איתור נזילות איתור ברור

גילוי נזילות בקירות

המונח גילוי נזילות בקירות עלול לתעתע. בפועל לא מדובר על גילוי כללי ורגיל של הנזילה, אלא על התחקות אחר המקור שלה. באמצעות התחקות אחר המקור של הנזילה, ניתן לאתר את הסיבה לבעיה ולתקלה. רק אחרי שיודעים איפה הנזילה באמת מתחילה, ניתן למצוא את הפתרון הרלוונטי עבורה. פתרון כזה ימנע את המשך הנזקים של התקלה וגם יחסוך בהוצאות מיותרות עבור הלקוח.
צוות מומחים מטעמנו יכול להפעיל מכשור טכנולוגי מתקדם כדי לבצע עבורך גילוי נזילה בקיר. אנו מכירים מקרוב את התחום, יש מאחורינו ניסיון של שנים רבות ויש עלינו הרבה המלצות. אז כדי שכל זה יקבל ביטוי עם שירות מקצועי ומהיר של גילוי ותיקון נזילות בקירות – אנחנו ממליצים לך ליצור עמנו קשר.

☑️גילוי נזילות בקירות ע"י מומחים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי נזילות בקירות
גילוי נזילות בקירות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי נזילות בקירות בצורה מקצועית

גילוי נזילות בקירות בצורה מקצועית מתבסס על שימוש במכשור טכנולוגי ומתקדם. המכשור הוא טכנולוגי כי יש בו אלמנטים דיגיטליים, והוא מתקדם כי בעזרתו מונעים הרס מיותר. בין היתר, המכשור מאפשר לגלות את כל סוגי הנזילות ובכל רחבי הבית. ספציפית בקירות, זה אומר שניתן להתחקות אחר נזילות מים שנגרמו בגלל מערכת ההסקה, מערכת הביוב והדלוחין או מערכת אספקת המים של כל הבניין.

 

סימנים לכך שיש נזילת מים מאחורי הקיר

מצד אחד, המטרה של גילוי נזילות בקירות בעזרת מכשור מתקדם ומשוכלל היא להתחקות אחר המקור של הבעיה גם כאשר היא הצינור הפגום הוא בעומק הצנרת. מצד שני, צריך להיות ערניים לסימנים שבכלל יעידו על כך שיש מקום להזמין בעלי מקצוע. בגלל זה, עוקבים אחרי כמה סימנים שמאפיינים את רוב סוגי נזילות המים:

  1. עובש וקילופים בקיר – הכי קל לזהות שיש נזילה באמצעות הופעת עובש וקילופים בקיר. אף סוג של צבע או סיד לא אמורים להתקלף לבד גם בדירות ישנות, מה גם שעובש הוא מטבעו תהליך ביולוגי שמתרחש רק על רקע חשיפה מים. אז אם יש עובש וקילופים בקיר, צריך למהר ולתאם שירות של גילוי ותיקון נזילות כמה שיותר מהר.
  2. חשבון מים מנופח מהרגיל –  דרך אחרת לזהות שיש נזילת מים סמויה היא לעקוב אחר חשבון המים. אם חשבון המים מנופח מהרגיל ואין לו סיבה מוסברת אחרת, כנראה שזה נגרם בגלל נזילת מים. ככל שהבעיה תימשך בלי שירות מקצועי של גילוי נזילה בקיר, חשבון המים ימשיך לעלות.
  3. ירקת על הקיר – ירקת היא כבר תופעה חמורה שמעידה על כך שהנזילה נמשכת זמן רב. במקרים של ירקת, כדאי קודם כל לנקות אותה עם אנטיביוטיקה ולאחר מכן לאוורר את חלל הפנים. במקביל, יש צורך להתייעץ עם בעלי מקצוע ולהזמין שירות של גילוי נזילות.

 

גילוי נזילות בקירות בלי לגרום הרס מיותר

החדשות הטובות הן שיש מכשור טכנולוגי שמאפשר כיום לבצע גילוי נזילות בקירות בלי לגרום הרס מיותר. ברוב המקרים, מצלמה טרמית או סיב אופטי יאפשרו להתחקות אחר המקור של הנזילה.

 

מצלמה טרמית לגילוי נזילות בכל הבית

גילוי נזילות בקירות מהווה הזדמנות טובה לראות מה קורה בשאר חלקי הבית. באמצעות שימוש במכשור טכנולוגי מתקדם ומשוכלל, חוסכים את עוגמת הנפש ואת הלכלוך של הרמת מרצפות, שבירת קירות או הרס של התקרה.

 

כמה עולה גילוי נזילות בקירות?

שירותי גילוי נזילות בקירות מתומחרים לפי רמת המורכבות של הפרויקט. עם זאת, מחיר גילוי נזילות בקירות מהווה השקעה משתלמת כי הוא מונע חשבון מים מופרז. חוץ מזה, שווה אפילו לשלם על גילוי נזילות בקירות מחיר גבוה כדי לשמור על ערך הנכס.

 

מחירון גילוי נזילות בקירות כללי

גילוי נזילות בקירות מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לגילוי נזילות בקירות חייגו 055-978-0890 ☎️

עם מכשור טכנולוגי ומצלמה טרמית.

פיצוצי מים ותקלות בצנרת.

באמצעות עובש, סימני התפוררות, עובש, ירקת ועוד.

כדי למנוע הרס ליסודות המבנה וחשבון מים מנופח.

דילוג לתוכן