איתור נזילות איתור ברור

מאתר נזילה באמצעות בלון

☑️מאתר נזילה באמצעות בלון – מומחה ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מאתר נזילה באמצעות בלון
מאתר נזילה באמצעות בלון
תוֹכֶן הָעִניָנִים

נזילות סמויות וגלויות

כל טפטוף לא מוסבר מאזור הצנרת, רטיבות או לחות יכולים להיות סימן שבאיזה שהוא חלק בצנרת מתרחשת נזילה אשר גורמת נזק הן לצנרת והן לחלקי הבית. נזילה גלויה מאוד קלה לזיהוי ובהתאם גם לתיקון – מזהים בעזרת קשר עין מהיכן המים נוזלים ובהתאם גם מתקנים או סותמים את האזור.

כאשר מדובר בנזילה סמויה יותר קשה לאתר מקור את הנזילה ובהתאם גם לבצע תיקון. אחת השיטות היעילות היא הזמנת מאתר נזילה באמצעות בלון אשר משתמש במכשיר חדשני לצורך איתור מקור הנזילה ובהמשך גם יסייע בתיקון.

 

בלונים לצנרת ובלונים ליום הולדת

כנראה כאשר אתם קוראים על מאתר נזילה באמצעות בלון עולה לכם בראש תמונה של בלונים ורודים או כחולים מנופחים בתוך הצינור. הרעיון מאחורי איתור נזילה באמצעות בלון הוא אכן ניפוח בלון אך שימוש בו כדי לסתום את הצינור ולראות היכן או לאן המים זורמים לאחר שסתמנו חלק מסוים בצנרת.

בשונה מבלון יום הולדת אשר עשוי גומי צבעוני, הבלונים המשמשים מאתר נזילות באמצעות בלון עשויים גומי קשיח אשר מתנפח על ידי מכונת ניפוח מיוחדת. את הבלון מנפחים בתוך הצינור כך שהוא גדל בדיוק לגודל הצינור וסותם אותו.

 

שיטתו של מאתר נזילה באמצעות בלון

ישנן נזילות אשר תופעת הלוואי היא הצפה או לחילופין מים אשר לא מגיעים למקום מסוים שהם אמורים להגיע אליו. מאתר נזילות באמצעות בלון ישתמש בניפוח הבלון בתוך הצינור כך שבעצם נוצרת סתימה יזומה אשר מכוונת את המים לזרום למקום אחר. בגלל שהמאתר יודע היכן הסתימה שהוא יצר בעצמו כעת הוא יסתכל על המשך המערכת על מנת לראות להיכן מגיעים מים או לא מגיעים מים בהתאם.

 

שיטות נוספות של מאתר נזילה באמצעות בלון

מעבר לשימוש בלון מאתר נזילות יכול להיות לא רק מאתר נזילות באמצעות בלון אלא בעזרת שיטות ומכשירים נוספים. ההחלטה באיזה שיטה להשתמש נתונה לבעל המקצוע בהתאם לסוג הצנרת ומיקומה.

שיטות נוספות של מאתר נזילה באמצעות בלון

  1. איתור באמצעות לחץ מים
  2. שימוש במכשירים אקוסטיים או סאונד
  3. איתור וצילום המערכת על ידי מצלמה טרמית חודרת חיפויים

 

כמה עולה מאתר נזילה באמצעות בלון?

להזמנת מאתר נזילה באמצעות בלון מחיר אשר תלוי בכל העבודה שתרצו או שיצטרך לבצע. באם הוא תחילה ביצע בדיקה ראשונית, בדיקה זאת גוררת תוספת כספית. נוסף על כך, עצם השימוש בבלון גם כן עולה כמה מאות שקלים.

לכן כאשר תרצו לחשב את העלות הכללית תיאלצו להמתין לתום השירות עצמו על מנת לסכם בדיוק אילו שלבים או פעולות ביצע המאתר. לסיכום, מחיר מאתר נזילה באמצעות בלון משתנה ולא ניתן לסכם מראש על מחיר.

 

מחירון מאתר נזילה באמצעות בלון כללי

מאתר נזילה באמצעות בלון מחיר מ-₪500
מאתר נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

למאתר נזילה באמצעות בלון חייגו 055-978-0890 ☎️

איתור באמצעות בלון שימושי כאשר ישנה נזילה מהצנרת ולא ברור היכן הנזילה ועל איזה חלק בצנרת משפיעה.

בלון המשמש מאתר נזילה באמצעות בלון עשוי גומי קשיח ומתנפח בתוך הצנרת כך שהוא מקבל את צורת הצנרת וסותם אותה במקום מסוים לגמרי.

התשובה היא לא, הבלון משמש לאיתור הנזילה אך הוא אינו כלי לתיקון הצנרת.

גם אם תחליטו לרכוש את הבלון, השימוש בו וההבנה של מה קורה או אמור לקרות לאחר ניפוחו היא ברמת מומחיות של בעל מקצוע. מומלץ לא להשתמש במכשיר ללא הזמנת מאתר נזילה באמצעות בלון.

דילוג לתוכן