איתור נזילות איתור ברור

תיקון נזילות מחוץ למבנים

שירותי תיקון נזילות מחוץ למבנים מתאימים לקהל יעד מגוון. קודם כל, נזילות מים עלולות להופיע גם מחוץ למבנים פרטיים וגם מבחוץ לבנייני מגורים משותפים, מוסדות ציבור ובנייני משרדים. שנית, יש מקרים שבהם נזילות מים מחוץ למבנים הם באחריות של העירייה – אבל הנזקים עצמם נגרמים לתושבים. לכן, רצוי מאוד לרכז שירותי תיקון נזילה מחוץ למבנים תחת קורת גג אחת ומול חברה שמתמחה בכך.
לנו יש את הכלים ואת הניסיון הנדרשים על מנת לאתר את המקור של הנזילה. אחרי שנאתר עבורך את המיקום המדויק של הנזילה, נדע מה לעשות כדי לתקן אותה. באמצעות תיקון ממוקד מן הסוג הזה, אנחנו גם נפתור את הבעיה וגם נחסוך עבורך הוצאות מיותרות על נזקים עקיפים וישירים.

☑️תיקון נזילות מחוץ למבנים באופן מקיף ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

תיקון נזילות מחוץ למבנים
תיקון נזילות מחוץ למבנים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

תיקון נזילות מחוץ למבנים בצורה מקצועית

תיקון נזילות מחוץ למבנים צריך להתבצע בצורה מקצועית. אם רוצים שהתיקון יחזיק מעמד, יש לוודא ניסיון קודם בשירות ספציפי של תיקון נזילה מחוץ למבנים ולא להתפשר על הצעת המחיר הזולה ביותר. ספציפית בשירות של תיקון נזילות מחוץ למבנים מחיר נמוך עלול לעלות ביוקר, בעיקר אם המשמעות היא שימוש בחומרי גלם לא מספיק איכותיים.

חוץ מזה, מחיר תיקון נזילות מחוץ למבנים צריך להדליק נורה אדומה אם הוא נמוך ביחס למקובל בענף – כי זה כנראה אומר שלא מאתרים את המיקום המדויק של הנזילה באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם ומשוכלל.

 

סיבות לנזילה מחוץ למבנה

יש סיבות שונות שבגללן צריך למהר ולתאם שירות מקצועי של תיקון נזילות מחוץ למבנים. הנה כמה סיבות כאלה ומה שמאפיין אותן:

  1. נזילת מים בגלל פיצוץ בצנרת – צנרת מים מתאפיינת בכך שהיא עוברת גם בתוך המבנה וגם בחוץ. במקרים שבהם יש פיצוץ מים בצנרת, ניתן יהיה לראות את כתמי הרטיבות על פני הקרקע.
  2. נזילת מים בגלל סתימה בביוב – שירות של תיקון נזילה מחוץ למבנים יכול להיות רלוונטי למקרים של סתימה בביוב. אם יש סתימה ומי הדלוחין לא ממשיכים הלאה בתוך הצנרת, התוצאה תהיה נזילת מים מהסדקים והחיבורים בין הצינורות.
  3. נזילת מים בגלל ברז לא תקין – המקרים הקלים של תיקון נזילה מחוץ למבנים מתאפיינים כך שהם מבוססים על החלפת הברז בלבד. אם למשל הברז בחצר או בגינה לא תקין ולא נסגר עד הסוף, המשמעות היא טפטוף של מים ונזילה שנוטה להחמיר מהר. בשביל לפתור את התקלה הזו, פשוט מחליפים את הברז עצמו.

 

תיקון נזילות מחוץ למבנים שונים

לא רבים לוקחים בחשבון שיש בכל זאת כמה הבדלים בין שירותי תיקון נזילות מחוץ למבנים שונים. ההבדל העיקרי בהקשר הזה הוא בין מבנים פרטיים ובנייני מגורים משותפים – לבין בנייני משרדים או מבנים מוסדיים וציבוריים. בפועל, ההבדל הוא גם במי שמשלם על התיקון: בעוד בבניין מגורים משותף הדיירים משלמים על התיקון דרך ועד הבית, בבניינים מוסדיים וציבוריים התשלום הוא מקופת המדינה ומהמיסים של התושבים.

 

נזילות גלויות לעומת סמויות

תיקון נזילות מחוץ למבנים מתאים גם למקרים שבהם רואים את המקור של התקלה וגם אם לא יודעים איפה בדיוק היא החלה. נזילה גלויה יכולה להיגרם למשל בגלל פיצוץ בצנרת, בעוד נזילה סמויה מתרחשת מתחת לקרקע או בגלל פגם בצינורות. בכל מקרה, מכשור מתקדם מאפשר להתחקות אחר המקור של הנזילה.

 

כמה עולה תיקון נזילות מחוץ למבנים?

העלות של תיקון נזילות מחוץ למבנים נקבעת לפי מורכבות הפרויקט. ככל שהפרויקט מסובך וקשה יותר להגיע אל המקור של הנזילה, כך המחיר יעלה. חוץ מזה, יש פערי מחירים שנקבעים לפי הדחיפות של השירות בתוך או מחוץ לשעות העבודה.

 

מחירון תיקון נזילות מחוץ למבנים כללי

תיקון נזילות מחוץ למבנים מחיר מ-₪1600
תיקון נזילות בדירה מחיר מ-₪1000
תיקון נזילות מים מחיר מ-₪1000

 

לתיקון נזילות מחוץ למבנים חייגו 055-978-0890 ☎️

עם מכשור טכנולוגי בבעלותם של מאתרי נזילות מוסמכים.

בגלל תקלות בצנרת.

בעזרת החלפת צינורות או ברזים.

הבעלים של הצנרת.

דילוג לתוכן