איתור נזילות איתור ברור

מאתר נזילות בדירה ישנה

☑️מאתר נזילות בדירה ישנה באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מאתר נזילות בדירה ישנה
מאתר נזילות בדירה ישנה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

דירה ישנה – קווים לדמותה

דירה ישנה לרוב תהיה מאופיינת במגוון רחב של אזורים וחלקים אשר דורשים תשומת לב יתרה בגלל שהם כבר שנים רבות חלק מהדירה ומחזיקים אותה. גם אם התבצע שיפוץ נרחב בפנים הדירה התשתיות שלה נשארות לרוב בדיוק אותו דבר ועל כן חשופות הרבה יותר לתקלות ולהיווצרות נזקים. מאתר נזילות בדירה ישנה יסייע לכם לפחות במניעת נזק לדירה מנזילת מים במקום לא רצוי כך שלמרות שהצנרת שלכם כנראה עתיקת יומין עדיין תוכלו למצוא את מקור הנזילה במהירות ולבצע תיקון נזילות בדירה ישנה, שהיא הדירה שלכם.

 

נזילת מים ופיצוץ בצנרת

כאשר מדברים על נזילת מים לרוב מדברים על שלוליות מאיזור המקלחת או תקרה לחה בדירה בבניין מגורים משותף. בעצם אלו הם סימנים לנזילות חבויות אשר יכולות להיגרם עקב פיצוץ בצנרת. את הסיבה לנזילה ותיקונה ימצא בקלות מאתר נזילות בדירה ישנה או בכל דירה אשר אתם מתגוררים בה.

הצנרת מורכבת מצינורות אשר עמידים ללחץ מים גבוה אך ללחץ מקסימלי מסוים. במקרה בו בעקבות נזילה המים לא מנותבים נכון ומתנקזים לאיזור אחד והוא אינו עומד בלחץ, הצנרת עלולה להתפוצץ ובעצם המים שהיא הובילה ישפכו במקומות בהם לא אמורים לזרום מים.

 

מאתר נזילות בדירה ישנה – סיוע בתיקון ושיפוץ

למרות שאתם נמצאים בדירה ישנה אין זה אומר שעליכם להתפשר על איכות הדירה ובטח לא להתפשר על התשתיות. בכל דירה חשוב שיהיו תשתיות איכותיות ועמידות. במידה ואתם סבורים כי הצנרת שלכם, בעקבות נזילה לדוגמא, זקוקה לביצוע תיקון נזילות בדירה ישנה יש לקרוא מיד לבעל מקצוע אשר מאתר נזילות בדירה ישנה ובהתאם יסייע לכם בשיפוץ הצנרת ובחילוף החלקים הישנים בחדשים.

 

מאתר נזילות בדירה ישנה וחדשה

בכל דירת מגורים, ובעצם כמעט בכל מוסד או מבנה אשר אתם עוברים בו ביומיום, ישנה מערכת מובילת מים והיא הצנרת. מאתר נזילות בדירה ישנה יסייע לכם בכל שלב החל מחיפוש הנזילה ועד לתיקון המקור אך לא בזה מסתכמת מומחיותו. לרוב הוא יהיה בעל יכולת לאתר נזילות בכל מקום ובכל סוג מבנה כך שתוכלו להיעזר בו לכל חלקי הבית באם אתם בעלי בריכת שחייה או אמבטיה מפוארת.

 

כמה עולה מאתר נזילות בדירה ישנה?

מחיר מאתר נזילות בדירה ישנה די זהה למחיר של מאתר נזילות בדירה חדשה ובכל מבנה אחר, כך שבעצם תשלמו על האיתור הראשוני בסביבות 1200 שקלים. בשלב זה בעל המקצוע אשר מאתר נזילה בדירה ישנה שהיא דירתכם יכול להמשיך לחיפוש בעזרת שיטות מיוחדות וכן לבצע תיקון נזילות בדירה ישנה כדי למנוע מהנזילה מלהמשיך לנזול ומלחזור בעתיד.

 

מחירון מאתר נזילות בדירה ישנה כללי

מאתר נזילות בדירה ישנה מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

למאתר נזילות בדירה ישנה חייגו 055-978-0890 ☎️

עצם העובדה שמתגוררים בדירה ישנה כבר דורש יותר התערבות של בעלי מקצוע באחזקה השוטפת של הדירה. נוסף על כך כדאי שבעל מקצוע יוודא את מצב הצנרת ויחפש תקלות או נזילות בדירה.

כמו בכל דירה, גם בדירה ישנה קיימת צנרת. בכל חלקי הצנרת, הצינורות והמחברים, יכולה להתעורר תקלה אשר מזרימה את המים בכיוון לא טוב ועל כן הם נוזלים למקום לא רצוי. בדירה ישנה לרוב הצנרת ישנה ועל כן בעלת סיכוי גבוה יותר לנזילה.

לא תמיד אך לרוב כן, לרוב הבעל מקצוע מוסמך הן לבצע איתור מעמיק ויסודי של נזילה בצנרת בבית והן לבצע תיקון נזילה בדירה ישנה ובחדשה כאחד.

התשובה היא לא, השכר הוא כתלות בכמות וסוג העבודה שביצע. השכר ההתחלתי כן קבוע והוא מתייחס לבדיקה הראשונית שמבצע המאתר.

דילוג לתוכן