איתור נזילות איתור ברור

גילוי נזילות במוסדות

נזילות מים עלולות להתרחש בכל מקום שיש בו צנרת. בגלל שצנרת מים היא חלק בלתי נפרד פחות או יותר מכל מבנה, יש סיכוי גבוה להתרחשות של נזילות גם במוסדות ציבור. עם זאת, כיום אפשר לרכז תחת קורת גג אחת שירותי גילוי נזילות במוסדות ציבוריים, במוסדות לימוד ובמוסדות פרטיים. אם עושים את זה כמו שצריך, חוסכים זמן יקר ערך ופותרים את הבעיה מהשורש.
צוות מומחים מטעמנו יכול לעמוד לרשותך בהקדם עם הציוד המתאים עבור גילוי נזילה במוסד שעליו אתה אחראי. בנוסף, אנו יכולים להמליץ לך מה לעשות אם יש נזילות מים חוזרות ונשנות במוסדות לימוד שאליהם הילדים שלך הולכים. בין לבין, יש לנו את הידע הנדרש כדי לפתור עבורך בעיות של נזילות מים גם במוסדות פרטיים וגם במוסדות ציבוריים כגון בתי חולים.

☑️גילוי נזילות במוסדות ע"י מומחים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי נזילות במוסדות
גילוי נזילות במוסדות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי נזילות במוסדות ציבור

הדרך לבצע גילוי נזילות במוסדות ציבור היא קודם כל לבחור שיטה שלא כוללת הרס מיותר. אם רוצים למנוע הרמת מרצפות, שבירת קירות והריסה של התקרה, צריך להשתמש במכשור טכנולוגי מתקדם.

באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם, אפשר לאתר את המקור של הנזילה בלי שהציבור בכלל יידע על כך. אז בזמן שיהיו בעלי מקצוע שייקחו אחריות על הפעולה המורכבת של גילוי נזילה במוסד, קבלת הקהל תימשך והציבור יהיה מרוצה.

 

גילוי נזילות במוסדות לימוד

הנושא של גילוי נזילות במוסדות הופך להיות מורכב יותר בבתי ספר, בגנים, במוסדות אקדמיים או בסוגים אחרים של מוסדות לימוד. הסיבה לכך היא שכאן הנזילה היא לא רק פגע תברואתי, אלא גם משהו שעלול להחמיר ולגרום לנזקים לאיכות החיים. אם לא מתאמים בזמן שירות של גילוי נזילה במוסד כזה, ההשלכות עלולות להיות בין היתר אלו:

  • ריחות לא נעימים של טחב
  • הופעת כתמי עובש על הקירות
  • התפוררות של הקיר, הטיח והסיד על ראשי התלמידים
  • פטריות וחיידקים סביב כיתות הלימוד או במעברונים
  • פגיעה בתדמית המוסד ולכן גם במוטיבציה של התלמידים

 

הבדלים בין שירותי גילוי נזילות

מכל האמור לעיל אפשר להבין גם את החשיבות של גילוי נזילות במוסדות וגם את ההבדלים בין האופן שבו שירותים כאלה מתבצעים. לצד הבדלים אלו, יש גם פערים בין מחיר גילוי נזילות במוסדות בהתראה קצרה לבין המחיר של השירות הזה כאשר הוא מתואם באופן תקופתי ובשגרה.

אז אם רוצים לקבל הצעה מסודרת על גילוי נזילות במוסדות מחיר חייב להביא בחשבון את רמת הדחיפות, את סוג הנזילה ואת הדרישות של הלקוחות.

 

החשיבות של גילוי נזילות מים בלי הרס מיותר

אין סיבה להתפשר על רמת המקצועיות של גילוי נזילות במוסדות. אם מגלים את הנזילה באופן מקצועי, מונעים הרס מיותר ולכן גם חוסכים בהוצאות. המניעה של ההרס המיותר חשובה כמובן בכל מקום שבו קיימת נזילת מים, אך היא עוד יותר קריטית במוסדות ציבור כגון:

  • בתי חולים
  • בתי כנסת
  • מוסדות לקבלת קהל
  • בתי עירייה
  • מוסדות חינוך
  • אוניברסיטאות ומכללות

 

כמה עולה גילוי נזילות במוסדות?

השקעה תקופתית של כמה מאות שקלים אמורה להספיק על מנת לתחזק גם צנרת עמוסה של מוסדות ציבור. אבל אם לא עושים את זה, צריך להיערך לעוד הוצאה קטנה על גילוי נזילות במוסדות. בהמשך, הדבר היחיד שעוד נותר לממן זה כמובן את התיקון של הנזילה.

 

מחירון גילוי נזילות במוסדות כללי

גילוי נזילות במוסדות מחיר מ-₪1800
גילוי נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לגילוי נזילות במוסדות חייגו 055-978-0890 ☎️

דילוג לתוכן