איתור נזילות איתור ברור

מאתר נזילות בבתים

חלק מהאנשים מאוד אוהבים לתקן דברים בבית החל מידיות שיוצאות ממקומן וכלה בנורות שבורות. אל מול אוכלוסייה פעלתנית זאת ישנם גם אנשים אשר לא סובלים את עבודות תחזוקת הבית ומעדיפים תמיד לקרוא לבעלי מקצוע כדוגמת מאתר נזילות בבתים, מנקי בתים ואינסטלטורים.
ההחלטה לקרוא לבעל מקצוע היא כתלות הן ביכולות ובמוטיבציה של דיירי הבית לתקן דברים בעצמם תוך השקעה בלמידה וברכישת כלים לעזר והן במורכבות המצב ובעלות הכספית של הזמנת בעל המקצוע.

☑️מאתר נזילות בבתים מומחה ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מאתר נזילות בבתים
מאתר נזילות בבתים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

נזילה ביתית – לא רק טפטוף בכיור

כל הבית שלנו מורכב מיסודות המבנה אשר מכוסים ועליהם מיוסדים קירות ומפוזרים רהיטים. התשתיות בבית כדוגמת חשמל, מים וגז מוחבאים מאחורי הקירות או הרצפות על מנת ליצור הפרדה אסתטית למערכות המורכבות וגם לשמור עליהן מפגיעה אשר תגרום נזק הרסני לדיירי הבית.

אמנם לנו נראות רק התשתיות החיצוניות כדוגמת הכיור אך לא רק שם יכולה להתרחש נזילה, גם בכל מערכת הצנרת שמאחורי הקיר יכול להיגרם נזק אשר יגרום לנזילה שרק מאתר נזילות בבתים יכול לאתר.

 

הזמנת מאתר נזילות בבתים

בשונה מבעל מקצוע אשר צובע בתים או עוזרת בית, מאתר נזילות בבתים בדומה לשירות תיקון נזילה בבתים, הוא קצת פחות אינטואיטיבי להזמנה. נדמה כי רק במצב בו ישנה נזילה מסיבית או פיצוץ מים יזמו דיירי הבית הזמנה של תיקון נזילות בבתים, אך זאת טעות נפוצה אשר יכולה לגרום לנזק רציני בבית.

מומלץ מאוד לבדוק באם להזמנת מאתר נזילות בבתים מחיר שאתם יכולים לאפשר לעצמכם (כמו שאמור להיות) ואם כן אז להזמין שירות מאתר נזילה בבתים גם ללא מצב של נזילה או אפילו חשד לנזילה, ישנן נזילות שלא נוכל לאתר בעצמנו וכדאי לשמור על שגרת בדיקות ליתר ביטחון.

 

תהליך העבודה

ודאי אתם מדמיינים אדם אשר מגיע ומחפש רטיבות או סימני זיהוי ומסובב איזה בורג לסגור את הצינור. בפועל מדובר בהליך יותר מורכב אשר לא כדאי לבצע לבד ללא בעל מקצוע.

שלבי הליך מאתר נזילות בבתים

  1. בדיקה שגרתית לחיפוש סימנים או נזילות קיימות
  2. בדיקה מעמיקה לחיפוש אזורים פוטנציאלים לנזילות עתידיות
  3. שימוש במכשור חדשני לחיפוש מעבר לקירות או מחסומים ראייה סטנדרטית
  4. תיקון נזילות בבית כך שיפסיק להיגרם נזק
  5. המשך בדיקה שגרתית כל זמן קבוע לגילוי מקדים

 

כמה עולה מאתר נזילות בבתים?

במידה והחלטתם להזמין מאתר נזילות בבתים לבדיקה שגרתית ולא ימצא כלום המחיר יסתכם בכמה מאות שקלים על עצם החיפוש של הנזילה בבית. מחיר מאתר נזילות בבתים עולה בהתאם להמשך ההליך לאחר מציאה של נזילה. תוספת כספית תהיה על שימוש במכשירים כדוגמת מצלמה טרמית וכן תוספת על תיקון נזילה בבתים באם נדרש.

 

מחירון מאתר נזילות בבתים כללי

מאתר נזילות בבתים מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

למאתר נזילות בבתים חייגו 055-978-0890 ☎️

בגדול מאתר נזילות בבתים מחפש נזילות אך הוא מוסמך לחפש גם סימני זיהוי כדוגמת רטיבות, עובש או לחות במקום שלא אמורה להיווצר אחת מאלה ועל כן סיכוי גבוה שהן נגרמו בגלל נזילה. 

ברוב הבית עוברת צנרת מוחבאת אשר מובילה מים למכשירים ולמתקנים הצורכים מים, נזילה היא מקרה בו חלק אחד ניזוק ועל כן מים יוצאים או עוברים למקום אליו הם לא אמורים לעבור.

באם מדובר בנזילה קיימת היא יכולה לגדול ואיתה גם הנזק שתגרום, גם אם תבצעו תיקון בעצמכם הוא לא בהכרח יהיה חזק מספיק לטווח ארוך. באם לא קיימת נזילה, הזמנה של מאתר נזילות בבתים יכולה לאתר אחת סמויה כשהיא עוד לא משמעותית ולמנוע נזק עתידי.

בכל מקרה של איתור נזילה או חשד לאחת. זיהוי אחד מסימני הזיהוי המרמזים על נזילה כגון לחות, רטיבות או חשבון מים גבוה מהרגיל.

דילוג לתוכן