איתור נזילות איתור ברור

גילוי נזילות חיצוניות

הדרך שבה מבצעים גילוי נזילות חיצוניות משפיעה על היכולת להתמודד עם התקלה ולתקן אותה. בשביל לתקן את התקלה, לא מספיק לייבש את אזור הנזילה או את מוקדי הרטיבות. לצד כל אלה, מה שהכי חשוב לעשות זה להתחקות אחר המקור של הנזילה. רק אם יודעים איפה הנזילה מתחילה, אפשר יהיה לתקן אותה באופן שבו לא יהיו עוד נזקים למבנה, לקירות, לרכוש או לציוד.
נציגים שלנו יכולים לעמוד לרשותך בהקדם עם הציוד המתאים עבור גילוי נזילה חיצונית מכל סוג ובכל היקף. לנו יש את ארגז הכלים הכי משוכלל בתחום ואנו מזמינים אותך להתייעץ איתנו בכל מקרה של דילמה או התלבטות. חוץ מזה, התייעצות איתנו תחסוך לך כסף על תשלום חשבון מים מופרז בלי שום סיבה הגיונית.

☑️גילוי נזילות חיצוניות ע"י מומחים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי נזילות חיצוניות
גילוי נזילות חיצוניות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי נזילות חיצוניות במקומות לא נגישים

היתרון של גילוי נזילות חיצוניות עם מכשור טכנולוגי מתקדם הוא שניתן להפעיל אותו גם במקומות לא נגישים. הנה למשל כמה מקומות שבהם צריך להשתמש במכשור כזה על מנת להגיע למסקנות מבוססות לגבי גילוי נזילה חיצונית מכל סוג:

  • נזילה חיצונית בחלק העליון של המבנה
  • נזילה חיצונית באזור של הגג
  • נזילה חיצונית בצנרת עירונית
  • נזילה חיצונית במפעלים עם חומרים מסוכנים

 

סיבות להופעת נזילות מים מחוץ למבנה

נזילות מים עלולות להתרחש בגלל בעיות איטום או בגלל בעיות בצנרת. בשני המקרים, המטרה של גילוי נזילות חיצוניות היא להשתמש במכשור מתקדם על מנת למנוע הרס מיותר. בזכות מכשור מתקדם ומשוכלל, אפשר כיום להבין איפה בדיוק הנזילה מתחילה ומה גרם לה. אם מגלים את המקור של הנזילה, קל יותר לבחור עבורה שיטת תיקון מתאימה.

 

מה ההבדל בין גילוי נזילות חיצוניות ופנימיות?

החדשות הטובות הן שגם גילוי נזילות חיצוניות וגם גילוי של נזילה פנימית אפשר לבסס על השימוש במכשור מתקדם. מצד שני, יש בכל זאת הבדלים בין האופן שבו מבצעים גילוי נזילה חיצונית לבין הדרך שבה עושים את זה עם נזילה פנימית:

  1. זיהוי הנזילה – נזילה פנימית מזהים בדרך כלל רק אחרי זמן רב ובעקבות הופעה של כתמי רטיבות על הריצוף, על הקירות או על התקרה. לעומת זאת, בנזילה חיצונית ניתן לראות את התסמינים של הבעיה יחסית מוקדם יותר.
  2. תיקון של הנזילה – זול יותר לתקן נזילה חיצונית מאשר נזילה פנימית. בכל מקרה, יש לזכור שבעת קביעת מחיר גילוי נזילות חיצוניות לא כולל בתוכו את התיקון.
  3. סיבות להופעת נזילה – נזילה חיצונית עלולה להופיע בגלל בעיות עיבוי ולחות. מטבע הדברים, בעיות של עיבוי פחות משפיעות על צנרת תת קרקעית ולכן אפשר לשלול אותן במקרים של נזילות פנימיות.

 

החשיבות של גילוי נזילות מוקדם

חשוב לתאם מוקדם שירות של גילוי נזילות חיצוניות ולא להמתין. נכון שבכל הצעה על גילוי נזילות חיצוניות מחיר עלול להגיע לכמה מאות שקלים ולכן הוא מהווה מעמסה עבור בעלי בתים ודירות, אבל זה משתלם יותר מאשר לספוג את הנזק למבנה ולרכוש. בנוסף, גילוי מוקדם של הנזילה מונע הרס מיותר וחוסך בהוצאות התיקון עצמו.

 

כמה עולה גילוי נזילות חיצוניות?

המחיר של גילוי נזילות חיצוניות נקבע לפי הנגישות וסוג הציוד שבו משתמשים. ככל שמתעורר צורך בשימוש בציוד משוכלל יותר, כך יהיה יקר יותר לגלות את הנזילה. בנוסף, גילוי של נזילה במקום גבוה יעלה יותר מגילוי של מקור הנזילה במקום נמוך ונגיש.

 

מחירון גילוי נזילות חיצוניות כללי

גילוי נזילות חיצוניות מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לגילוי נזילות חיצוניות חייגו 055-978-0890 ☎️

עם מכשור טכנולוגי מתקדם. מלבד מצלמה טרמית, אפשר לגלות נזילות מים עם סיב אופטי.

כדי למנוע נזקים בלתי הפיכים ליסודות המבנה ולרכוש.

באמצעות זיהוי של מקור התקלה והתמקדות רק באזור הרלוונטי.

מבעיות בצנרת או מבעיות איטום.

דילוג לתוכן