איתור נזילות איתור ברור

איתור דליפות בתקרה

איתור דליפות בתקרה היא אחת מעבודות האיתור המורכבות ביותר שיש בגלל סכנת קריסה של התקרה בעקבות חשיפה ממושכת לרטיבות. לכן, כאשר אנחנו מבצעים איתור דליפה בתקרה אנחנו משתמשים בציוד החדשני ביותר שיש בידינו ואנשי המקצוע המיומנים ביותר שלנו. הזמינו עוד היום איתור דליפה מהתקרה מהמומחים של המאתרים!

☑️איתור דליפות בתקרה באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור דליפות בתקרה
איתור דליפות בתקרה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

איתור דליפות בתקרה – אמצעי בטיחות

כאשר פונים אלינו לבצע איתור דליפות בתקרות, אנחנו יודעים שהדבר הראשון שצריך לעשות זה לנקוט בכל אמצעי הזהירות האפשריים. למה? ראשית כל, כאשר קיר, רצפה, או תקרה חשופים באופן ממושך לרטיבות, הם סובלים מפגיעה חמורה, שיכולה להביא להתמוטטות.

משום כך, לפני שאנחנו מתחילים בעבודת איתור דליפה בתקרה, אנחנו יודעים שלפני שנוכל להתחיל לתקן את הדליפה, אנחנו צריכים לאבטח את התקרה באופן שימנע לבטח את הקריסה שלה בעת ביצוע התיקון.

 

ממה נגרמת דליפת מים בתקרה?

איתור דליפה בתקרה יכול להביא אותנו למסקנה כי מקור הדליפה הוא בדליפת מים אצל השכנים שלכם דווקא. למעשה, זהו הגורם העיקרי לדליפות מים בתקרה. מצד שני, גם אם אתם גרים בבית פרטי, יכולה להיות לכם דליפת מים מהתקרה, בגלל בעיה באיטום של הגג, בגלל דליפת מים מדוד החימום, בעיה במרזבים ועוד.

גורמים אלה דומים מאוד לגורמים לדליפה בתקרה, אם אתם גרים בקומה האחרונה של בניין משותף. בכל מקרה, איתור מהיר של מקור הדליפה ותיקון יעיל שלה, הם מפתח לשמירה על ערך הנכס שלכם ועל הבטיחות האישית שלכם.

 

טיפול מונע דליפות מהתקרה

רגע לפני שמתחילה אצלכם דליפה, הרשו לנו להמליץ לכם על ביצוע איתור דליפה בתקרה, כמו גם בקירות וברצפה. איתור מוקדם של בעיות איטום, דליפות מים בצנרת, נזילה בקווי הביוב ועוד – יכול למנוע מכם נזקים כבדים ויקרים בהמשך. משום כך, רצוי לבצע איתור לפני שעוברים לגור בבית חדש, לפני שקונים נכס חדש (או ישן) ואף באופן תקופתי, כדי להקדים תרופה למכה.

התיקון עשוי לכלול שיקום של התקרה לאחר נזקי רטיבות, לאחר מכן תיקון של מקור הדליפה, בין אם הוא מגיע מהצנרת של השכנים ובין אם בעיה באיטום. לבסוף, מחדשים ומחזקים את האיטום, כדי למנוע דליפה חוזרת.

 

מה עושים אם יש דליפה בתקרה? מומחה לאיתור דליפות בתקרה

הדבר הראשון והדחוף ביותר שיש לבצע כאשר רואים סימנים שיש דליפה בתקרה, הוא לבצע איתור דליפה בתקרה כדי לאתר את מקור הדליפה ולתקן אותו במהירות. אם אתם גרים בבניין משותף ויש מעליכם שכנים, ייתכן שמקור הדליפה הוא בצנרת שלהם.

משום כך, חשוב לתאם איתן מראש, לפני שאנחנו מגיעים לבצע את הבדיקה, כדי להבטיח שהם יהיו בבית ויאפשרו לנו לבצע בדיקה תקינה ומלאה. אם אתם דיירי הקומה האחרונה בבניין משותף, יש ליידע את ועד הבית, כדי שהם יקחו חלק בהוצאות, במידת הצורך.

 

כמה עולה איתור דליפה בתקרה?

מחיר איתור דליפה בתקרה יכול לנוע בטווח רחב של מחירים בהתאם למספר דליפות בתקרה, רמת הנזק, אמצעי הבטיחות הנדרשים לצורך בטיחות הצוות והדיירים, רמת הקושי להגיע למקום הדליפה ועוד. יחד עם זאת, איתור דליפות בתקרה מחיר קבוע למדי, אותו אנחנו מפרסמים כאן:

 

מחירון איתור דליפות בתקרה כללי

איתור דליפות בתקרה מחיר מ-₪1200
איתור דליפות בגינה מחיר מ-₪1800
איתור דליפות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור דליפות בתקרה חייגו 055-978-0890 ☎️

דליפה בתקרה יכולה להגיע מבעיה בצנרת של השכנים מלמעלה. זוהי למעשה אחת הסיבות הנפוצות. יחד עם זאת, תיתכן דליפה בתקרה בשל ליקוי באיטום על הגג למשל.

אנחנו מקפידים לנקוט בכל אמצעי הזהירות בעת תיקון דליפה בתקרה, כדי למנוע התמוטטות מסוכנת של התקרה על בני הבית ועל הצוות שלנו. לאחר מכן, מבצעים תיקון של הדליפה עצמה ושל הנזקים המשניים שהיא גרמה לתשתיות.

דליפה מתמשכת בתקרה יכולה לפגוע ביציבות של התקרה ושל החומרים מהם היא עשויה. משום כך, חשיפה ממושכת של התקרה לרטיבות יכולה לגרום להתמוטטות שלה.

את מקור הדליפה אנחנו מאתרים באמצעות מכשירים מתקדמים לאיתור דליפות, מתוכן המומחים שלנו בוחרים בשטח, בהתאם למצב התקרה, אופי הדליפה וכן הלאה.

דילוג לתוכן