איתור נזילות איתור ברור

מאתר נזילות מחוץ למבנים

מחוץ לבית שלכם, לחנות בה אתם עובדים או אפילו למסעדה שאתם ממלצרים בה לא באמת משנה לכם מה קורה. בפועל יהיה זה לא מנותק מהמציאות לטעון כי אתם די עסוקים בפנים הבית שלכם בהרבה מאשר מבחוץ. מאתר נזילות מחוץ למבנים כנראה יחלוק עליכם, דווקא בגלל שנזילות רבות נוצרות כתוצאה מהזנחה של הצנרת החיצונית ובאופן כללי של התשתיות הנמצאות מתחת לפני הקרקע או מחוץ למבנה.

☑️מאתר נזילות מחוץ למבנים מומחה ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מאתר נזילות מחוץ למבנים
מאתר נזילות מחוץ למבנים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

סימני זיהוי לנזילה מחוץ למבנה

תוכלו להיעזר ברשימה הבאה על מנת לדעת האם עליכם להזמין מאתר נזילות מחוץ למבנים או שמא בעל מקצוע אחר או שמא אתם פשוט היסטריים אחרי הגשם.

סימני זיהוי לקריאה לשירות מאתר נזילות מחוץ למבנים

  1. ריח לא נעים ולא שגרתי אשר עולה מהחלק החיצוני של המבנה
  2. רטיבות לא מוסברת סביב המבנה או על קירות המבנה החיצוניים
  3. קריסה של חומרים מסוימים סביב המבנה
  4. לחות או עובש בקירות ובחומרים אשר לא אמורים להיות חשופים למים
  5. בנוסף, מומלץ לקרוא לשירות גם בשגרה לוידוא תקינות המבנה

 

מאתר נזילות מחוץ למבנים ובתוך המבנים

מדובר בבעל מקצוע אשר תפקידו והמומחיות שלו היא להבין מה מקור הנזילה על ידי אחד מסימני הזיהוי או על ידי מעבר על כל הצנרת. בעקבות כך שהוא מתמקצע בעבודה עם צנרת בעצם ניתן להזמינו, מעבר להיותו מאתר נזילות מחוץ למבנים, גם לשירות תיקון נזילות מחוץ למבנים וגם לכל איתור אחר בכל חלק של הבית.

בפועל, יכול מאוד להיות שהנזילה שזיהיתם בחוץ ובגללה קראתם לשירות מאתר נזילה מחוץ למבנה בפועל מגיעה מנזילה או נזק מתוך המבנה עצמו.

 

מאתר נזילות מחוץ למבנים ומניעת הנזילות

לאחר שנמצאה נזילה, אותר המקור שלה וכולם חשים אנחת רווחה אין זה סוף הסיפור. חשוב לא פחות, ואולי אפילו יותר, לתקן את מקור הנזילה כך שלא יגרם נזק חמור יותר והנזילה לא תחזור או תתגבר. בשלב זה ללא ספק תצטרכו איש מקצוע על מנת לבצע עבודה טובה גם אם בפועל תשלמו בעבור מאתר נזילות מחוץ למבנים מחיר גבוה, הוא יהיה חד פעמי ויבטיח שנזילה זאת לא תחזור.

 

כמה עולה מאתר נזילות מחוץ למבנים?

במידה ואכן תחליטו להזמין ולשלם על מחיר מאתר נזילות מחוץ לבית תוכלו לקבל הצעת מחיר ראשונית אך היא משתנה בהתאם למה שיקרה בפועל עם הזמנת השירות שלכם ועם הנזילה. הבדיקה עצמה תעלה לכם 1200 שקלים ולאחריה העלות תגדל. אם תצטרכו גם לבצע תיקון למקור הנזילה תהיה זאת תוספת כספית לפי סוג התיקון כדוגמת איטום אל מול החלפת חלק מהצנרת.

 

מחירון מאתר נזילות מחוץ למבנים כללי

מאתר נזילות מחוץ למבנים מחיר מ-₪1800
מאתר נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

למאתר נזילות מחוץ למבנים חייגו 055-978-0890 ☎️

לשירות מאתר נזילות בקירות יתרון משמעותי על חיפוש הנזילה בלבד בגלל היכולת שלו להשתמש בשיטות מיוחדות אשר מתגברות על מחסום הראייה ומסייעות לבעל המקצוע למצוא את הנזילה גם היא מוחבאת מאחורי הקיר.

ריח לא טוב אשר עולה מחוץ המבנה, רטיבות לא מוסברת סמוך למבנה המגיעה מהקרקע, שלוליות מים בחצר הבית והן נזילה גלויה וברורה של מים מהמבנה החוצה.

קודם כל כי נזילה מחוץ לבית עדיין עושה נזק לרחוב ולמערכת הביוב אשר משרתת את כולנו. נוסף על כך, אם הנזילה תתגלה כמגיעה מהבית שלכם תיאלצו בכל מקרה לתקן את הליקוי.

כל מקרה בו המים נוזלים או זורמים מחוץ למבנה עצמו כך שניתן לראות את הנזילה מבחוץ מבלי להתגורר או להיות במבנה עצמו.

דילוג לתוכן