איתור נזילות איתור ברור

מאתר נזילות בבניינים משותפים

☑️מאתר נזילות בבניינים משותפים מומחה ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מאתר נזילות בבניינים משותפים
מאתר נזילות בבניינים משותפים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מגורים בבניין משותף

הבחירה לגור בבניין משותף מגיעה מהרבה סיבות אשר יכול להיות שאחת מהן היא ניהול סוג של מגורים משותפים עם אנשים אחרים. בעצם מדובר בשיתוף באחזקה ובעיצוב של כל החללים המשותפים ובאופן כללי שיתוף בשימוש בהם. בגלל המורכבות של קבלת החלטות בבניין בו יש הרבה דיירים עם השקפות עולם ומצב כלכלי די דומה אך גם שונה מאוד יכולות להתעורר מחלוקות בנוגע לטיפול בחללים המשותפים. לכן, בכל נזק בצנרת המשותפת אשר מתגלה בבניין, חשוב להעסיק בצורה קולקטיבית מאתר נזילות בבניינים משותפים כדי למנוע נזק נוסף.

 

בניין משותף – דמוקרטיה ושיתוף

עצם הגדרתו של הבניין המשותף כמשותף מצביעה כבר על המורכבות שקיימת בניהול הבניין כך שכל דיירי הבניין יהיו מרוצים מהנעשה בו. עצם הזמנת מאתר נזילה בבניינים משותפים חייבת להיות תוך החלטה משותפת של רוב דיירי הבית להוציא על השירות כסף מהתקציב המשותף וכן הבנה כי כל נזילה בדירה אחת יכולה להשפיע מאוד על דירה אחרת.

 

שירות מאתר נזילות בבניינים משותפים

מגורים בבניין משותף מעלים הרבה נושאים אשר הופכים להיות משותפים לכל דיירי הבניין ואחד מהם הוא נושא הצנרת. בניין משותף, בגלל גודלו ומורכבות הבנייה, בעל פוטנציאל גדול לשימוש בשירותיו של מאתר נזילות בבניינים משותפים.

נקודות עניין לשירות מאתר נזילות בבניינים משותפים

  1. תשתית צנרת כללית
  2. תשתית צנרת לפי קומה
  3. כיורי חצר (לדוגמא בחדר הזבל)
  4. מערכת השקיה של החצר
  5. תשתיות ניקיון במים המשותפות לכל הבניין

 

גם לאחר שהתעורר צורך בשירות יש גם צורך בהתחשבות בשירותי מאתר נזילות בבניינים משותפים מחיר, עלויות ואיזה בעל מקצוע לשכור. למרות שבניין משותף הופך קבלת החלטות בנושאים אלו למסובכות אסור לוותר על שירותיו דווקא בגלל שמדובר בנזילות שיכולות לגרום נזק בלתי הפיך לכל הבניין ועל כן לפגוע בכל הדיירים.

 

תפקיד מאתר נזילות בבניינים משותפים

כמובן שתפקידו של מאתר נזילות בבניינים משותפים הוא לאתר נזילה, אך במסגרת סמכותו, לאחר האיתור, גם לבצע תיקון נזילה בבניינים משותפים.

בגלל שהנזילה יכולה להיות בכמות גדולה ומאסיבית של נקודות צנרת ומערכות השקיה ומים בבניין מאתר נזילה בבניינים משותפים יכול גם לבצע בדיקה שגרתית, גם לא בשלב בו יש חשד לנזילה, אלא על מנת לזהות נקודות או מערכות אשר זקוקות לשיפוץ או תשומת לב יתרה מצד הדיירים בבניין.

 

כמה עולה מאתר נזילות בבניינים משותפים?

למרות שנדמה לנו כי כל שירות אשר נותן מענה לבניין משותף בהכרח גם יהיה יקר, מחיר מאתר נזילות בבניינים משותפים הוא די דומה, ולעיתים אף זהה, לאיתור נזילות בבית קרקע. קביעת עלות האיתור ובהתאם גם שירות של תיקון נזילות בבניינים משותפים נקבע על פי היקף האיתור או התיקון וכן, באם התבצע שימוש בשיטות איתור ותיקון אשר יוסיפו עלות למחיר המקורי והבסיסי.

 

מחירון מאתר נזילות בבניינים משותפים כללי

מאתר נזילות בבניינים משותפים מחיר מ-₪1500
מאתר נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

למאתר נזילות בבניינים משותפים חייגו 055-978-0890 ☎️

המומחיות של מאתר נזילות בבניינים משותפים כוללת בדיקה שגרתית וחיפוש סימנים לנזילות, איתור נזילות במקום ספציפי וגם תיקון נזילות בבניינים משותפים.

בדומה לבית פרטי, נזילה יכולה להיות בכל הצנרות של הדירות אך גם במערכות הצנרת של קומות ושל הבניין כולו. נוסף על כך הנזילה יכולה להתפרץ גם בחצר הבניין במערכות ההשקיה והמים.

כדאי לשכור שירות של מאתר נזילות בבניינים משותפים על פני איתור של אחד מדיירי הבניין דווקא בגלל שמדובר בבניין גדול בעל צנרת מסובכת ומוסתרת.

כל נזילה בצנרת ובמערכות המים בבניין בתחום הבניין המשותף כך שהיא בחללים המשותפים ועל כן נוגעת לכל דיירי הבניין המשותף.

דילוג לתוכן