איתור נזילות איתור ברור

איתור דליפות בקירות

איתור דליפות בקירות הוא שירות שאנחנו נקראים לבצע בעיקר כאשר מדובר על בתים ישנים, אבל גם בתים חדשים יכולים לסבול מהתופעה. אז אילו נזקים עלולים להיגרם כתוצאה מדליפת מים בקיר? איך אנחנו מאתרים את הדליפה ומה אפשר לעשות כדי לצמצם את הנזק?
צוות המאתרים עם כל התשובות ועם כל מה שאתם צריכים כדי לבצע איתור דליפות בקירות. התקשרו עכשיו להזמנת איתור!

☑️איתור דליפות בקירות באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור דליפות בקירות
איתור דליפות בקירות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

איתור דליפות בקיר – לא רק בבתים ישנים

בעקבות האצת הפיתוח בארץ והביקוש העצום לדירות חדשות, אנחנו נקראים לעיתים קרובות לבצע איתור דליפות בקירות גם כאר מדובר על דירות חדשות. הסיבות לכך יכולות להיות רבות – פיתוח מהיר, בניה מהירה וחפוזה, יכולים להביא לליקויי בניה חמורים, ביניהם צנרת לקויה, איטום לא תקין, או לא קיים, טעויות אנוש ועוד.

בעלי הנכס הם אלה שצריכים להתמודד עם ההשלכות בהמשך ואף לשלם מחיר גבוה על תיקון הנזקים, אבל אפשר למנוע נזקים חמורים ויקרים על ידי הזמנת שירות איתור דליפות מקצועי של המאתרים.

 

סוגים של דליפות בקיר

איתור דליפות בקיר יכול להידרש, כאמור, במקרים של צנרת שהונחה באופן לקוי, אבל גם במקרה של צנרת ישנה ולא מטופלת, אשר מתחילה להיסדק ולהתפרק. בעיות באיטום של בית חדש יכולות לגרום לדליפת מים בקירות, אבל גם איטום ישן ולא מתוחזק כבר לא מצליח להשאיר את המים בחוץ ולכן עשוי לגרום לרטיבות בקירות.

תיתכן דליפת מים בקיר, גם כאשר הצנרת של השכנים אינה מטופלת כראוי ולכן מים דולפים ממנה אל הבית שלכם, או כאשר צינור בתשתית המשותפת של הבניין אינו תקין.

 

איתור דליפות בקירות – כל השיטות

עד לא מזמן, איתור דליפה בקיר היה מתבצע על ידי חציבה בקירות, כדי להגיע פיזית למקור הדליפה. הדבר היה גורם כמובן לנזקים עצומים והוצאות כספיות בלתי מבוטלות. אבל כל זה שייך לעבר, כי כיום אנחנו משתמשים בשלל אמצעים מתקדמים וחדשניים לאיתור דליפות: מצלמה תרמית, חיישן גז, בלוני הצפה, מצלמת סיב אופטי ועוד.

כל אלה מאפשרים לנו להגיע באופן יעיל ומהיר למקור הדליפה בלי להרוס את הקיר, אבל חשוב להדגיש כי רק בעלי מקצוע מיומנים יכולים לבצע עבודה זאת ביעילות ובלי לפגוע בתשתיות שונות של המבנה.

 

יתרונות השימוש במכשירים מתקדמים לאיתור דליפות

איתור דליפה בקיר ללא הרס מאפשר לנו לטפל בעיה במהירות ויעילות, בלי לפגוע בשגרת החיים בבית, או במקום העבודה. אבל יש לו עוד יתרונות. ראשית, איתור דליפה ללא הרס מאפשר לכם חיסכון רב בהוצאות כספיות, עבור הנזקים המשניים שנגרמים בעקבות חציבה בקירות, או בכל חלק אחר של המבנה כדי לאתר את מקור הדליפה.

בנוסף, מכשירים אלה מאפשרים זיהוי של ליקויים נוספים בקיר, תוך כדי עבודה וכל זה בלי לפגוע בשגרת החיים בבית שלכם או במקום העבודה לטווח ארוך, כפי שהיה קורה לבטח אילו איתור הדליפה היה מתבצע על ידי חציבה בקיר למשל.

 

כמה עולה איתור דליפות בקירות

מחיר איתור דליפות בקירות הוא קבוע לדליפה אחת, כפי שתוכלו לראות בהמשך, במחירון שלנו. יחד עם זאת, חשוב להבין כי זהו מחיר איתור דליפה בלבד. במילים אחרות – אם יש לכם יותר מדליפה אחת, אם יש קושי מהותי להגיע למקום הדליפה ונדרשים אמצעים מיוחדים לצורך גישה וכן כאשר עולה הצורך לבצע תיקון של הדליפה, אז המחיר עשוי להשתנות בהתאם.

משום כך, חשוב לבקש הערכה של איתור דליפות בקירות מחיר לפני תחילת העבודה.

 

מחירון איתור דליפות בקירות כללי

איתור דליפות בקירות מחיר מ-₪1200
איתור דליפות בגינה מחיר מ-₪1800
איתור דליפות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור דליפות בקירות חייגו 055-978-0890 ☎️

דליפה בקיר יכולה להביא לנזקים כבדים ומסוכנים ולכן חשוב לאתר אותה ולתקן אותה בהקדם.

המומחים של המאתרים ישמחו לבצע עבורכם גם את התיקון לאחר איתור המיקום של הדליפה.

עם מצלמה טרמית ניתן לאתר דליפה בקיר הנמצאת בעומק של עד 20 ס"מ.

בדרך כלל נשתמש במצלמה טרמית. במקרים מיוחדים גם בחיישן גז.

דילוג לתוכן