איתור נזילות איתור ברור

מאתר נזילות בקירות

אולי לא תאמינו אך מאחורי הקיר שלכם מסתתרת צנרת שלמה, צינורות ומחברים העשויים לרוב פלסטיק ומובילים את כל המים הלוך ושוב בבית שלכם, מים נקיים ממקורות המים לכל מתקני המים ומים מלוכלכים מחורי הניקוז אל הביוב. מאתר נזילות בקירות מסוגל ומוסמך לבצע איתור לנזילה מאחורי הקיר ללא הרס של קיר בעזרת שיטות מיוחדות.
כך, למרות שאתם לא יכולים לראות את הצנרת מאחורי הקירות תוכלו להזמין שירות אשר כן יכול לראות מאחורי הקירות ולמנוע נזק בביתכם.

☑️מאתר נזילות בקירות מומחה ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מאתר נזילות בקירות
מאתר נזילות בקירות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מאתר נזילות בקירות ללא נזק לקירות

זיהוי של אחד מסימני הזיהוי לנזילה כדוגמת לחות או רטיבות בקיר מצביעים על נזילה מאחורי הקיר. כעת כל שתצטרכו לעשות הוא לשבור את הקיר, למצוא את מקור הנזילה בצנרת ולהחליף את החלק.

אך לא כך חייב להיות הדבר. לבחירה בשירות מאתר נזילות בקירות מחיר שיכול להיות גבוה לכיס שלכם אך בהתאם גם יחסוך לכם הרבה כסף על כך שאם הייתם עושים זאת בעצמכם כנראה הייתם עושים נזק לקיר אשר תיקונו יהיה יקר אף יותר. לכן כן כדאי לשקול להזמין מאתר נזילות בקירות באופן שגרתי על מנת לוודא שאין נזילה מאחורי הקיר או נזק לצנרת.

 

שיטות אשר משתמש בהן מאתר נזילות בקירות

כאמור, מאתר נזילה בקירות ובהתאם גם תיקון נזילות בקירות יכול להיות על ידי בעל מקצוע ללא יצירת נזק. איך הוא יכול לעשות זאת? התשובה פשוטה והיא שימוש בשיטות מיוחדות ובמכשור חדשני אשר מאפשר למאתר מעין לראות מאחורי הקיר את כל הצנרת ולעיתים אף לבצע תיקון לצנרת מאחורי הקיר ללא שבירה שלו או יצירת נזק אגבי לקיר כדי להגיע לצנרת המוחבאת.

שיטות ללא נזק אשר משתמש בהן מאתר נזילות בקירות

  1. שימוש בסאונד או במכשיר אקוסטי
  2. צילום טרמי של הקיר אשר מעניק תמונה של מבנה הצנרת ומיקום החלקים
  3. שימוש בגז מיוחד על מנת לזהות את מקור הנזילה
  4. הזרמת מים בלחץ גבוה כדי לזהות את מקור הנזילה ולפתוח סתימה במידה וקיימת

 

כמה עולה מאתר נזילות בקירות?

מחיר מאתר נזילות בקירות משתנה אך כנראה לא יעלה על כמה אלפי שקלים ואפילו יכול להסתכם בכמה מאות שקלים. מאתר נזילות בקירות אשר מבצע בדיקה ראשונית עלותו תהיה 1200 שקלים בלבד. מעלות זאת כל פעולה נוספת שמבצע המאתר מוסיפה עלות נוספת כדוגמת שימוש במצלמה טרמית לצורך האיתור או שימוש בלחץ מים לתיקון הנזילה.

תיקון נזילות בקירות גם כן יעלה עלות נוספת, כמובן כתלות בחומרת ובגודל הנזק שיצרה הנזילה או שגרם לנזילה.

 

מחירון מאתר נזילות בקירות כללי

מאתר נזילות בקירות מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

למאתר נזילות בקירות חייגו 055-978-0890 ☎️

לשירות מאתר נזילות בקירות יתרון משמעותי על חיפוש הנזילה בלבד בגלל היכולת שלו להשתמש בשיטות מיוחדות אשר מתגברות על מחסום הראייה ומסייעות לבעל המקצוע למצוא את הנזילה גם היא מוחבאת מאחורי הקיר.

בעצם לא תמיד ניתן לדעת, אך כן ישנם סימני זיהוי כגון לחות או רטיבות בקיר אשר מצביעים על נזילה בתוך הקיר, בצנרת המוסתרת מאחורי הקיר.

בעיקרון נזילה בקיר וברצפה הן די דומות, בעצם הצנרת בבית עוברת הן מאחורי הקיר והן מתחת לרצפה ועל כן אפשר לטעון כי מדובר בנזילות דומות, שתיהן סמויות ושתיהן לא ניתנות לגילוי רק על ידי דיירי הבית.

המומחיות של מאתר נזילות בקירות היא למצוא את הנזילה או את מקור הנזילה ללא הרס של הקיר או שבירתו. בעזרת המכשירים והשיטות המיוחדות ניתן ממש לראות את מאחורי הקיר ולאתר את מקור הנזילה ללא נזק לקיר.

דילוג לתוכן