איתור נזילות איתור ברור

מאתר נזילות בדירה

נזילה היא ודאי אחד הסיוטים של כולנו – מים המגיעים לפעמים גם ממקור לא ידוע ומביאים איתם הרבה לוגיסטיקה, באסה ורטיבות. באופן כללי נזילות בחדר השירותים או במטבח הן מסתבר מקרים די נפוצים ועל כן כולנו יכולים להסכים שהן מטרד לא קטן, ועוד הרבה ויתר כשמדובר בנזילה בדירה אשר חייבים להיעזר במאתר נזילות בדירה על מנת לזהות ולתקן אותה.

☑️מאתר נזילות בדירה מומחה ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מאתר נזילות בדירה
מאתר נזילות בדירה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

נזילה גלויה

הנזילה הפשוטה ביותר לתיקון ולזיהוי היא נזילה גלויה, לדוגמא צינור מחורר אשר יוצאים ממנו מים או כיור אשר לא בנוי היטב. כאשר בעל הדירה מאתר נזילות בדירה הוא יכול מיד לפעול לתיקון הבעיה אשר גרמה לנזילה או לחילופין לפנות את האזור אליו הנזילה מתפשטת. לכאורה נראה שאין צורך במאתר נזילה בדירה אך בפועל חשוב שהוא יוודא שהנזילה לא התפשטה או מגיעה ממקור אחר ממה שזיהינו.

 

מאתר נזילות בדירה – גם נזילה סמויה

הנזילה המורכבת יותר היא נזילה סמויה. לרוב תופיע כתסמיני לוואי כדוגמת רטיבות בקיר, ברצפה או בתקרה. הנזילה הסמויה בלתי ניתנת לאיתור על ידי מראית עין ולכן מצריכה באיש מקצוע אשר מתמחה באיתור נזילות. בעזרת כלים ושיטות מיוחדות ניתן לאתר את מקור הנזילה למרות שמדובר בדירה. מחיר מאתר נזילות בדירה משתלם לעומת הנזק העתידי שתעשו במקרה שלא תזהו ותעצרו את הנזילה.

 

מאתר נזילות בדירה מתחיל בצנרת

מלכת הסיבות לנזילה ובעצם הסיבה לכך שנזילות יכולות להיות סמויות היא לא אחרת מאשר הצנרת. מדובר בצינורות אשר מובילים את הנוזלים בבית כך שהם מוסתרים לצורך אסתטיקה. כנראה שאתם דורכים ברגע זה על הצנרת שלכם מעבר לרצפה או לחילופין מסתכלים על הקיר אשר היא מתחבאת מאחוריו.

בגלל שצנרת נוצרה להיות מוחבאת, נזילה אשר מקורה בצנרת היא בהכרח נזילה סמויה ועל כן כדאי לקרוא למאתר נזילות בדירה.

 

סימני זיהוי

כפי שהזכרנו קודם הנזילות הסמויות יכולות להתבטא ולהימצא על ידי תופעת הלוואי הנפוצה – רטיבות. אך היא לא השחקנית היחידה במגרש ולצדה עוד כמה תופעות וסימנים אשר יכולים לתת חיווי על בעיה בצנרת, כלומר על נזילה שאיננו מודעים אליה.

בין סימני זיהוי למאתר נזילה בדירה תמצאו מקרים של חשבון מים גבוה אשר לא תואם את השימוש בדירה וכן עובש במקומות מסוימים אשר לא חשופים או אמורים להיות חשופים למים ועל כן יכולים לסמן על נזילה מעבר לקיר. חשוב לוודא שמעבר לאיתור המאתר נזילות בדירה גם מבצע תיקון נזילות בדירה שאמור לטשטש ולהפיג את סימני הזיהוי שנגרמו מהנזילה.

 

כמה עולה מאתר נזילות בדירה?

לשכירת שירות מאתר נזילות בדירה מחיר משתנה – העלות היא כתלות במספר גורמים אשר הבסיסי בהם הוא האם הבעל מקצוע רק איתר את הנזילה או גם פעם לתקן את הנזק שנעשה. בסיטואציה בה לאחר האיתור היה המשך גם לתיקון תהיה תוספת כספית.

לרוב, עלות הזמנה של בעל מקצוע אשר מאתר נזילות בדירה מתחילה באיתור בסיסי עשר נע סביב ה1200 שקלים ומשם עולה בהתאם לשיטה בה היה שימוש ולתיקון שהתבצע.

 

מחירון מאתר נזילות בדירה כללי

מאתר נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות מים מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות בגינה מחיר מ-₪1800

 

למאתר נזילות בדירה חייגו 055-978-0890 ☎️

פנייה למאתר נזילות בדירה תמיד עדיפה על פני התמודדות לבד עם הנזילה, במיוחד כשמדובר בחשד לנזילה ולא ניתן לקבוע בוודאות האם קיימת והיכן המקור.

התשלום לבעל מקצוע המאתר נזילות בדירה הוא על סמך מחיר בסיס לאיתור ראשוני ותוספת על שימוש בשיטה מיוחדת או תיקון הנזילה.

התשובה היא לא, מאתר נזילות מוסמך לאתר נזילות בכל מקום שתצטרכו החל ממסעדה ועד לבית עם חצר.

לרוב כן, כאשר תזמינו שירות של מאתר נזילות בדירה מומלץ לוודא ולשכור שירותיו של בעל מקצוע אשר אכן יודע ומוסמך לעשות גם וגם.

דילוג לתוכן