איתור נזילות איתור ברור

איתור בעיות דליפות

אנשים רבים פונים אלינו לצורך איתור בעיות דליפות כאשר מופיעים סימנים שונים המעידים כביכול על דליפת מים. דליה כזאת יכול להתרחש בתוך מבנה או בחוץ, אבל היא תמיד מביאה איתה שפע של צרות נוספות. צוות המומחים של המאתרים מתמחה באיתור בעיות דליפות שונות באמצעות מכשור מתקדם ובסיס ידע רחב. צרו קשר עוד היום והזמינו שירות איתור בעיות דליפות.

☑️איתור בעיות דליפות באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור בעיות דליפות
איתור בעיות דליפות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

איתור בעיות דליפות ללא חפירה והרס

איתור בעיות דליפה כבר לא מצריך מאיתנו חציבה בקירות, חפירה באדמה ופירוק של הרצפה. יש ברשותנו מגוון אמצעים חדשניים ומתקדמים לצורך איתור דליפות באופן מקצועי, יעיל ומהיר.

 

איתור בעיות דליפה באמצעות מצלמת דחיפה

איתור בעיות דליפה במקרים מסוימים מצריך שימוש במצלמת דחיה. זוהי מצלמה הידועה גם בשם "מצלמת סיב אופטי". מצלמה זו פועלת בדומה למצלמה המיוחדת המשמשת רופאים בביצוע קולונוסקופיה למשל.

אנחנו מחדירים את המצלמה לתוך הצנרת ומניעים אותה לאורך הצנרת. המצלמה משדרת לנו בזמן אמת את התמונה בתוך הצינור עד שאנחנו מגיעים אל מקור הדליפה. כך אנחנו יכולים לאתר את המיקום המדויק של ליקוי בצינור ולתקן אותו.

 

איתור דליפה בעזרת מצלמה תרמית

מצלמה תרמית היא כנראה האמצעי המפורסם והנפוץ ביותר לביצוע איתור בעיות דליפות ללא הרס. זוהי מצלמה הפועלת על זיהוי הפרשי טמפרטורות. כדי להפעיל את המצלמה ביעילות יש למלא את הצינורות במים חמים.

המים החמים זורמים לאורך הצינורות ויוצאים אל הקיר, אל הרצפה, או התקרה, כאשר הם מחממים את השטח אליו הם דולפים. כך המצלמה יכולה לספק לנו תמונה ברורה ומדויקת של מקום הדליפה.

 

חיישן גז לאיתור דליפות מים

חיישן גז משמש אותנו בעיקר לצורך ביצוע איתור בעיות דליפה כאשר הדליפה מתרחשת בצנרת תת קרקעית, כמו צנרת הביוב. במקרים רבים, לא ניתן לאתר דליפה עם מצלמה תרמית, כאשר היא מרחשת בעומק האדמה ולכן אנחנו משתמשים בחיישן גז. לצורך כך אנחנו מחדירים גז לתוך הצנרת. זהו גז ידידותי לסביבה, אינו רעיל ומתאדה במהירות.

אבל כאשר יש חור, או ליקוי אחר בצינור, שגורם לדליפה, הגז בורח ממנו החוצה וכך אנחנו יכולים לאתר את המיקום המדויק של הדליה עם החיישן.

 

חשוב להזמין מומחה איתור בעיות דליפות

אם הזרמה של מים חמים בצנרת, או החדרה של גז לתוך צנרת תת קרקעית נשמעות לכם כמו שיטות קצת מסוכנות לצורך איתור בעיות דליפות, אתם צודקים. אלה אמצעים שיכולים להיות מסוכנים, אם הם מתבצעים על ידי בעלי מקצוע לא מיומנים, לא מקצועיים, או ללא ידע מתאים.

אבל המומחים של המאתרים מבצעים את העבודה באופן בטיחותי, תוך הקפדה על תקני בטיחות מחמירים ולכן אין סכנה להזמין את שיטות האיתור הללו.

 

כמה עולה איתור בעיות דליפות?

מחיר איתור בעיות דליפות הוא קבוע למדי, אבל הוא מתייחס לאיתור של דליפה אחת בלבד. כמו כן, חשוב לציין כי המחיר אינו כולל את מחיר התיקון וכי קושי מיוחד בגישה למקום הדליפה עשוי לייקר את איתור בעיות דליפות מחיר. לכן, כדי שלא תהיו מופתעים, אנחנו מצרפים מחירון בסיסי:

 

מחירון איתור בעיות דליפות כללי

איתור בעיות דליפות מחיר מ-₪1200
איתור דליפות בגינה מחיר מ-₪1800
איתור דליפות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור בעיות דליפות חייגו 055-978-0890 ☎️

לא. דליפת מים יכולה להגיע מקווי ביוב, מאיטום לקוי, ממי גשמים ועוד. כאשר הדליפה היא מחוץ למבנה, קיימים עוד גורמים אפשריים שיש לבדוק.

בהחלט כן, המאתרים מספקים גם שירות תיקונים לדליפה, כדי לצמצם ככל האפשר את הנזק שנגרם.

המומחים שלנו משתמשים בכל הכלים האפשריים לאיתור דליפה ולכן מצליחים תמיד לאתר את מקור הדליפה ולתקן אותו.

במקרים נדירים מאוד, אם לא מצליחים לאתר את מקור הדליפה בעזרת הציוד שלנו, אנחנו נאלצים לבצע חציבה וחפירה כדי לאתר את מקור הדליפה ולמנוע נזקים חמורים נוספים כתוצאה מחשיפה של התשתיות במבנה לרטיבות ממושכת.

דילוג לתוכן