איתור נזילות איתור ברור

גילוי נזילות בדירה ישנה

המטרה של גילוי נזילות בדירה ישנה היא למנוע עוד הרס ליסודות המבנה, לרכוש, לציוד האישי, לרהיטים ולמכשירי החשמל. אבל לצד כל היתרונות האלה, צריך לזכור שבהשקעה חד פעמית מחיר גילוי נזילות בדירה ישנה יכול להחזיר את עצמו – בעיקר אם מתכננים להשכיר או למכור את הבית.
לכן, כדאי להכיר את בעלי המקצוע שמסוגלים לקחת על עצמם גם את המשימה של גילוי נזילה בדירה ישנה וגם את המשימה של תיקון הבעיה.
לנו יש את הכלים והניסיון המוכח על מנת לגלות ולאתר את מקור הנזילה. אנחנו לא מפחדים מזה שמדובר בדירה ישנה, כי יש לנו מכשור טכנולוגי ומתקדם. בזכות המכשור שעומד לרשותנו, אפשר כיום לתאם שירות של גילוי נזילה בדירה ישנה באופן מיידי ובלי לגרום הרס מיותר.

☑️גילוי נזילות בדירה ישנה ע"י מומחים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי נזילות בדירה ישנה
גילוי נזילות בדירה ישנה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי נזילות בדירה ישנה בצורה מקצועית

המקצועיות של גילוי נזילות בדירה ישנה נמדדת ביכולת לאתר את המקור של הבעיה. בשביל לאתר את המקור של הבעיה, ניתן להיעזר בציוד מתקדם. הציוד המתקדם והמשוכלל כמובן חשוב בכל שירותי גילוי הנזילות, אך הוא עוד יותר משמעותי אם הדירה ישנה וכאשר הדירות ממילא מתקלפים. במקרים כאלה, חשוב להתעקש מול בעלי מקצוע על גילוי נזילה בדירה ישנה עם מכשור כגון:

  1. מצלמה טרמית להדמיה תלת ממדית של מה שקורה בתוך הצנרת
  2. סיב אופטי שמאפשר העברת כמויות גדולות של נתונים
  3. רובוט זעיר לגילוי נזילות במקומות שאינם נגישים עבור אינסטלטור רגיל
  4. איתור נזילות על ידי גז או על ידי שימוש בעשן

 

לשם השוואה – איך מגלים נזילה בדירה חדשה?

כאן המקום לעצור רגע ולנסות להבין האם ואיזה הבדלים יש בין גילוי נזילות בדירה ישנה לבין גילוי של נזילות בדירות חדשות. על פניו, כל עבודה כזו אמורה להתבצע באותה שיטה ובכל מקרה אפשר וצריך להיעזר בציוד מתקדם ומשוכלל.

בפועל, קבלני אינסטלציה שנדרשים לגלות את המקור של נזילות בדירות חדשות מתמקדים בליקויי בנייה – בעוד מי שמגיע לדירות ישנות מתמקד בעומק הצנרת, בחיבור שבין צינורות מי הביוב והדלוחין ובבעיות שקשורות אל חדירת שורשים. בגלל שהסיבה לנזילות היא אחרת, גם התיקון יהיה שונה.

 

גילוי נזילות בדירה ישנה לפני השכרה או מכירה

הדרך הנכונה לחשוב על גילוי נזילות בדירה ישנה היא בתור השקעה. אם מסתכלים על זה בתור השקעה, מבינים למה שווה לשלם כמה מאות שקלים ולפתור את הבעיה. כמובן שהמחיר עצמו כולל רק את האיתור של הנזילה, אבל לאחר מכן כבר הרבה יותר קל לתקן אותה. בשביל לתקן את הנזילה, רק צריך להבין איפה היא מתחילה ועל איזה אזורים של הצנרת היא כבר הספיקה להשפיע.

 

מניעת נזילות בדירות ישנות

היתרון בהתייעצות עם בעלי מקצוע לגבי גילוי נזילות בדירה ישנה הוא שניתן לנצל את הנוכחות שלהם בבית ולקבל טיפים על תחזוקה נכונה. התייעצות כללית עם בעלי מקצוע למשל מגלה שאפשר למנוע נזילות בדירות ישנות באמצעות הטיפים הבאים:

  • תחזוקה קבועה של הצנרת
  • שאיבת ביוב אחת לשנה
  • הפרדת פסולת בכיור ובאסלה
  • איטום, בידוד ופעולות למניעת עיבוי

 

כמה עולה גילוי נזילות בדירה ישנה?

זה שהדירה ישנה לא אומר שחייבים להסכים לחיות עם הנזילות. הכי חשוב קודם כל להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי גילוי נזילות בדירה ישנה, אחר כך לקבל הצעת מחיר מסודרת ובסוף גם לתאם תיקון. בכל אחד מהשלבים האלה, רצוי שמי שמגלה את הנזילות יהיה גם מי שמתקן אותן.

 

מחירון גילוי נזילות בדירה ישנה כללי

גילוי נזילות בדירה ישנה מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לגילוי נזילות בדירה ישנה חייגו 055-978-0890 ☎️

בגלל בלאי טבעי, חדירת שורשים לצנרת, סתימות וכן הלאה.

עם מכשור טכנולוגי מתקדם כמו מצלמה טרמית.

בעזרת אוורור ומתקנים לספיחת לחות.

ליקויי בנייה או רשלנות באיטום מצד הקבלן.

דילוג לתוכן