איתור נזילות איתור ברור

איתור דליפות בדירה

איתור דליפות בדירה הוא אחד השירותים החיוניים ביותר שניתן לבקש – זהו השירות היחיד שמסייע לכם להגן על הבית שלכם מפני נזקים חמורים של חדירת מים תוך תשתיות ושכבות של המבנה. יש לכם דליפה בבית ואתם לא יודעים מהיכן היא מגיעה? אין לכם למה לחכות! התקשרו עכשיו אל המאתרים והזמינו שירות של מומחה איתור דליפות בדירה!

☑️איתור דליפות בדירה באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור דליפות בדירה
איתור דליפות בדירה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

סימנים שצריך להזמין איתור דליפות בדירה

דליפה בדירה יכולה להיראות בהתחלה כמו כתם קטן ובלתי מזיק של לחות על הקיר. אבל הכתם הקטן הזה מתפתח עם הזמן – בין אם הנזק נראה לעין ובין אם הוא נסתר, בתוך הקיר, התקרה, או הרצפה.

כדי להבין אם אתם צריכים להזמין שירות של איתור דליפה בדירה, חפשו אחר הסימנים הבאים:

  • כתם של רטיבות על הקיר/תקרה/רצפה שאינו מתייבש תוך כמה שעות
  • כתם של עובש על הקיר/רצה תקרה
  • התפתחות פטריות באזורים מסוימים בבית
  • תקלות בלתי מוסברות ברשת החשמל
  • תלונות של שכנים על נזילה שמגיעה מהבית שלכם
  • חשבון מים מנופח ללא סיבה נראית לעין

 

למה חשוב לטפל בדליפת מים בהקדם האפשרי?

שירות איתור דליפות בדירה מסייע לכם לזהות במהירות את מקור הבעיה ולמנוע נזקים, שיכולים להחמיר מרגע לרגע, אם לא מטפלים בהם כראוי. דליפת מים יכולה לגרום להתקלפות של צבע וטיח, כאשר היא מתרחשת בעיקר בשכבה העליונה של הקיר, אבל במרבית המקרים המים לא נמצאים רק במקום שאתם רואים, אלא מחלחלים פנימה לתוך שכבות עמוקות של הקיר.

שם הן יכולות לגרום לריקבון, התפוררות, סדקים ואף במקרים חמורים מאוד – להתפרקות של חלק מהקיר והתקרה. תשתיות חשמל שנמצאות בתוך הקיר יכולות להיפגע, עובש עלול לצמוח בחלקים שונים של הבית, כמו גם פטריות ומזיקים אחרים, המביאים איתם מחלות קשות, אם הם לא מטופלים בהקדם.

לבסוף – הנזק מביא גם לירידת ערך הבית, או להוצאות כספיות עצומות על תיקון הנזק שנגרם. את כל זה אפשר למנוע, אם מזמינים איתור דליפות בדירה לפני שהמצב מחמיר.

 

מכשיר מתקדם לאיתור דליפות בדירה

כיום ניתן לאתר דליפה בעזרת מצלמה תרמית – יש להדליק את הדוד כדי לחמם את המים ולפתוח את הברזים בדירה למים חמים בלבד. לאחר מכן ניתן לצלם בעזרת המצלמה התרמית את האזור שבו כנראה נמצאת הדליפה כדי לקבל תמונה טובה של דלית המים החמים לתוך הקיר.

 

כמה עולה איתור דליפות בדירה?

מחיר איתור דליפות בדירה מושפע בעיקר מתוספות שונות לשירות הבסיסי. למה הכוונה? כאשר אנחנו מבצעים איתור דליפות בדירה מחיר באופן מקצועי, אנחנו מקפידים להביא איתנו סוגים שונים של ציוד מתקדם, שיאפשר לנו לזהות את מקור הדליפה במהירות ויעילות. אבל חשוב להבין שאיתור דליפה נעשה באופן ממוקד כדי לזהות את מקור הדליפה שאתם מצביעים לנו עליו.

אם תרצו בנוסף על השירות הזה, לקבל גם מיפוי של כל תשתית המים בבית, להוסיף איתור של מוקד דליפה נוסף, או להזמין את שירות התיקונים המקצועי שלנו, לצורך תיקון דליפות בדירה, סביר להניח שתתבקשו לשלם איתור דליפה בדירה מחיר גבוה יותר.

 

מחירון איתור דליפות בדירה כללי

איתור דליפות בדירה מחיר מ-₪1200
איתור דליפות בגינה מחיר מ-₪1800
איתור דליפות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור דליפות בדירה חייגו 055-978-0890 ☎️

פעמים רבות מדובר על דליפה ממקור נסתר, הנמצא בתוך הקיר, כמו צינור מפוצץ, שממנו זורמים מים לתוך הקיר ופוגעים בתשתית. משום כך צריך מכשירים מיוחדים שיכולים לזהות את נקודת היציאה של המים.

במרבית המקרים ניתן להסתפק במכשירים המתקדמים שלנו לאיתור דליפה בדירה, אבל לפעמים קשה מאוד לאתר את מקור הדליפה ואז ש צורך לשבור את הקיר. בכל מקרה, כדי לתקן את הדליפה – צריך לשבור חלק מהקיר.

המכשיר הנפוץ ביותר לשימוש באיתור דליפה בתוך הדירה הוא מצלמה תרמית. זוהי מצלמה שמזהה חום וקור וכך ניתן לקבל תמונה ברורה של מקור הדליפה.

איתור דליפה בגינה למשל, מצריך שימוש בגלאי גז. כך גם כאשר הדליפה נוצרה בעומק האדמה, או בתוך קיר עבה מאוד.

דילוג לתוכן