איתור נזילות איתור ברור

תיקון נזילה בתקרה

נזילת מים בתקרה מתפשטת מהר מאוד אל שאר החלקים של הבית. אם לא מתאמים מוקדם שירות מקצועי של תיקון נזילה בתקרה, ההשלכות עלולות להיות נזק בלתי הפיך. אבל כאשר מערבים בעלי מקצוע שיודעים גם לאתר את המקור המדויק של הנזילה וגם לתקן אותה, חוסכים זמן והוצאות וחוזרים לשגרה מאוד מהר.
צוות שלנו יכול להגיע אליך עם מכשור מתקדם לאיתור של כל סוגי הנזילות. אם נגלה שיש נזילה מעל התקרה שלך, נדע מה לעשות כדי לתקן אותה בלי לגרום הרס מיותר. לכן, הצעד הבא מבחינתך צריך להיות השארת פרטים באתר או שיחה קצרה עם נציגינו לתיאום שירות אמין של תיקון נזילות בתקרה.

☑️תיקון נזילה בתקרה באופן מקיף ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

תיקון נזילה בתקרה
תיקון נזילה בתקרה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

כך מזהים מקצועיות: תיקון נזילה בתקרה בלי לגרום הרס מיותר

האינדיקציה הכי טובה לשירות מקצועי של תיקון נזילה בתקרה היא מניעת הרס מיותר. אם מצליחים לאתר את המיקום המדויק של הנזילה, זה אומר שיודעים איפה בדיוק לפרק את התקרה כדי לראות את הנזילה. אחרי שמפרקים בצורה מדויקת את המיקום של התקרה, מתקנים את הנזילה באופן יעיל, אפקטיבי, מהיר וחסכוני. מנגד, כל מי שמציע לשבור את הבית כדי לבצע תיקון נזילות בתקרה הוא כנראה איש מקצוע לא מספיק מיומן.

 

סיבות להופעת נזילה בתקרה

יש סיבות שונות לכך שצריך להזמין שירות של תיקון נזילה בתקרה ולהתייעץ עם בעלי מקצוע. הנה הגורמים העיקריים לנזילות כאלה ומה שמאפיין אותם:

  1. נזילה בתקרה בגלל חדירת מים מהגג – חדירת מים מהגג נוטה להתפשט כאמור מהר גם אל תוך המבנה. בין אם מדובר על גג רעפים או על גג שטוח, הסכנה היא מפני נזילה בתקרה שתגרום לנזקים נוספים.
  2. נזילה בתקרה בגלל פיצוץ מים בצנרת – פיצוץ מים בצנרת היא הסיבה העיקרית להופעת רטיבות בתקרה, על הקירות או מתחת לריצוף. בפועל, צנרת לאספקת מים או הסקה נמצאת מעל הדירה בעיקר בבנייני מגורים משותפים אך היא יכולה גם להיות חלק מבית פרטי וצמוד קרקע.
  3. נזילה בתקרה בגלל תקלה אצל השכנים – היתרון של תיקון נזילות בתקרה הוא שניתן לרכז את כל השירותים מול אותם בעלי מקצוע. אפילו אם הנזילה בתקרה נגרמה בגלל תקלה אצל השכנים, אותם בעלי מקצוע יידעו מה לעשות כדי לאתר ולתקן אותה.

 

תיקון נזילה בתקרה של הבניין לעומת הבית הפרטי

תיקון נזילה בתקרה הוא חלק משירות שמיועד עבור קהל יעד מגוון. מלבד בעלי בתים פרטיים, שירות כזה יכול להתאים גם לבעלי או שוכרי דירות בבנייני מגורים משותפים. עם זאת, האופן שבו מבצעים תיקון נזילות בתקרה של בית פרטי לא בהכרח תהיה זהה לאופן שבו מבצעים את זה בבניין מגורים גבוה.

בפועל, ההבדל העיקרי הוא שבבית הפרטי בדרך כלל קל לעלות לגג – בעוד בבניין מגורים גבוה יהיה צורך להשתמש בפתרונות הרמה, סנפלינג וכן הלאה.

 

תיקון נזילה לפני שנגרמים נזקים בלתי הפיכים

שירות מקצועי של תיקון נזילה בתקרה חוסך המון נזקים בלתי הפיכים. התשלום החד פעמי על מחיר תיקון נזילה בתקרה למשל מונע את ההוצאות על תיקון הקירות, צביעה מחדש של הבית, חיזוק היסודות המתפוררים ועוד. במקביל, בהוצאה על תיקון נזילה בתקרה מחיר מסוים תמיד יהיה משתלם יותר לעומת העלות של תיקון הרהיטים, החלפת הרכוש או הנזקים לאיכות החיים ולבריאות.

 

כמה עולה תיקון נזילה בתקרה?

טווח המחירים המקובל בענף של תיקון נזילה בתקרה מושפע מפרמטרים שונים. בין היתר, הפרמטרים העיקריים שקובעים כמה יעלה שירות כזה הם הנגישות אל מיקום הנזילה, סוג הנזילה, סוג המכשור שבו משתמשים וכדומה.

 

מחירון תיקון נזילה בתקרה כללי

תיקון נזילה בתקרה מחיר מ-₪1000
תיקון נזילות בדירה מחיר מ-₪1000
תיקון נזילות מים מחיר מ-₪1000

 

לתיקון נזילה בתקרה חייגו 055-978-0890 ☎️

חדירת מים מבחוץ או נזילת מים בצנרת.

עם מכשור מתקדם שמאתר נזילות ללא הרס פיזי.

כדי למנוע נזקים חמורים לרכוש.

עם יריעות ביטומניות, חומרים משחתיים או זפת.

דילוג לתוכן