איתור נזילות איתור ברור

מאתר נזילות במסעדות

בעלות וניהול מסעדה, מעבר להגשת אוכל, כוללים הרבה משימות בירוקרטיות ולוגיסטיות על מנת לתחזק אותה. כל מסעדה מתחלקת לשני חלקים אשר הם כמובן המטבח וחלל האירוח, בו האורחים סועדים ואליו מוגש האוכל. במטבח ישנם מכשירים חשמליים רבים וכמובן צנרת מים אשר עוברת סמויה במטבח ומתספקת את כל הכיורים והמכשירים צורכי המים. בגלל השילוב של מים במטבח כחלק מהאחזקה השוטפת שלו מומלץ להזמין מאתר נזילות במסעדות אשר יסייע למנוע מצבים כמו פיצוץ צינור מים במטבח ונזילה.

☑️מאתר נזילות במסעדות מומחה ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מאתר נזילות במסעדות
מאתר נזילות במסעדות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

לוגיסטיקה במסעדות

אלה מאתנו אשר מתפקדים כלקוחות במסעדות ואינם קשורים לעולם המטבח המסחרי ודאי לא יודעים כמה מסובך המטבח מאחורי הקלעים. ערימות של כלי מטבח וציוד לבישול ואפייה בשילוב עם כמות מסחרית של חומרי בישול ובעצם המון אוכל.

לצד כל המרכיבים וכלי המטבח מותקנים גם כיורים גדולים או מכשירי מדיח על מנת ליעל את תהליך השטיפה ולספק הרבה מים בזמן קצר לצורך הבישול וגם לצורך הניקיון של הכלים ושל השטח.

 

מאתר נזילות במפעלים לא רק מחפש מים

נזילה נדמית כאחד הדברים הכי קלים למציאה, מחפשים מים או רטיבות ופשוט סותמים את החור. אך לא בכך מסתכם הדבר, בפועל נזילה יכולה להיות נסתרת וסימן זיהוי שלה כדוגמת רטיבות או חשבון מים גבוה, יצביע על נזילה עמוק מאחורי הקיר אשר תהיה לא פשוטה למציאה כלל וכלל. לצורך המציאה ישתמש מאתר נזילות במסעדות, וגם כן מתקן נזילות במסעדות, בשיטות חדשניות.

 

שיטות לשימוש מאתר נזילות במסעדות

  1. לחץ מים
  2. שימוש בסאונד או בגז
  3. מצלמות טרמיות
  4. שימוש בבלונים מיוחדים
  5. מכשירים אקוסטיים
  6. אלקטרודות ומכשירים חשמליים מיוחדים

 

המטבח וחלל האורחים

בדומה לכל מבנה גם מסעדה מסתירה מאחורי קירותיה ורצפתה מערכת צנרת מובילת מים בעבור כל המבנה. מחיר מאתר נזילות במסעדות יכלול מיקוד הן במטבח והן בחלל האורחים כתלות במכשירים הנמצאים במטבח ובחלל ההסעדה.

למרות כי נדמה שתפקידו של מאתר נזילות במסעדות להתמקד רק במטבח חשוב לערוך בדיקות גם בחלל ההסעדה מבחינת הצנרת הסמויה בחלל והן באם קיימים מכשירים כדוגמת ברי מים או בר שתייה בתוך החלל.

 

כמה עולה מאתר נזילות במסעדות?

לשירות המקצועי של מאתר נזילות במסעדות מחיר אשר נקבע כתלות בעבודה אשר ביצע, באם מדובר בתיקון נזילות במסעדות או אלא רק בשירות מאתר נזילות במסעדות. למרות שמדובר בשני חללים נפרדים התשלום הוא על בדיקה של כל המסעדה לחיפוש נזילות או מוקדים בעלי סיכון לנזילה הן במטבח והן בחלל האורחים.

לאחר שתתבצע בדיקה לחיפוש ואיתור נזילות מאתר נזילות במסעדות יבצע איתור בעזרת שיטה מתאימה ולאחר מכן יבצע תיקון נזילה במסעדה כדי להפסיק אותה ולצמצם את הנזק שגרמה או שתגרום.

 

מחירון מאתר נזילות במסעדות כללי

מאתר נזילות במסעדות מחיר מ-₪1800
מאתר נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

למאתר נזילות במסעדות חייגו 055-978-0890 ☎️

בשגרה ובחשד לנזק. מאתר נזילות במסעדות מבצע בדיקות שגרתיות לחיפוש מקומות פוטנציאלים לנזילות ולאחר מכן ימשיך לתיקון נזילות במסעדות. כמובן שאם איתרתם נזילה או חשד לאחת יש להזמין מיד מאתר נזילות במסעדות.

תפקידו של מאתר נזילות במסעדות לבצע בדיקה הן בשטח המטבח והן בחלל ההסעדה תוך מתן תשומת לב יתרה למכשירים צורכי מים ולאזור הצנרת.

קודם כל בלי פאניקה. רטיבות לרוב מצביעה על נזילה ועל כן כדאי לפנות מיד ולקרוא לשירות מאתר נזילות במסעדות לצורך איתור ותיקון הנזילה.

התשובה היא כן. כל עוד הנזילה ממשיכה הנזק גדל ובהתאם גם גודל ומורכבות התיקון והשיקום של האזור.

דילוג לתוכן