איתור נזילות איתור ברור

מאתר נזילות במקלחת

☑️מאתר נזילות במקלחת מומחה ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מאתר נזילות במקלחת
מאתר נזילות במקלחת
תוֹכֶן הָעִניָנִים

שגרה או נזילה

רוב האנשים לא אוהבים להיכנס אחרי מישהו למקלחת. כל החדר מלא אדים, שטיח הרצפה ספוג ורצפת החדר רטובה. אכן ישנן מקלחות אשר מים ניתזים מהן החוצה וממש צריך לעבור עם מגב אחרי המקלחת ולייבש את החדר. מאתר נזילות במקלחת כנראה לא יתרגש מכמות מים קטנה אשר נמצאת על רצפת חדר המקלחת לאחר שהיא הופעלה, אך מהיכן מגיעים המים כאשר אף אחד לא התקלח לפני? זאת כבר משימה לביצוע על ידי מאתר נזילות במקלחת.

 

מבנה צנרת המקלחת והאמבטיה

חוץ מהחלק החיצוני של המקלחת והאמבטיה, בו יוצאים מהברז מים, המקלחת או האמבטיה בנויות מעוד מערכת הובלת מים שלמה אשר נסתרת מעינינו ועל כן לרוב אנחנו גם לא מייחסים לה חשיבות. מאתר נזילות במקלחת וודאי יחפש את הנזילה באחד משני החלקים העיקריים במערכת – הובלת המים לברז וניקוז המים החוצה לביוב.

בעצם מדובר בשתי מערכות נפרדות אשר אחת מובילה מים נקיים וראויים לרחצה אל ברז המקלחת ואחת נוספת אשר מתחילה בחור הניקוז ומובילה מים מלוכלכים דרך הצנרת אל הביוב.

 

מאתר נזילות במקלחת מוצפת

בגלל שהמקלחת מורכבת לרוב משתי מערכות מובילות מים עיקריות מאתר נזילות במקלחת יחפש את מקור הנזילה בהתאם לסימן הזיהוי אשר גרם לדיירי המקלחת לשלם בעבור מאתר נזילות מקלחת מחיר לפי שיבקש. מקלחת מוצפת, ובמיוחד מקלחת אשר מוצפת מבלי שהתקלחו בה קודם, היא סימן זיהוי מובהק לנזילה.

בעצם אין סיבה שמים פשוט ינזלו ברצפת המקלחת או חדר המקלחת מבלי שפתחנו ברז ויצאו ממנו מים. במקרה של נזילה מסוג זה יש לשים לב האם מקור הנזילה הוא מניקוז הביוב או שמא מהובלת המים הנקיים לברז.

 

מאתר נזילות במקלחת חלודה

מעבר לסימן הזיהוי של הצפה גם חלודה יכולה להוות סימן זיהוי לנזילה. היווצרות חלודה תלויה הן ברטיבות מים של מתכות והן בחשיפה לחמצן. במידה וישנם חלקי מערכת חלודים אשר לא סמוכים למקלחת או חלק ממנה, כדוגמת הברז או חור הניקוז, כנראה שימצא מאתר נזילות במקלחת נזילה חבויה אשר לא נראתה לנו לעין.

באם ישנם חלקים בחדר אשר בנויים ממתכת ויש עליהם חלודה כדאי להזמין שירות מאתר נזילות במקלחת ובהתאם גם תיקון נזילה במקלחת על מנת להפסיק אותה. חשוב לשים לב שגם אדי המים שמתפזרים בחדר במסגרת כל מקלחת יכולים להיות מקור לחלודה, אך שווה לבדוק את המקרה.

 

כמה עולה מאתר נזילות במקלחת?

הרבה פעמים כאשר ישנה התלבטות באם להזמין בעל מקצוע או לנסות לתקן בעצמנו את המצב מי שמכריעה היא העלות. ודאי תשמחו לדעת כי מחיר מאתר נזילות במקלחת מתאים לכל כיס ובעצם תוכלו לבחור האם להמשיך לשלבים נוספים של חיפוש ובדיקת רטיבות, תיקון נזילות במקלחת או פשוט להסתפק בשירות הראשוני של מאתר נזילות במקלחת.

בכל מקרה כל שלב שכזה עולה כמה מאות שקלים כך שמחיר מצטבר יכול להגיע גם לאלפי שקלים, כמובן בתלות מורכבות הנזילה ותיקונה.

 

מחירון מאתר נזילות במקלחת כללי

מאתר נזילות במקלחת מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

למאתר נזילות במקלחת חייגו 055-978-0890 ☎️

מאתר נזילות במקלחת מחפש סימני זיהוי ומשתמש בשיטות מיוחדות על מנת לאתר נזילה במקלחת. אין שוני מהותי בין מקלחת לאמבטיה שכן מאחורי הקלעים מדובר באותה הצנרת.

ישנם מקרים בהם הצפה בעצם תיתן חיווי על נזילה מאחורי הקלעים של הצנרת. הבדל מבחין יכול להיות באם היה שימוש במקלחת טרם ההצפה או לא. אם היה שימוש יכול להיות שההצפה גם נובעת מסתימת חור הניקוז.

לרוב, מאתר נזילות במקלחת גם יודע לבצע תיקון נזילה במקלחת. כלומר, אחרי שלב האיתור של מקור הנזילה חשוב לבצע תיקון של המקור כדי להפסיק את הנזילה.

עלות שכרו של מאתר נזילות במקלחת מורכבת מתשלום נפרד על כל פעולה שמבצע וכנראה תסתכם בכמה אלפי שקלים.

דילוג לתוכן