להיות יעיל, אבל מביא באופן בלתי נמנע לנזקים משניים כבדים ויקרים מאוד. תיקון הדליפה מתייקר לאין שיעור בגלל הצורך לתקן את החפירות והחציבות שנעשו כדי לאתר את הדליפה.

 

טכנולוגיה מתקדמת לאיתור דליפות מחוץ לבית

שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לאיתור דליפות מחוץ לבית הפך נפות בשנים האחרונות, כאשר מכשירים שונים יצאו אל השוק. מכשירים אלה מאפשרים לנו לבצע איתור יעיל ומהיר של דליפות מחוץ לבית, ללא הרס מיותר. בין האמצעים הללו ניתן למנות מצלמה תרמית, מצלמת סיב אופטי, חיישן גז, חיישן אקוסטי, בלוני הצפה ועוד.

כל אלה מאפשרים לנו לזהות את מקור הדליפה בלי לגעת בקיר, או בקרקע, לקבל החלטה לגבי אופי התיקון ולבצע תקרון מהיר ויעיל של הדליפה.

 

כך תדעו אם יש לכם דליפה מחוץ לבית

איתור דליפות מחוץ לבתים יכול להתגלות בשתי דרכים מרכזיות: גילוי סימני רטיבות על הקירות החיצוניים של הבית, מעיד על דליפה רגילה, הנובעת מהצינורות של תשתית המים בבית.

אפשרות נוספת היא דליפה שמגיעה מהצנרת הראשית אל הבית, יוצרת סימני דליפת מים חיצוניים, כמו הצפה בגינה, כתמי ירוקת ולחות גבוהה באדמה, חשבון מים גבוה במיוחד ועוד. יחד עם זאת תיתכן גם דליפה ללא כל סימן חיצוני, מלבד חשבון מים באופן אופטימלי.

 

כמה עולה איתור דליפות מחוץ לבית?

מחיר דליפות מחוץ לבית משתנה בהתאם למספר הדליפות שיש לאתר. כמו כן, ייתכן כי הגישה למקום הדליפה מסובכת וקשה במיוחד ונדרש להביא איתנו אמצעים מיוחדים כדי להגיע אליה וזה עלול לייקר את המחיר.

כמו כן, תיקון דליפות אינו כלול באיתור דליפות מחוץ לבית מחיר ולכן כדאי להזמין גם את עבודת התיקון אצל המאתרים.

 

מחירון איתור דליפות מחוץ לבית כללי

איתור דליפות מחוץ לבית מחיר מ-₪1800
איתור דליפות בגינה מחיר מ-₪1800
איתור דליפות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור דליפות מחוץ לבית חייגו 055-978-0890 ☎️

איתור דליפות מחוץ לבית נעשה באמצעות שורה של מכשירים מתקדמים, אותם אנחנו מביאים איתנו למקום העבודה, כאשר עולה הצורך. את הבחירה במכשירים הרלוונטיים עושים המומחים שלנו בשטח, לאחר הבנה של אופי הדליפה והמצב בשטח.

בהחלט כן. לאחר איתור דליפה מחוץ לבית אנחנו מציעים אפשרויות לתיקון מקצועי, מהיר ויעיל של מקור הדליפה, כדי למנוע נזקים נוספים.

המאתרים מבצעים איתור עיוור רק במקרה שכל המכשירים לא הצליחו לעזור לנו לאתר את מקור הדליפה, זאת כדי למנוע נזקים מיותרים לתשתיות ולמבנה.

מצלמה תרמית לא תמיד מתאימה לאיתור דליפה מחוץ לבית ולכן אנחנו מביאים איתנו מכשירים נוספים שיכולים להתאים במקרה הצורך.

דילוג לתוכן