איתור נזילות איתור ברור

איתור דליפות מים

אם יש לכם חשבון מים מנופח, סימני רטיבות על הקיר, אפילו עובש ופטריות, קירות מתקלפים וכל זה בלי סיבה נראית לעין – כנראה שאתם צריכים להזמין שירות איתור דליפות מים ומהר. דליפת מים יכולה לגרום נזקים כבדים למבנה ואף לסכן את הבריאות שלכם. אם אתם חוששים שיש לכם דלית מים בבית, התקשרו עכשיו והזמינו מומחה לאיתור דליפות מים של המאתרים!

☑️איתור דליפות מים באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור דליפות מים
איתור דליפות מים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

סימנים שצריכים להדליק נורה אדומה

כפי שכבר אמרנו, דליפת מים יכולה לגרום לנזקים עצומים ולכן חשוב להזמין שירות איתור דליפות מים של המאתרים ברגע שזיהיתם אחד מהסימנים הבאים:

  • חשבון מים מנופח
  • סימני רטיבות על הקיר, רצפה, או תקרה
  • קיר מתקלף
  • תקלות לא ברורות בחשמל
  • סימני עובש במקומות שונים בבית
  • התפתחות פטריות על הקיר
  • כל הברזים בבית סגורים ועדיין שעון המים מסתובב

 

כל אלה יכולים להעיד שיש לכם דליפת מים בבית וכדאי לטפל בה מהר.

 

למה חשוב לבצע איתור דליפות מים במהירות?

דליפת מים נסתרת יכולה לגרום עם הזמן לנזקים כבדים:התפתחות עובש על הקיר כתוצאה מרטיבות ממושכת יכולה לגרום מחלות שונות אצל בני הבית. כל גם לגבי פטריות המתפתחות בדרך כלל בעקבות רטיבות בלתי מטופלת בקירות, ברצפה או בתקרה. בנוסף, תשתיות שונות נמצאות שם בתוך הקירות שלכם והן ניזוקות בידה משמעותית מאוד – אם אתם לא מטפלים בהם בזמן.

קיר מתקלף הוא הדאגה הכי קטנה שלכם במקרה הזה, כי הנזק יכול לחדור לעומק הקיר, לפגוע בתשתית החשמל, לגרום לקיר להתפורר ולעלות לכם בסופו של דבר הרבה כסף – כי מתישהו תצטרכו לתקן את כל זה. בנוסף, אין צורך להוסיף ולומר כי הנזק לערך הכספי של הדירה הוא גדול.

 

איך מבצעים איתור דליפות מים?

קיימים כמה אמצעים מתקדמים, המשמשים אותנו לביצוע איתור דליפת מים. כל אחד מהאמצעים הללו מתאים לסוג אחר של דליפה. מצלמה תרמית למשל, מתאימה לאיתור דליפות בתוך במה. התמונה המתקבלת מהמצלמה מגלה לנו בדיוק מהיכן מגיעה הדליפה, אבל מצלמה תרמית לא מתאימה לכל מצב.

אם הדליפה מרחשת בגינה למשל, נשתמש בגלאי גז. אם הדליה החשודה נמצאת בביוב שלכם, נשתמש במצלמת סיב אופטי וכן הלאה. העיקר שיש לנו את כל המכשירים הדרושים.

 

למה חייבים להזמין חברה אמינה לביצוע הבדיקה?

איתור דליפות מים כולל לפעמים ריקון של תשתית המים, הזרמה של מים חמים ולעיתים אפילו גז בצנרת. כדי להבטיח שלא ייגרם נזק לצנרת ולכם, חשוב לקחת עבור המשימה רק את שירותיה של חברה מקצועית, אמינה ובעלי מקצוע מיומנים, לביצוע העבודה.

 

כמה עולה איתור דליפות מים?

איתור דליפות מים מחיר מתבצע בכל האמצעים העומדים לרשותנו ולכן מחיר איתור דליפות מים קבוע ולא משתנה.

יחד עם זאת, המחיר יכול לעלות אם מוסיים לשירות הבסיסי תוספות כמו:

  • תיקון דליפת מים (אפשר ורצוי להזמין אצל המאתרים)
  • מיפוי תשתית המים במבנה
  • איתור מספר דליפות באזורים שונים במבנה

 

מחירון איתור דליפות מים כללי

איתור דליפות מים מחיר מ-₪1200
איתור דליפות בגינה מחיר מ-₪1800
איתור דליפות בדירה מחיר מ-₪1200

 

לאיתור דליפות מים חייגו 055-978-0890 ☎️

איתור דליפת מים בגינה נעשה באמצעות גלאי גז – הבודק מרוקן את הצנרת ממים וממלא אותה בגז. לאחר מכן מפעילים את הגלאי ומחפשים את דליפת הגז.

לא. כאשר הדליפה נמצאת בעומק האדמה, בקווי הביוב, או בקיר עבה, יש להשתמש במכשירים אחרים, כמו למשל מצלמת סיב אופטי, או חיישן גלי קול, המזהה את מקור הדליפה לפי הצליל שהמים משמיעים.

כאשר יש סימני המעידים על דליפה נסתרת, או לפני שאתם קונים בית יד שנייה. כך תוכלו להבטיח שאתם קונים בית במצב תקין. במקרה כזה הבדיקה יכולה להתבצע במסגרת בדק בית, על חשבון המוכרים כמובן.

ראשית כל, לא משלמים אם לא מאתרים. שנית, אם המכשירים שלנו לא הצליחו לגלות את מקור הנזילה, ניתן לשבור את הקיר כדי לאתר אותו.

דילוג לתוכן