איתור נזילות איתור ברור

מאתר נזילות מחוץ לבית

חשבון מים גבוה הוא אחד הסימנים הכי טובים לקיומה של נזילה איכשהו ברחבי הבית שלכם. משפט זה אמנם נכון אך רק בחלקו, אכן גם יכול להיות שנזילה מחוץ לבית צורכת מכם מים ובהתאם גם כסף. מאתר נזילות מחוץ לבית יכול בהחלט לעזור לכם למצוא את מקור הנזילה כך שתפסיקו לשלם חשבון מים כל כך גבוה בלי סיבה ובעצם, אין נזילה שיכולה לעצור אותו!

☑️מאתר נזילות מחוץ לבית מומחה ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מאתר נזילות מחוץ לבית
מאתר נזילות מחוץ לבית
תוֹכֶן הָעִניָנִים

איך בונים בית?

לפני שנדבר על נזילות ונזקים חשוב קודם להבהיר למה בכלל שנצטרך מאתר נזילות מחוץ לבית. כל מבנה בנוי קודם כל על יסודות אשר עשויים לרוב מבטון על מנת ליצור תשתית בסיס חזקה ועמידה לבית. על בסיס הבית בונים את כל יציקות הגבס כך שלבסוף הקירות נראים כגוש גבס מושלם ואנו לא יודעים מה בעצם מסתתר בתוכם או מאחוריהם.

קיר חיצוני וקיר פנימי הם אמנם שני צדדים של אותו הקיר, אך בפועל לעיתים כן יהיה ביניהם חלל ובו תמצא תשתית הבית כדוגמת חשמל ומים.

 

מאתר נזילות מחוץ לבית אשר משפיעות על הפנים

כאשר נרצה לבצע תיקון נזילות מחוץ לבית כנראה שנפנה לחוץ הבית על מנת לתקן את המקור, אך לצערנו נזילה מחוץ לבית יכולה להשפיע גם על פנים הבית בגלל שמדובר בקירות חיצוניים אשר מצדם השני קירות פנימיים. בעצם יכול להיות מקרה בו בגלל נזק בקיר מים המגיעים מגשמים או מהשקיה חודרים לתוך הבית היישר מבחוץ.

עצם בניית המבנה דואגת כי לא נצטרך לשלם בעבור מחיר מאתר נזילות מחוץ לבית בשל כך שהקירות אמורים להיות אטומים, אך בנייה לא מוגמרת או לחילופין קירות העשויים אבנים יכולים לגרום לנזילה מחוץ לבית.

 

חיפוש סימנים על ידי מאתר נזילות מחוץ לבית

חשד לנזילה מחוץ לבית מתחיל קודם כל באיזה שהוא סימן לנזילה אשר בעקבותיו תחליטו לשלם בעבור מאתר נזילות מחוץ לבית מחיר שיתבקש. סימני זיהוי אשר מופיעים על הקירות החיצוניים בהחלט יכולים לרמז על נזילה אשר תחדור גם לבית.

סימנים אשר כדאי להזמין בעבורם מאתר נזילות מחוץ לבית

  1. רטיבות בקירות חיצוניים
  2. רטיבות בקירות פנימיים
  3. עובש בתחתית הקיר
  4. שלוליות מים סמוך לקירות החיצוניים

 

כמה עולה מאתר נזילות מחוץ לבית?

מחיר מאתר נזילות מחוץ לבית מתחיל בעלות בעבור מאתר נזילה מחוץ לבית, כלומר החיפוש הראשוני, איתור זה עולה 1800 שקלים. תיקון נזילה מחוץ לבית הוא כתלות בחומרת הנזק ומתחיל ממחר של 1,000 שקלים (חוץ ממקרים חריגים לגמרי).

במידה וכבר הזמנתם בעל מקצוע אליכם הביתה מומלץ לשלם גם בסביבות ה- 800 שקלים לבדיקת רטיבות ברחבי הבית, בחצר הבית או בכל מקום שבו תרצו, זאת על מנת לוודא שאין עוד נזק ברחבי הבית הנגרם מנזק בצנרת או מהגשם.

 

מחירון מאתר נזילות מחוץ לבית כללי

מאתר נזילות מחוץ לבית מחיר מ-₪1800
מאתר נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

למאתר נזילות מחוץ לבית חייגו 055-978-0890 ☎️

בכל מקרה בו זיהיתם נזילה באחד מהקירות הגובלים עם הקירות החיצוניים או ממש נזילה של מים מחוץ לביתכם.

רטיבות היא כמובן סימן לנזילה. במידה ועוברת צנרת באזור זה, בתוך הקיר או מתחתיו כנראה שיש נזק בצנרת. לחילופין גם יכול להיות כי מדובר בהצטברות של נוזלים מהגשם או ממערכת ההשקיה.

כאן מדובר במקדם ביטחון ובשמירה על ביתכם. קודם כל אתם לא רוצים שתהיה באחריותכם נזילה, גם אם היא מחוץ לבית. נוסף על כך, נזילה מחוץ לבית יכולה לגרום נזק גם לפנים הבית, במיוחד אם ישנו קיר חיצוני המשמש גם כקיר פנימי מצדו השני.

קודם כל לאתר אותה ולאחר מכן לתקן את מקור הנזילה על מנת שלא יגרם נזק נוסף.

דילוג לתוכן