איתור נזילות איתור ברור

איתור דליפות באמצעות בלון

שיטות רבות משמשות לצורך איתור דליפות מים במקומות שונים. אחת מהם היא איתור דליפות באמצעות בלון. אבל מה זה אומר בדיוק ואיך עושים את זה? אם יש לכם דלית מים במערכת הביוב, או בצנרת תת קרקעית, אתם צריכים איתור דליפה באמצעות בלון הצפה. לצורך הזמנת השירות בידי מומחים של המאתרים, התקשרו עכשיו!

☑️איתור דליפות באמצעות בלון באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור דליפות באמצעות בלון
איתור דליפות באמצעות בלון
תוֹכֶן הָעִניָנִים

איתור דליפות באמצעות בלון – איך זה עובד?

בלוני לחץ נקראים גם "פקקי ביוב" משמשים לצורך איתור דליפות באמצעות בלון. כאשר קיימת דליפת מים במערכת הביוב למשל, או במערכת הניקוז (דלוחין) של המבנה, יש לבצע בדיקה מיוחדת:

מנפחים את הבלון ומחדירים אותו לאחד מהפתחים של מערכת הביוב. הבלון אוטם את הפתח ולא מאפשר תנועה של מים ממנו ואליו. אז מתחילים להציף את הצנרת במים, מאחד הפתחים האחרים של הצנרת. אם המים לא זורמים, אלא מצליחיים להציף את המערכת, זה סימן שאין דליפה.

אבל אם הצינור סדוק, נוכל לראות כי המים אינם מצליחים להציף את המערכת, כי הם יוצאים ממנה דרך הדליפה – חור, סדק, או ליקוי אחר בצינור שמאפשר למים לצאת החוצה.

 

תיקון דליפות מים בעזרת בלון הצפה

בלון הצפה מאפשר לצוות המומחים שלנו בעת איתור דליפות בעזרת בלון, אבל הוא מסיע גם כאשר אנחנו ממשיכים לורך תיקון הדליפה. חסימת הצינור למעבר של מים מאפשר לנו לעבוד בנחת, עד שהתקלה מתוקנת והדליפה כבר לא קיימת.

אם שימוש בבלון לחץ לא מאפשר לנו איתור מדויק של מקום הדליפה, אנחנו עוברים לשימוש במצלמת סיב אופטי, הידועה גם בשם "מצלמת דחיפה" המאפשרת לנו לקבל תמונה מלאה בשידור חי, של מערכת הצינורות כפי שהיא נראית מבפנים. כך אנחנו מוצאים את הדליפה ביעילות ובמדויק.

 

סימן שיש לכם דליפה במערכת

בדרך כלל כאשר מזמינים אותנו לבצע איתור דליפה באמצעות בלון, זה קורה לאחר שהתגלו סימנים המעידים על דליפה:

  • טפטוף מים לא רציף
  • הצפה של נוזלים
  • הצטברות מים מלוכלכים
  • קירות נפוחים ומתקלפים
  • שינוי בצבע הקיר, הרובה, חיפוי, הרצפה
  • הצטברות עובש על הרצפה, הקיר, הקרמיקה ועוד

 

גורמים אפשריים לדליפה בביוב

איתור דליפה באמצעות בלון עשוי להידרש כאשר יש דליפת מים במערכת הביוב בגלל גורמים שונים:

  • סתימה בצנרת בעקבות חדירת עצמים זרים
  • צנרת ישנה ומתפוררת שכבר אינה מסוגלת להחזיק את המים
  • עיוותים בצנרת ונזקים אחרים בעקבות עבודת שיפוצים במבנה
  • חדירת שורשי עצים וצמחים לצנרת
  • חיבורים לקויים ומנותקים בצנרת הביוב
  • כשלים וחסימות במרזבים

 

כמה עולה איתור דליפות באמצעות בלון?

מחיר איתור דליפות באמצעות בלון עשוי להשתנות כאשר מדובר על יותר מדליפה אחת. כמוכן, איתור דליפות מחיר אינו כולל את מחיר התיקון ולכן חשוב לדעת כי אופי הדליפה וחומרת הדליפה הם אשר קובעים את מחיר התיקון. בכל מקרה, חשוב לוודא כי מאתר שמגיע אליכם לצורך איתור דליפה מביא איתו כמה מכשירים ולא מסתפק רק באיתור באמצעות בלון.

 

מחירון איתור דליפות באמצעות בלון כללי

איתור דליפות באמצעות בלון מחיר מ-₪500
איתור דליפות בגינה מחיר מ-₪1800
איתור דליפות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור דליפות באמצעות בלון חייגו 055-978-0890 ☎️

בלון משמש בעיקר כדי לוודא שיש דליפה. לאחר מכן ניתן להשתמש במצלמת סיב אופטי כדי לאתר את המיקום המדויק, כמו גם חיישן גז, חיישן אקוסטי ועוד.

איתור דליפות באמצעים מכניים יכול לגרום נזקים משניים למערכת שבתוכה מתרחש האיתור ולכן חשוב להזמין בעלי מקצוע מיומנים, מנוסים ובעלי בסיס ידע רחב.

מחיר איתור דליפה לא מושפע ממספר המכשירים, או סוגי המכשירים, אלא מרמת הקושי בביצוע העבודה, מספר הדליפות שיש לאתר ואופי התיקון הנדרש.

תשתית הצנרת של ערכת הביוב נמצאת מתחת לקרקע. היא נסתרת ולכן לא ניתן לאתר את הדליפה בעין רגילה, אלא רק באמצעות מכשירים מיוחדים, או שבירה של הרצפה עד לאיתור מקום הדליפה.

דילוג לתוכן