איתור נזילות איתור ברור

גילוי נזילות סמויות

נזילת מים סמויה גורמת להתנפחות של חשבון המים אבל בעיקר מסבה נזק למבנה, ליסודות ולעיתים גם לרכוש. בשביל לפתור את הבעיה ולתקן אותה, צריך לתאם שירות מקצועי של גילוי נזילות סמויות. בעזרת שירותי גילוי נזילה סמויה אפשר היום לתקן את הבעיה מהשורש וגם למנוע ממנה לחזור בעתיד. בנוסף, זהו שירות שיכול להתאים גם לגילוי של כל סוגי הנזילות בדירות ישנות וגם לחשיפת ליקויי בנייה נסתרים בדירות חדשות.
צוות שלנו ישמח לעמוד לרשותך בשלבים שונים של גילוי נזילה סמויה. אנחנו מבינים את ההשפעה של נזילה כזו על איכות החיים שלך, לכן מטרתנו היא לחסוך עבורך את עוגמת הנפש. בשביל לעשות את זה, אנו משלבים בכל הצעה על גילוי נזילות סמויות מחיר אטרקטיבי שמביא בחשבון את הצרכים שלך.

☑️גילוי נזילות סמויות ע"י מומחים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי נזילות סמויות
גילוי נזילות סמויות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי נזילות סמויות בצורה מקצועית

מקצועיות היא תנאי בסיסי להשגת תוצאות אמינות בשירותי גילוי נזילות סמויות. אם רוצים לבצע גילוי נזילה סמויה וגם לדעת איפה באמת היא החלה, אי אפשר להתפשר על רמת המקצועיות. בפועל, את רמת המקצועיות גם ניתן למדוד בצורה אובייקטיבית ולפי כמה סימני זיהוי:

  • בעלי מקצוע משתמשים במכשור טכנולוגי מתקדם
  • בעלי מקצוע בודקים את כל מערכות המים (כולל מערכת אספקת המים, מערכת האספקה ומערכת הביוב והדלוחין)
  • בעלי מקצוע גם מתקנים את הנזילה ולא רק חושפים אותה

 

סימנים לנזילות סמויות

השאלה היא מה אפשר לעשות כדי להזמין בזמן גילוי נזילות סמויות. מצד אחד, הנזילה עצמה סמויה ולכן לא ניתן פשוט לראות את המים יוצאים החוצה מהקירות או מתחת לריצוף. מצד שני, נזילה סמויה גורמת בדיוק לאותם נזקים כמו נזילה גלויה. לכן, מה שמתמקדים בו זה מה שכן אפשר לראות על פני השטח, כמו למשל:

  • טפטוף מים שלא מוסבר על ידי גשם או רטיבות חיצונית
  • קירות רטובים, סיד מתפורר והופעת סימני עובש
  • ירקת על הקיר ושינויי צבע של המרצפות
  • ריח של טחב באזורים שונים של הבית
  • חשבון מים מנופח – למרות שתדירות השימוש במים בכלל לא השתנתה

 

גילוי נזילות סמויות עם מכשור מתקדם

הדבר החשוב ביותר הוא להשתמש במכשור מתקדם על מנת לבצע גילוי נזילות סמויות. בלי מכשור מתקדם, כל ניסיון לגלות את המקור של הנזילה עלול להיגמר בכישלון. בנוסף, אם לא משתמשים במכשור מתקדם עלולים לגרום נזק לריצוף, לקירות ולתקרה.

אז היות ומכשור מתקדם ומשוכלל מונע את כל זה, צריך להציב אותו בראש סדר העדיפויות ולבדוק האם בהצעת מחיר גילוי נזילות סמויות כולל את השימוש בו.

 

מה עושים אחרי שמגלים את המקור של הנזילה?

הפעולה של גילוי נזילות סמויות היא רק חלק מתוך מסכת פעולות ארוכה יותר. בשביל לתקן את הצינור הפגום, צריך להרים את המרצפות או לשבור את הקיר בדיוק באזור הרלוונטי. לאחר מכן, שולפים החוצה את הצינור הפגום ומחליפים אותה. אם הצנרת חלודה מדי, יכול להיות שיהיה צורך להחליף את כל הצנרת.

 

כמה עולה גילוי נזילות סמויות?

הבלבול סביב הנושא של גילוי נזילות סמויות נובע בחלקו מכך שהמחיר של השירות אינו אחיד. כמו בשירותי אינסטלציה אחרים, גם פה יש משמעות רבה לפקטורים שונים שמשפיעים על המחיר. בין היתר, הגורמים העיקריים שיקבעו כמה יעלה שירות כזה של גילוי נזילה סמויה יהיו מיקום הנזילה, היקף הרטיבות, סוג המכשור שבו משתמשים, רמת הדחיפות של הלקוח וכן הלאה.

 

מחירון גילוי נזילות סמויות כללי

גילוי נזילות סמויות מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לגילוי נזילות סמויות חייגו 055-978-0890 ☎️

נזילות מים מגלים עם מכשור טכנולוגי מתקדם ומשוכלל.

מחליפים את הצינור הפגום או את כל הצנרת, בהתאם למצבה.

נזילות מים סמויות עלולות להתרחש בכל צנרת מים בבית – החל מצנרת הדלוחין ועד צנרת ההסקה.

נזילת מים סמויה אפשר לזהות לפי סימנים שמצטברים על הקירות, התקרה או הריצוף. במקביל, צריך להיות ערניים לשינויים בחשבון המים.

דילוג לתוכן