איתור נזילות איתור ברור

גילוי נזילות בקו ביוב

המטרה של גילוי נזילות בקו ביוב היא לטפל בבעיה מהשורש. אם לא מגלים איפה הנזילה מתחילה, אף תיקון לא יחזיק מעמד. מצד שני, לא תמיד הנזילות שיש בתוך קווי ביוב גם נראות לעין. אם הנזילה לא מקבלת ביטוי על פני השטח ואם אין כתמי רטיבות, זה אומר שצריך להשתמש במכשור טכנולוגי מתקדם ומשוכלל.
לנו בחברה יש את הציוד הנדרש כדי לבצע גילוי של כל סוגי הנזילות בתוך זמן קצר. ההתמחות שלנו היא בשירותי גילוי נזילה בקו ביוב וגם בתיקון שלה. מבחינתך, זה אומר כתובת אחת להתמודדות עם כל התהליך של גילוי, איתור ותיקון נזילות בצנרת.

☑️גילוי נזילות בקו ביוב ע"י מומחים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי נזילות בקו ביוב
גילוי נזילות בקו ביוב
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי נזילות בקו ביוב של הבית

אנשים פרטיים ובעלי בתים יכולים להזמין שירות של גילוי נזילות בקו ביוב מחברה מקצועית. כאשר מתאמים את השירות מול חברה מקצועית, נהנים מליווי אישי ומתמיכה. במסגרת ליווי ותמיכה כזו, מקבלים גם מענה על השאלות הנפוצות. לאחר מכן, אפשר להתייעץ עם נציגי החברה לגבי הבדלים בין סוגי המכשור שאיתם אפשר לבצע גילוי נזילה בקו ביוב:

  1. מכשור טכנולוגי מתקדם כמו מצלמה טרמית וסיב אופטי
  2. איתור נזילות וסדקים בקו ביוב על ידי שימוש בגז או בעשן
  3. החדרת רובוט זעיר אל תוך קווי הביוב כדי לגלות נזילות באזורים לא נגישים

 

גילוי נזילות בקו ביוב עירוני

באופן עקרוני, לא אמור להיות הבדל בין האופן שבו מבצעים גילוי נזילות בקו ביוב ביתי לבין הדרך שבה מנסים לגלות את המקור של נזילה בקו ביוב עירוני. מצד שני, יש בכל זאת כמה מאפיינים מיוחדים בקו ביוב עירוני שאין בקו ביוב ביתי.

 

גודל קו הביוב

קו ביוב עירוני הוא הרבה יותר גדול מאשר קו ביוב ביתי. בשביל לגלות את המקור של הנזילה בתוך קו ביוב עירוני, יכול להיות שיהיה צורך לשלב בין סוגים שונים של מכשור טכנולוגי מתקדם.

 

כמות המים והשפכים שעוברים בקו הביוב

בקו ביוב עירוני עוברים הרבה יותר שפכים לעומת קו ביוב ביתי. בגלל כמות השפכים הגדולה, יש יותר סיכוי להופעת סדקים, נזקים, סתימות וכן הלאה.

 

התשלום על גילוי ותיקון הנזילות

מחיר גילוי נזילות בקו ביוב נקבע לפי הדחיפות, סוג המכשור שבו משתמשים והאופי של התקלה. אבל ספציפית בשירות של גילוי נזילות בקו ביוב מחיר גם יכול להיות מושפע מגודל הצינורות ומערך הפינוי של השפכים. אז לכן עיריות משלמות יותר על השירות הזה לעומת אנשים פרטיים.

 

סיבות לנזילות בקווי ביוב

נזילה עלולה להתרחש בקווי ביוב בגלל סיבות שונות. מבחינת שירות של גילוי נזילות בקו ביוב זה לא ממש משנה, כי ההשפעה היא רק על התיקון. אבל בכל מקרה, כדאי לדעת שאלו הסיבות העיקריות ברשימה:

  • סתימה בביוב בגלל חדירת שורשים, שאריות מזון, פלסטיק או חומרים שאינם מתכלים
  • ניקוז תקול של קווי הביוב אל אתרי ההטמנה ופינוי השפכים
  • סדק בצינורות בגלל בלאי ושחיקה

 

תיקון הנזילה אחרי הגילוי

חשוב לזכור שהשירות של גילוי נזילות בקו ביוב הוא רק חלק מתהליך ארוך יותר. למעשה, אין טעם לגלות את הנזילה אם לא מתקנים אותה. לכן חשוב לתאם גם את השירות של הגילוי וגם את השירות של התיקון מול אותה חברה.

 

כמה עולה גילוי נזילות בקו ביוב?

השקעה חד פעמית של כמה מאות שקלים אמורה להספיק כדי לגלות את המקור של הנזילה. אם רוצים, אפשר להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי גילוי נזילות בקו ביוב בהתראה קצרה או אפילו מחוץ לשעות העבודה הרגילות.

 

מחירון גילוי נזילות בקו ביוב כללי

גילוי נזילות בקו ביוב מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לגילוי נזילות בקו ביוב חייגו 055-978-0890 ☎️

בגלל סדקים ובלאי בצינורות.

עם מכשור משוכלל ובלי הרס.

בקווי ביוב וצנרות מים.

דילוג לתוכן