איתור נזילות איתור ברור

תיקון נזילות סמויות

הפעולה הראשונה שצריך לבצע כדי לדעת אם יש נזילה סמויה בבית היא לבדוק את השיבר. אם כל הברזים בבית סגורים ועדיין השעון מסתובב, כנראה שיש נזילה סמויה מאחורי הקירות, מעל התקרה או מתחת לריצוף. בנסיבות כאלה, הפתרון היחיד הוא להתקשר אל בעלי מקצוע ולהזמין שירות מסודר של תיקון נזילות סמויות ללא הרס מיותר.
אנחנו מתמחים באיתור ותיקון נזילות מכל סוג. התייעצות איתנו תאפשר לך לרכז את כל שלבי הפעולה המומלצים של תיקון נזילה סמויה תחת קורת גג אחת, בעיקר על מנת לחזור לשגרה מהר אבל גם כדי לחסוך בהוצאות.

☑️תיקון נזילות סמויות באופן מקיף ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

תיקון נזילות סמויות
תיקון נזילות סמויות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

תיקון נזילות סמויות בצורה מקצועית

תיקון נזילות סמויות יכול להתבצע כאשר המקור אינו ברור. במצב של פגם בצנרת למשל, המים ייזלו החוצה וגם יחממו את האזור שבקרבת הצנרת. כאן, התפקיד של בעלי מקצוע הוא לתקן את הנזילה הסמויה באופן שיהיה הכי משתלם ועם כמה שפחות הרס. ברוב המקרים, אפשר גם להתמקד רק בצינור הפגום. במקרים חמורים יותר, יכול להיות שיהיה צורך להחליף מקטע שלם או את כל הצנרת.

 

מה גורם לנזילה סמויה?

נזילה סמויה עלולה להיגרם מהרבה סיבות. הנה הסיבות הנפוצות והאופן שבו תיקון נזילות סמויות מאפשר להתמודד עם ההשלכות שלהן:

  1. נזילת מים בגלל סתימות בצנרת – כאשר הצנרת סתומה והמים לא זורמים פנימה עד למקור הפינוי העירוני, זה אומר שנוצר עומס. העומס הזה גורם לסתימה שבתורה מביאה לנזילה מתוך המרווחים והסדקים הקטנים בין הצינורות. אז במקרים של סתימות בצנרת, ככל הנראה לא יעבור הרבה זמן עד שניתן יהיה לראות גם סימנים של נזילת מים.
  2. חדירת שורשים אל קווי ביוב – יש סתימות שלא נגרמות בגלל התנהגות צרכני המים, אלא בגלל חדירת שורשים אל קווי ביוב. אז כאן התוצאות דומות ועדיין יש צורך להזמין שירות מקצועי של תיקון נזילה סמויה, אבל הפתרון יהיה מעט אחר ויתבסס על הסרת השורשים וגיזום שלהם.
  3. פיצוץ מים בצנרת – כל צנרת חלודה, ישנה או עם סדקים צפויה בסופו של דבר לקרוס תחת העומס ולהתפוצץ. אז כאן הנזילה עצמה לא סמויה, אך הזמנת בעלי מקצוע היא בכל זאת הפתרון היחיד שמאפשר למנוע את ההרס המיותר.

 

איתור לפני תיקון נזילות סמויות

השלב הראשון של תהליך תיקון נזילות סמויות הוא לאתר את המקור שלה. אם לא רוצים להרים סתם מרצפות או לשבור חלקים לא רלוונטיים של הקיר והתקרה, צריך להשתמש במכשור טכנולוגי ומתקדם. בעזרת מכשור כזה ניתן לבצע איתור של כל מוקדי הנזילה ולתאם שירות מקצועי של תיקון נזילה סמויה באופן מהיר.

 

החשיבות של תיקון נזילות

חשוב מאוד להתייעץ עם בעלי מקצוע כדי לקצר את משך הזמן שעובר מהרגע שבו חושדים בקיומה של נזילה – ועד שמתקנים את הבעיה. התיקון הזה קריטי כי הוא חוסך את המשך הנזקים למבנה, מונע התפוררות של הקיר ובמידה מסוימת גם עוזר להתגונן מפני תחלואה וחשיפה לפטריות, חיידקים, עובש וירקת. במקרים של תיקון נזילות סמויות, צריך גם להביא בחשבון שאי אפשר למצוא את המקום שלה בעין בלתי מזוינת.

 

כמה עולה תיקון נזילות סמויות?

בשירותי תיקון נזילות סמויות מחיר נקבע לפי מיקום הבעיה, סוג המכשור שבו משתמשים והנגישות. כמו כן, מחיר תיקון נזילות סמויות יכול להיות מושפע מהדחיפות: אם מזמינים בעל מקצוע בשעת הלילה או בשבתות, משלמים על תיקון נזילות סמויות קצת יותר בהשוואה להזמנת בעל מקצוע בשעות היום ובימי החול של השבוע.

 

מחירון תיקון נזילות סמויות כללי

תיקון נזילות סמויות מחיר מ-₪1000
תיקון נזילות בדירה מחיר מ-₪1000
תיקון נזילות מים מחיר מ-₪1000

 

לתיקון נזילות סמויות חייגו 055-978-0890 ☎️

עם מכשור טכנולוגי מתקדם ומשוכלל שמונע הרס מיותר.

כי המחיר של התיקון משתלם יותר בהשוואה לנזקים שנגרמים מהנזילה.

התפוררות של הקיר והטיח, עובש, הופעת ירקת על הריצוף, ריח של טחב ועוד.

באמצעות החלפת הצינור או הצנרת.

דילוג לתוכן