איתור נזילות איתור ברור

גילוי נזילה באמצעות בלון

המטרה של גילוי נזילה באמצעות בלון היא לחשוף את המקור של התקלה. נקודת ההנחה של בעלי המקצוע היא שללא חשיפה של מקור הנזילה, לא יהיה ניתן לתקן אותה בצורה יסודית. אפשר כמובן לנסות לייבש את האזור הרטוב שבו יש ביטוי לנזילה, אבל זה לא תיקון של הבעיה אלא רק התמודדות עם הסימפטומים.
צוות שלנו יכול להגיע אליך בהקדם עם המכשור המתאים והמתקדם ביותר עבור גילוי נזילות באמצעות בלון. לנו יש את הניסיון, את הידע ואת הכלים על מנת להתמודד גם עם נזילות חמורות. אז לא משנה באיזה שלב של הנזילה גילית אותה, אנחנו צריכים להיות אלו שמקבלים את הפניה הראשונה.

☑️גילוי נזילה באמצעות בלון באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי נזילה באמצעות בלון
גילוי נזילה באמצעות בלון
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי נזילה באמצעות בלון ובצורה מקצועית

גילוי נזילה באמצעות בלון היא בדיקה שצריכה להתבצע על ידי בעלי מקצוע. כאשר בעלי מקצוע מעורבים בבדיקה, זה אומר שיש סיכוי גבוה יותר לכך שהתוצאות יהיו מדויקות. בגלל שתוצאות מדויקות הן תנאי לתיקון אפקטיבי, זה קריטי לערב בעלי מקצוע כבר בשלבים המוקדמים של הנזילה.

מצד שני, לא כל מי שזקוק לשירות של גילוי נזילות באמצעות בלון בכלל יודע שיש בעיה שמתרחשת אצלו מתחת לפני השטח, מאחורי הקירות או מעל התקרה.

 

איך יודעים שיש נזילה?

הנה כמה סימנים שמעידים על כך שיש תקלה ושהפתרון עבורה צריך להיות גילוי נזילה באמצעות בלון ובצורה מקצועית:

  • התפוררות של הקיר
  • סימני רטיבות לא מוסברים
  • הופעת עובש בחיבור שבין התקרה והקיר
  • פטריות שחורות על הקירות

 

על אף האמור לעיל, צריך לזכור שהמטרה של גילוי נזילות באמצעות בלון שונה מאשר התמודדות עם בעיות רטיבות שנובעות מעיבוי. אם הבעיה נגרמת בגלל עיבוי, הפתרון יהיה להתקין מתקן סופח לחות או לאוורר את חלל הפנים.

 

היתרונות של גילוי נזילה באמצעות בלון

גילוי נזילה באמצעות בלון מאפשר לדעת איפה בדיוק בצנרת מתחילה הבעיה. כאן היתרון הוא שלא מסתפקים בסימפטומים שיש על פני השטח, אלא חודרים אל עומק הצנרת וגם אל מתחת לפני הקרקע. כך יודעים איפה בדיוק הנזילה מתחילה, על איזה אזורים היא משפיעה ואיזה מקומות צריך לפתוח כדי להגיע אל הצינורות הבעייתיים.

בפועל, זה גם אומר שמשתלם להשקיע על מחיר גילוי נזילה באמצעות בלון כי כך חוסכים הוצאות מיותרות על הרמת מרצפות, שבירת קירות וכן הלאה.

 

נזילות בבתים חדשים בגלל ליקויי בנייה

בשירות של גילוי נזילה באמצעות בלון מחיר מסוים יכול להשתלם בטווח הקצר והארוך. מנגד, רבים טועים לחשוב שהשירות של גילוי נזילה באמצעות בלון רלוונטי רק בדירות ישנות. בפועל, השירות הזה קריטי לא פחות גם בדירות חדשות שרק הרגע נמסרו על ידי הקבלן. הסיבה לכך היא שיש המון קבלנים שמחפשים קיצורי דרך ולכן גם מבצעים ליקויי בנייה.

אם ליקוי הבניה של הקבלן בא לידי ביטוי באיטום לא מספיק מקצועי או בחיבור לא נכון של הצנרת, לא יעבור הרבה זמן עד שיתחילו נזילות מים.

 

כמה עולה גילוי נזילה באמצעות בלון?

השירות של גילוי נזילה באמצעות בלון מתומחר על פי פרמטרים דינאמיים והוא אינו קבוע. הסיבה לכך שהמחיר אינו קבוע היא שבעלי המקצוע צריכים להגיע אל המקום, לראות באיזה סדר גודל של פרויקט מדובר ובמידת הצורך גם להמליץ על שילוב של הבלון עם מכשור טכנולוגי ומתקדם.

אז מטבע הדברים, יש הבדל בין האופן שבו מבצעים גילוי נזילות באמצעות בלון בדירה קטנה של 2 חדרים – לבין הדרך שבה משתמשים באותה שיטה בבית צמוד קרקע עם 3 מפלסים.

 

מחירון גילוי נזילה באמצעות בלון כללי

גילוי נזילה באמצעות בלון מחיר מ-₪500
גילוי נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לגילוי נזילה באמצעות בלון חייגו 055-978-0890 ☎️

מצלמה טרמית, סיב אופטי, רובוט זעיר, איתור נזילות על ידי גז, איתור נזילות בעשן ועוד.

באמצעות החלפת הצינור הסדוק. במקרה של עיבוי, מתקינים סופח לחות. במקרה של רטיבות מבחוץ, משפרים את האיטום.

בלון מתאים לגילוי נזילה במערכת הביוב והדלוחין.

בגלל בעיות בצנרת וליקויי בנייה בדירות חדשות.

דילוג לתוכן