איתור נזילות איתור ברור

מאתר נזילות מתחת לרצפה

☑️מאתר נזילות מתחת לרצפה מומחה ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מאתר נזילות מתחת לרצפה
מאתר נזילות מתחת לרצפה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

עיצוב בית – יסודות וריהוט

כל בית באם הוא פרטי או דירה בבניין בנוי מיסודות תשתית ועליהן הקירות, הרצפות והתקרות. על מנת ליצור חלל אסתטי ובמקביל להגן על כל התשתיות שמתספקות את הבית שלנו הבית בנוי כך שכל התשתיות מוחבאות מתחת לרצפה וכל ההתעסקות שלנו בעיצוב הבית בתור דיירים בו היא בתחום עיצובו – צביעת קירות, בחירת פרקט וריהוט. למרות שלא אנו תכננו את היסודות, עדיין יש לנו אחריות על יסודות המבנה ושמירה על התשתיות. לצורך כך ישנם בעלי מקצוע כדוגמת מאתר נזילות מתחת לרצפה.

 

מה מסתתר מתחת לרצפה?

יכול להיות שמעולם לא חשבתם מה באמת יש לכם מתחת לרצפה בבית. נראה כי מתחתיה יש רק חול וחול ולא באמת משנה אם תקדחו עכשיו חור ענק ברצפה בסלון. בפועל תשתיות המבנה שלכם עוברות מתחת לרצפה. הצנרת ותשתיות החשמל והגז מוזרמים מתחת לרצפה על מנת ליצור הפרדה ולהגן עליהם.

מאתר נזילות מתחת לרצפה מכיר טוב שבעצם מתחתיה יש הרבה צינורות מסועפים אשר מובילים את כל המים לכל רחבי הבית ישירות אל המכשירים והמתקנים הרלוונטיים.

 

מאתר נזילות מתחת לרצפה לא בהכרח ירים בלטות

הצנרת מובילת המים שלכם עוברת מתחת לרצפה ובעצם היתרון הגדול הוא שהיא מוגנת שם ולא מפריעה לאסתטיקה של הבית הופך לחסרון גדול כאשר באמת צריכה להיות גישה לצנרת על מנת לתקן אותה או לחפש בה נזקים ומפגעים.

במידה ותבחינו בבלטה מוצפת או בפרקט לח מהרגיל תצטרכו לפרק או להרים את כל הרצפה באזור הרטיבות או הלחות על מנת למצוא את המקור ולהיות בטוחים שמדובר בו. היתרון המובהק של מאתר נזילות מתחת לרצפה הוא היכולת שלו להשתמש במכשור אשר לא יכריח אותו ואתכם לפרק את הרצפה לגמרי אך עדיין להיות בטוחים שמקור הנזילה נמצא.

 

רצפה היא כמו קיר

חלק מהצנרת שלכם עוברת מתחת לרצפה וחלק מאחורי הקירות כך שלעבודתו של מאתר נזילות מתחת לרצפה מחיר זהה לכל איתור נזילה בבית שלכם, באם היא גלויה או סמויה. כך תוכלו להזמין בעל מקצוע אמין אשר יוכל להעניק לכם שירות מקצועי שיכול ממש להציל את התשתיות המוחבאות שלכם ולמנוע נזקים רציניים במבנה שלכם.

 

כמה עולה מאתר נזילות מתחת לרצפה?

מחיר מאתר נזילות מתחת לרצפה זהה למחיר של עבודות אחרות באיתור נזילות ועל כן נקבע בהתאם להליך האיתור ובאם התבצע תיקון נזילות מתחת לרצפה. בעצם הזמנת מאתר נזילה מתחת לרצפה הוא יבצע תחילה בדיקה ראשונית אשר תעלה כ- 1200 שקלים ומשם ימשיך בחיפוש נזילות או תיקון נזילה מתחת לרצפה בהתאם לממצאיו.

כל שלב כזה הוא תוספת כספית של כמה מאות שקלים. בפועל לא ניתן לקבוע את מחיר מאתר נזילות מתחת לרצפה מראש.

 

מחירון מאתר נזילות מתחת לרצפה כללי

מאתר נזילות מתחת לרצפה מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

למאתר נזילות מתחת לרצפה חייגו 055-978-0890 ☎️

בגלל שהצנרת נמצאת מתחת לרצפה ועל כן מוחבאת, מאתר נזילה מתחת לרצפה מחויב בשימוש במכשירים אשר עוברים את הרצפה ללא פגיעה בה, ביניהם נמצא את המצלמה הטרמית.

ככלל באם נראה מים במקום לא רצוי אשר גם מגיעים ממקום מוזר וכן בעקבות כל סימן זיהוי מובהק כגון רטיבות או לחות לא מוסברת.

כל התשתיות של המבנה נמצאות מתחת לרצפה, בהקשר נזילות מדובר בצנרת אשר מובילה מים לכל המבנה.

לא ניתן להבטיח זאת, יכולים להיות מקרים בהם מקור הנזילה מכריח תיקון או החלפה של החלק ועל כן מאתר נזילות מתחת לרצפה יהיה מוכרח להרים את הרצפה ולתקן את החלק.

דילוג לתוכן