איתור נזילות איתור ברור

תיקון נזילות בקירות

חשוב מאוד לתאם כמה שיותר מוקדם שירות של תיקון נזילות בקירות ולדרוש עבורו אחריות. כאשר מתאמים מוקדם שירות כזה, המשמעות היא שמתקנים את הנזילה לפני שהיא ממשיכה להתפשט ולגרום עוד נזקים. בין היתר, נזילת מים שלא מתוקנת על ידי בעלי מקצוע עלולה להתפשט עד ליסודות של המבנה ולערער אותו. חוץ מזה, אפשר לראות את הנזקים של נזילת מים בקירות באופן מיידי: החל מההתקלפות של הקיר, דרך כתמי העובש ועד הריח של הטחב.
צוות מקצועי שלנו מגיע עד בית הלקוח עם ציוד מתאים לאיתור ואז תיקון נזילה בקיר. אנחנו מכירים מקרוב את התחום, לכן יש לנו את היכולת לזהות מהר מה בדיוק גרם לנזילה ואיזה פתרון יהיה הכי אפקטיבי עבורה. רוצה שנעשה את זה גם בשבילך? כדאי להתקשר אלינו לפני שהבעיה מחמירה.

☑️תיקון נזילות בקירות באופן מקיף ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

תיקון נזילות בקירות
תיקון נזילות בקירות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

תיקון נזילות בקירות בצורה מקצועית

תיקון נזילות בקירות צריך להתבצע בצורה מקצועית כי יש לו המון השלכות. הנה למשל חלק מההיבטים שבהם אפשר להרגיש מהר מאוד את ההשלכות השליליות של נזילות מים בקירות:

  1. ההיבט הכלכלי – נזילת מים גורמת נזק למבנה. כאשר נגרמים נזקים למבנה, צריך לשלם ביוקר על מנת לתקן אותם. לשם השוואה, בכל הצעה על מחיר תיקון נזילות בקירות מסתבר שזה שירות משתלם יותר.
  2. ההיבט הבריאותי – נזילת מים גורמת להתפתחות עובש, טחב, פטריות וחיידקים. בטווח הבינוני, זה מאיץ תחלואה ועלול לפגוע בעיקר בקשישים או ילדים. לכן, שווה לברר מה בדיוק משפיע על תיקון נזילות בקירות מחיר ולשלם אותו.
  3. ההיבט המעשי – נזילת מים גורמת נזקים לציוד. נכון שהנזילה מופיעה קודם כל על הקיר, אבל בהיעדר טיפול מתאים לא יעבור הרבה זמן עד שהיא תחל להתפשט גם על גבי הריהוט, מכשירי החשמל והציוד האישי. במצב כזה, לא יהיה ניתן לייבש לגמרי את כל הרהיטים.

 

סיבות להופעת נזילות בקירות

שירות מקצועי תיקון נזילות בקירות רלוונטי בלי קשר לסיבה שבגללה הבעיה הופיעה. הנה למשל כמה סיבות נפוצות להופעת נזילות ומה שעושים על מנת לתקן את התקלה:

  • נזילת מים בגלל פיצוץ בצנרת – מחליפים את הצנרת
  • נזילת מים בגלל צינור סדוק – מחליפים רק את הצינור הפגום
  • נזילת מים בגלל דוד דולף – מחליפים את הדוד
  • נזילת מים בגלל רטיבות מבחוץ – משפרים את האיטום
  • נזילת מים בגלל תקלה אצל השכנים – מחליפים את הצנרת של הבניין

 

תיקון נזילות בקירות – שלב אחרי שלב

העניין הוא שצריך להקפיד על שלבים מסוימים על מנת להשיג את היתרונות של תיקון נזילות בקירות. אם רוצים גם להגיע לרמה מקצועית גבוהה של תיקון נזילה בקיר וגם לעשות את זה בלי לגרום להרס מיותר, שומרים על השלבים הבאים:

  1. איתור נזילות מים עם ציוד משוכלל ומתקדם כמו מצלמה טרמית, סיב אופטי וכן הלאה
  2. פתיחה מדויקת של המקום שבו מזהים את המקור של הנזילה
  3. תיקון ממוקד של הצינור או מקטע הצנרת
  4. סגירה מחדש של הקיר
  5. המתנה לייבוש מלא ואז צביעת הקירות

 

נזילות בקירות גם בבתים חדשים

חשוב להבין שהשירות של תיקון נזילות בקירות מיועד גם לבתים ישנים וגם לבתים חדשים. נכון שנזילות מים נפוצות יותר בבתים ישנים שבהם הצנרת חלודה, אבל יש דירות חדשות שבהן הקבלן ביצע ליקויי בנייה ולכן הנזילה מופיע מיד אחרי האכלוס. במקרים כאלה, אפשר להזמין שירות של תיקון נזילה בקיר ולהטיל את האחריות על הקבלן.

 

כמה עולה תיקון נזילות בקירות?

העלות של תיקון נזילות בקירות מושפעת מהמיקום והמורכבות של הפרויקט. כמו כן, יש הבדל בין איתור נזילות בקירות פנימיים לעומת קירות חיצוניים. המסקנה היא שצריך לקבל הצעת מחיר מסודרת ולהכיר את המחירון המקובל בענף.

 

מחירון תיקון נזילות בקירות כללי

תיקון נזילות בקירות מחיר מ-₪1000
תיקון נזילות בדירה מחיר מ-₪1000
תיקון נזילות מים מחיר מ-₪1000

 

לתיקון נזילות בקירות חייגו 055-978-0890 ☎️

בעזרת החלפת הצנרת התקולה.

עקב נזילה או איטום לקוי.

באמצעות תחזוקת צנרת.

דילוג לתוכן