איתור נזילות איתור ברור

גילוי נזילות מחוץ למבנים

שירות מקצועי של גילוי נזילות מחוץ למבנים נועד על מנת לחשוף את המקור של התקלה או הבעיה. במילים אחרות, הנזילה שיש מחוץ למבנה ואפילו כתמי הרטיבות או המים על הקירות החיצוניים הם לא הבעיה – אלא הסימפטום. אם רוצים לתקן את הבעיה, צריך לחזור אחורה עד המקור של הנזילה. כאן נכנס לתמונה מכשור מקצועי שמאפשר גילוי נזילה מחוץ למבנה מהר ובעיקר ביעילות.
לכל אחד מהמומחים שלנו יש ידע נרחב בשירותי גילוי נזילה מחוץ למבנה פרטי, מסחרי, ציבורי, תעשייתי ועוד. לא משנה איזה מבנה יש לך או איפה בדיוק זיהית את הנזילה, אנו נגיע בהקדם עם ציוד משוכלל ומתקדם שמונע הרס מיותר. אחרי שנגלה את המקור של הנזיל, נתקן עבורך את הבעיה ונעזור לך לשמור על המבנה מפני נזקים מצטברים.

☑️גילוי נזילות מחוץ למבנים ע"י מומחים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי נזילות מחוץ למבנים
גילוי נזילות מחוץ למבנים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי נזילות מחוץ למבנים בצורה מקצועית

חשוב מאוד לתאם שירות מקצועי של גילוי נזילות מחוץ למבנים ולא להתפשר על פחות מהטוב ביותר. נכון שנדמה שכל אחד יכול להתחקות אחר המקור של הנזילה, אבל בפועל זה דורש שימוש במכשור מתקדם ומשוכלל. מלבד הצורך להשתמש בציוד הזה, חשוב גם לדעת איך להפעיל אותו. לכן, הקושי הוא קודם כל בהשגת הציוד ואז בהפעלה המקצועית שלו.

 

מה עלול לגרום להופעת רטיבות מים בקירות החיצוניים?

היתרון של גילוי נזילות מחוץ למבנים הוא שכך חושפים סוגים שונים של נזקים. הנה למשל כמה סיבות שעלולות לגרום להופעת הנזילות על גבי הקירות החיצוניים של המבנה:

  1. ניקוז לא יעיל של המרזבים – מרזבים אמורים לפנות את המים מהגג. אם המרזבים לא מפנים את המים מהגג בצורה מספיק יעילה ומקצועית, המשמעות היא הצטברות שלהם על גבי הקירות החיצוניים. עם הזמן, הצטברות המים גורמת לנזקים חמורים למבנה ואף עלולה לחלחל עד היסודות שלו.
  2. בעיות איטום – כל בעיית איטום בקירות החיצוניים של המבנה תגרום בסופו של דבר להופעת כתמי רטיבות. כאן לא מדובר על נזילה במובן הקלאסי כי אין לזה שום קשר לצנרת או אפילו למים שמגיעים מהגג, אבל ההשלכות הן זהות. כמו כן, בעיות האיטום מופיעות בחורף בגלל החשיפה לגשמים ואז בקיץ ובעונות המעבר בגלל תהליכים של עיבוי ולחות.
  3. פיצוצי צנרת – פיצוץ צנרת זו הסיבה העיקרית שבגללה כדאי להזמין בעלי מקצוע לטובת גילוי נזילה מחוץ למבנה. במקרה של פיצוץ צנרת, רק מכשור טכנולוגי מתקדם ומשוכלל יאפשר להתחקות אחר המיקום המדויק של הצינור הפגום בלי להרוס ולשבור את כל הקיר.

 

החשיבות של גילוי נזילות מחוץ למבנים

הזמינות של שירותי גילוי נזילות מחוץ למבנים חשובה לא פחות מהשאלה באיזה ציוד משתמשים כדי להשיג תוצאות. אם לא מתאמים את השירות הזה מוקדם, מחיר גילוי נזילות מחוץ למבנים של כמה מאות שקלים עלול להפוך להוצאה של אלפי שקלים ואף למעלה מכך. לכן, עדיף למהר לקבל הצעה על גילוי נזילות מחוץ למבנים מחיר שכולל בתוכו את התיקון.

 

גילוי נזילות לצורך שיקום של המבנה

רבים בוחרים ליזום שירותי גילוי נזילות מחוץ למבנים כחלק משיקום כללי. הדגש כאן הוא על שיקום של המבנה תוך כדי פתרון של בעיות הנזילות, על מנת שהן לא יופיעו שוב בעתיד. בנוסף, זה יכול להיות פתרון שמתאים להתחדשות עירונית.

 

כמה עולה גילוי נזילות מחוץ למבנים?

עלות ממוצעת של גילוי נזילות מחוץ למבנים נקבעת לפי פרמטרים שונים. בין היתר, מביאים בחשבון את המיקום של הרטיבות, את גובה המבנה, את הנגישות אל הקירות החיצוניים וכן הלאה. אבל אם פונים מלכתחילה למי שמתמחה בזה, לא אמורה להיות בעיה לתאם שירות מקצועי של גילוי נזילה מחוץ למבנה וללא הרס מיותר.

 

מחירון גילוי נזילות מחוץ למבנים כללי

גילוי נזילות מחוץ למבנים מחיר מ-₪1800
גילוי נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לגילוי נזילות מחוץ למבנים חייגו 055-978-0890 ☎️

בעיות של איטום, ניקוז לא יעיל של המרזבים ופיצוצי מים בצנרת.

באמצעות מכשור מתקדם בו משתמשים מאתרי נזילות לטובת גילוי הנזילות ומציאת פיתרון.

בהחלפת הצינור הפגום שגרם לתקלה.

באמצעות יריעות וחומרים משחתיים.

דילוג לתוכן