איתור נזילות איתור ברור

גילוי נזילות מחוץ לבית

הקושי העיקרי עם גילוי נזילות מחוץ לבית הוא לאתר את המקור שלהן. בעוד בבית יש רק מקורות מים מוגבלים יחסית כגון מערכת הסקה, מערכת אספקת מים מרכזית או מערכת מי דלוחין וביוב – מחוץ לבית יש מקורות מים עירוניים ושכונתיים. הבעיה היא שגם נזקים במקורות המים הללו עלולים להסב נזק לבית שלנו, לכן צריך למהר ולתאם שירות מקצועי של גילוי נזילה מחוץ לבית עם מכשור מתקדם ומשוכלל.
נציגים מטעם החברה שלנו ישמחו לעמוד לרשותך בשלבים שונים של גילוי נזילה מחוץ לבית. אחרי שנגלה את המקור של הנזילה נתקן אותה עבורך, כדי שחשבון המים יפסיק להיות מנופח ועל מנת שכל המשפחה שלך תחזור לישון בשקט בלילה.

☑️גילוי נזילות מחוץ לבית ע"י מומחים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי נזילות מחוץ לבית
גילוי נזילות מחוץ לבית
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי נזילות מחוץ לבית בצורה מקצועית

המקצועיות של גילוי נזילות מחוץ לבית נמדדת במשך הזמן שעובר מהרגע שבו מזמינים בעלי מקצוע ועד שפותרים את התקלה. כך למשל שירות לא מספיק מקצועי יתמקד בסימני הרטיבות והמים שיש על פני השטח – אבל בלי לחדור לעומק הצנרת. תיקון שטחי כזה לא יחזיק מעמד, עלול לגרום יותר נזק מאשר תועלת וכרוך בתשלום על מחיר גילוי נזילות מחוץ לבית שלא מצדיק את עצמו.

 

מה גורם לנזילות מחוץ לבית?

הסוד של גילוי נזילות מחוץ לבית הוא לחשוף את הגורם שלהן. אם מתאמים שירות מקצועי של גילוי נזילה מחוץ לבית, אפשר להתמודד עם המקור של התקלה ולא רק עם הסימנים שלה. חוץ מזה, בעלי מקצוע יודעים להיעזר בניסיון העבר ולהצביע על כמה גורמים נפוצים של נזילות מן הסוג הזה

  1. מערכת השקיה מקולקלת
  2. דוד מים ישן ודולף
  3. צנרת פגומה בגג או צנרת חיצונית שנאכלה על ידי מכרסמים
  4. נזילת מים סמויה מהבריכה
  5. איטום בלוי במערכת מים של השכנים

 

שיטות של גילוי נזילות מחוץ לבית

החדשות הטובות הן שלא משנה למה הנזילה נגרמה, תמיד אפשר לאתר אותה. בשביל לעמוד בהתחייבות כזו של גילוי נזילות מחוץ לבית, משתמשים במכשור טכנולוגי מתקדם ומשוכלל. בזכות המכשור הטכנולוגי הזה, אפשר כיום לשלב בין שיטות שונות של גילוי נזילה מחוץ לבית ובלי לגרום הרס מיותר.

 

גילוי נזילות לחיסכון בהוצאות – כך עושים זאת נכון

הדרך הנכונה לחסוך על גילוי נזילות מחוץ לבית מחיר ועלויות נלוות היא להשתמש במכשור טכנולוגי רלוונטי. באופן כללי, יש מספר סוגים של מכשירים שעומדים בסטנדרטים הנדרשים של גילוי נזילות מחוץ לבית ללא הרס מיותר:

  • מצלמה טרמית להדמיה תלת ממדית
  • סיב אופטי למעקב אחרי מה שקורה בתוך הצנרת
  • רובוט זעיר שמסוגל להגיע גם למקומות לא נגישים
  • איתור נזילות על ידי שימוש בגז בטיחותי
  • איתור נזילות בעשן בטיחותי

 

כמה עולה גילוי נזילות מחוץ לבית?

הנושא של מחיר מטריד מאוד המון אנשים שרוצים ליהנות מהיתרונות של גילוי נזילות מחוץ לבית, אבל מפחדים לחרוג מתוך מסגרת התקציב. זה כמובן חשש לגיטימי, כי אף אחד מאתנו לא רוצה לשלם ביוקר ואז לגלות שהנזילה בכלל לא נפתרה.

לכן, מה שעושים זה לבחור מלכתחילה בעלי מקצוע שמתמחים בכך. אם בעלי המקצוע מתמחים ספציפית בנושא של גילוי נזילות ויש להם גם את המכשור הטכנולוגי המתאים, זה אומר שהם יאתרו את המקור של התקלה ואז יתקנו אותה.

 

מחירון גילוי נזילות מחוץ לבית כללי

גילוי נזילות מחוץ לבית מחיר מ-₪1800
גילוי נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לגילוי נזילות מחוץ לבית חייגו 055-978-0890 ☎️

מכשור טכנולוגי מתקדם ומשוכלל מאפשר לגלות את המקור של נזילת מים. אחרי שמגלים את המקור, קל יותר לתקן את הנזילה.

גילוי נזילות מקצועי מאפשר לחשוף את המקור של הבעיה בלי לגרום הרס מיותר. מבחינה כלכלית, זה משתלם יותר מאשר להמשיך ולספוג את נזקי הרטיבות.

אולי בגלל מערכת השקיה, דוד דולף, צנרת פגומה ועוד.

התשלום הוא באחריות הבעלים של הצנרת הפגומה או התקולה.

דילוג לתוכן