איתור נזילות איתור ברור

גילוי נזילות מים

המטרה של גילוי נזילות מים היא למנוע הרס מיותר. את ההרס המיותר מונעים קודם כל בגלל שמשתמשים במכשור טכנולוגי מתקדם. תודות למכשור טכנולוגי מתקדם ומשוכלל, אפשר כיום לאתר ולגלות את המקור של הנזילה בלי להרים מרצפות, בלי לשבור קירות ובלי להרוס את התקרה. בנוסף, גילוי נזילת מים בצורה מקצועית חוסך את הנזקים שנגרמים לרכוש ואת הבלאי של יסודות המבנה.
צוות שלנו יכול לבצע עבורך גילוי נזילת מים עוד היום. אם ברצונך למצוא סוף סוף את המקור של הנזילה שעד היום רק פוגעת באיכות החיים שלך, הגעת למקום הנכון. אבל כדי שנתחיל לעבוד, אנחנו חייבים לקבל ממך פניה מסודרת. אז למה אתה מחכה?

☑️גילוי נזילות מים ע"י מומחים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי נזילות מים
גילוי נזילות מים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי נזילות מים בצורה מקצועית

יש הבדלים בין האופן שבו מבצעים גילוי נזילות מים. ההבדל העיקרי הוא מטבע הדברים בין ניסיון לגלות ולאתר את המקור של נזילת המים לבד, לבין הדרך שבה עושים את זה כאשר מזמינים בעלי מקצוע. בין היתר, מי שמנסה לגלות את הנזילה לבד עלול למצוא את עצמו סובל מכאבי גב ובלי תוצאות מבוססות.

אבל אם משכילים לחסוך זמן וליצור קשר מהיר עם חברה שמתמחה בשירות של גילוי נזילת מים בבית או בחוץ, גם חוסכים בהוצאות וגם חוסכים בזמן ובמאמץ.

 

איך מגלים נזילה?

גילוי נזילות מים הוא שירות שמבוצע באמצעות ציוד משוכלל ומתקדם. בעזרת ציוד משוכלל אפשר לגלות ולאתר את כל סוגי הנזילות, בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב. למעשה, הציוד המשוכלל הוא זה שמשפיע על מחיר גילוי נזילות מים והופך אותו למשתלם:

  1. מצלמה טרמית – עם מצלמה טרמית אפשר לחסוך על גילוי נזילות מים מחיר וזמן יקר. הסיבה היא שהמצלמה הטרמית מבצעת הדמיה תלת ממדית, מראה מה קורה בתוך הצנרת וכל זה בלי לדרוש שום סוג של הרס מיותר.
  2. סיב אופטי – החדרת סיב אופטי אל תוך עומק הצנרת מאפשרת להעביר כמות גדולה של נתונים. בזכות העברת הנתונים, אפשר להבין מה בדיוק קורה בתוך הצנרת ואיפה הנזילה מתחילה.
  3. רובוט זעיר – במקומות שבהם אין נגישות לבני אדם, צריך להשתמש ברובוט זעיר. רובוט זעיר נכנס אל תוך הצנרת ובעזרתו ניתן לבצע גילוי נזילת מים גם בקומות גבוהות וגם בחצרות או גינות.

 

מכשור של גילוי נזילות מים

סוג המכשור שבו משתמשים קובע כמה זמן יעבור מהרגע שבו מזמינים שירות של גילוי נזילות מים ועד שרואים תוצאות. משך הזמן הזה חשוב מאוד, כי המשמעות של נזילת מים היא חלחול שלהם אל תוך יסודות המבנה. אם לא מאתרים את המקור של הנזילה ולא מגלים איפה היא מתחילה, התוצאה עלולה להיות אחת מאלה:

  • הצטברות של עובש על הקירות
  • ריח של טחב בחלל הפנים
  • פטריות וחיידקים על התקרה
  • נזק בלתי הפיך לרכוש, לרהיטים ולמכשירי החשמל
  • התפוררות של הקיר ושל הטיח
  • פגיעה בערך הנכס
  • בקטריות ואלרגיות אצל מבוגרים וצעירים כאחד

 

הבדלים בין שיטות איתור נזילות

הדבר החשוב ביותר הוא להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי השיטות השונות שבהן אפשר להשתמש לטובת גילוי נזילות מים. הטעות הנפוצה גורסת שהשיטה הכי יקרה היא גם הכי טובה, אבל זה כמובן לא ככה. בפועל, צריך להתאים כל סוג של שיטת גילוי נזילת מים לסימנים שכבר יש על פני השטח.

 

כמה עולה גילוי נזילות מים?

העלות של גילוי נזילות מים גם היא אינה דינאמית אלא קבועה. על קצה המזלג, אפשר להזכיר את הפרמטרים הבאים שמשפיעים על המחיר:

  1. מיקום הרטיבות
  2. מיקום הנזילה
  3. סוג הצנרת
  4. רמת הדחיפות

 

מחירון גילוי נזילות מים כללי

גילוי נזילות מים מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות בגינה מחיר מ-₪1800

 

לגילוי נזילות מים חייגו 055-978-0890 ☎️

נזילת מים אפשר לגלות עם מצלמה טרמית, סיב אופטי, רובוט זעיר ועוד.

מכשור מתקדם ומשוכלל יכול למנוע הרס מיותר של הרכוש, המבנה והריהוט.

בעזרת החלפת הצנרת.

בכל מקום שבו עוברים מים.

דילוג לתוכן