איתור נזילות איתור ברור

איתור דליפות במרתפים

מרתף הוא אחד המקומות הפגיעים ביותר בבית לנזקים של דליפות מים. יחד עם זאת, אנשים רבים חוששים להזמין איתור דליפות במרתפים, בגלל החשש מהרס של הקירות והתקרה. אבל עם שירות איתור דליפות של המאתרים, אתם יכולים להיות רגועים – איתור דליות במרתפים על ידי המאתרים נעשה באמצעות מכשירים חדשניים, המאפשרים לנו לאתר את הדליפה ללא הרס, במהירות וביעילות ולספק לכם תיקון לטווח ארוך.

☑️איתור דליפות במרתפים באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור דליפות במרתפים
איתור דליפות במרתפים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

איתור דליפות במרתפים – למה זה חשוב?

אנחנו נקראים לעיתים קרובות לבצע איתור דליפות במרתפים, כי מדובר על אחד האזורים הרגישים ביותר לדליפות מים בבית בגלל כמה גורמים:

  • המרתף נמצא מתחת לאדמה ולכן הוא חשוף לרטיבות המגיעה מהקרקע
  • המרתף עטוף לעיתים קרובות בתשתית צינורות מים של הבית ולכן כאשר יש ליקוי בצנרת, זה משפיע על המרתף
  • המרתף הוא החלל הנמוך ביותר בבית ולכן דליפות מים יכולות להגיע אליו מהקומות העליונות דרך הצנרת בקירות ודרך התקרה.

 

זיהוי סימני דליפת מים במרתף

איתור דליפות במרתף יכול להצביע על גורמים שונים ורבים מאוד ולכן חשוב לשים לב לסימנים הבאים, כדי לדווח לנו כאשר נגיע לביצוע האיתור:

  • כתמי רטיבות על הקירות או התקרה
  • שינוי צבע הרצפה
  • נפיחות או קילוף צבע הקיר
  • שינוי גובה המרצפות והחיפוי
  • כתמי עובש על הקיר
  • תקלות במערכת החשמל במרתף

 

כל אחד מהסימנים הללו מצביע כי עליכם להזמין בדחיפות איתור דליפה במרתף.

 

יתרונות לביצוע איתור דליפה במרתף שלכם

איתור דליפה במרתף שלכם מאפשר לנו לפני הכל למצוא את מקור הבעיה, כדי לתקן אותו ולמנוע נזקים חמורים, יקרים וכבדים למבנה. מנגד, יש חשיבות נוספת לגילוי מוקדם של הדליה במרתף. ראשית כל, דליפה במרתף יכולה להביא לנזקים כבדים לתשתית, עד כדי כך שדליפה ממושכת עלולה לגרום להתמוטטות של קיר, או תקרה.

שנית, לעיתים קרובות אנחנו מתבקשים לאתר את מקור הדליפה ולסק דו"ח קביל בבית המשפט, למקרה שהדליפה נגרמה כתוצאה מרשלנות של בעל מקצוע שהיה אצלכם בעבר, או תקלה אצל השכנים, שגרמה לנזקים אצלכם. משום כך, איתור מקצועי של מקור הדליפה הוא חיוני ויש לו אינספור יתרונות.

 

אמצעים לביצוע איתור דליפות במרתפים

המומחה שלנו לאיתור דליפה במרתף מחליט עם הגיעו לשטח באילו אמצעים להשתמש כדי לגלות את מקור הדליפה. הסיבה לכך היא שיש מגוון גדול של אמצעים מתקדמים, בהם אנחנו משתמשים וניתן לבחור ביניהם רק כאשר מבינים את אופי הדליפה ואת המצב בשטח.

בין המכשירים המשמשים אותנו לאיתור דליפות:

  • מצלמה תרמית
  • חיישן גז
  • מצלמת סיב אופטי (מצלמת דחיפה)
  • חיישן אקוסטי
  • בלוני הצפה

 

אלה רק חלק מהאמצעים המשמשים אותנו כדי לבצע עבודה מהירה ויעילה, ללא עיכובים ולתת לכם שירות הכולל גם תיקון מהיר של התקלה, כדי למנוע נזקים חמורים יותר.

 

כמה עולה איתור דליפות במרתפים

מחיר איתור דליפה במרתף עשוי להשתנות אם אתם מזמינים איתור עבור יותר ממוקד אחד של דליפה, או כאשר הגישה למקור הדליפה היא מסובכת במיוחד. בנוסף, שירות התיקונים שלנו לאחר איתור הדליפה אינו כלול במחיר הדליפה ויש לקחת זאת בחשבון כאשר מתכננים את ההוצאה. אנחנו מפרסמים כאן לנוחיותכם איתור דליפות במרתף מחיר:

 

מחירון איתור דליפות במרתפים כללי

איתור דליפות במרתפים מחיר מ-₪1800
איתור דליפות בגינה מחיר מ-₪1800
איתור דליפות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור דליפות במרתפים חייגו 055-978-0890 ☎️

המומחה שלנו מחפש את מקור הדליפה בעזרת מכשירים חדשניים המאפשרים איתור דליפות ללא הרס, כמו מצלמה תרמית, חיישן גז, חיישן אקוסטי ועוד.

המומחים שלנו מתקנים את הדליפה לאחר האיתור שלה.

קיימים גורמים רבים לדליפה במרתפים, כמו צנרת המקיפה את המרתף, מים שמגיעים מהקרקע, דליפת מים מהצנרת העליונה של הבית ועוד. לכן חשוב לבצע איתור מקצועי בהקדם.

סוגי הנזקים תלויים באופי הדליפה והמקור שלה, כמו עובש בקירות, התקלפות של צבע, בעיות בתשתית החשמל ועוד. אך הנזק המסוכן מכולם הוא קריסה של תקרה, או קיר, בגלל חשיפה ממושכת לרטיבות.

דילוג לתוכן