איתור נזילות איתור ברור

תיקון נזילות מים

המטרה של תיקון נזילות מים היא למנוע עוד נזקים למבנה ולרכוש. אבל בעוד את היתרון הזה של תיקון נזילת מים אפשר לראות רק אחרי כמה שבועות או אפילו חודשים, יש גם יתרון מיידי יותר – כמו למשל חיסכון בהוצאות. אם יש נזילת מים שאינה מתוקנת בצורה מקצועית, התוצאה המיידית תהיה חשבון מים מנופח.
רוצים למנוע הוצאות מיותרות? התייעצות עם אחד הנציגים שלנו תאפשר לשלוח אליך עוד היום מומחה של תיקון נזילת מים בכל היקף. אנו משתמשים במכשור מתקדם ומשוכלל, מתחייבים לאתר את המקור של הנזילה ואז גם מתקנים אותה. אז בזכות היכולת לרכז את כל השירותים שחשובים עבורך תחת קורת גג אחת, יש עלינו המון המלצות שאותן כדאי לך לנצל.

☑️תיקון נזילות מים באופן מקיף ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

תיקון נזילות מים
תיקון נזילות מים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

תיקון בצורה מקצועית

חשוב מאוד לתאם שירות מקצועי של תיקון נזילות מים ולא להתפשר על התוצאות שלו. בשביל לוודא מראש שהשירות מקצועי, בודקים למשל מי לוקח עליו אחריות. ברמה הטכנית, מומלץ לבדוק באיזה מכשירים עומדים להשתמש על מנת לנסות לאתר את המקור של הנזילה. הטעות הנפוצה היא למהר ולבדוק את השורה התחתונה של שיטת התיקון – בעוד בפועל מה שמשפיע עליה זה הזיהוי המדויק של מקור התקלה.

 

תנאים עבור תיקון נזילות מים

מהאמור לעיל אפשר גם להבין למה יש מספר תנאים מצטברים עבור ההצלחה של תיקון נזילות מים. הנה התנאים העיקריים ומה שעומד מאחוריהם.

  1. איתור מדויק של מקור הנזילה – אי אפשר לתקן נזילת מים אם לא יודעים איפה בדיוק היא החלה. אפשר אמנם לייבש את הקיר או לנסות לצבוע אותו מחדש, אבל זה לא יחזיק מעמד. בשביל תיקון נזילת מים ברמה גבוהה, חייבים להשתמש במכשור טכנולוגי מתקדם ולהתחקות אחר המקור של התקלה.
  2. התאמת הפתרון לסוג התקלה – תיקון נזילת מים יכול להתבצע על ידי החלפת הצינור הפגום, החלפת כל הצנרת, החלפת המרזב, בידוד מחדש של המבנה, התקנת פתרונות עיבוי ושחרור לחות ועוד. כפי שאפשר להבין, יש המון פתרונות רלוונטיים והסוד הוא להתאים אותם לסוג התקלה כפי שאובחנה על ידי אנשי המקצוע.
  3. איטום יסודי של האזור שתוקן – השלב האחרון של תיקון נזילת מים הוא לאטום את האזור. אם לא אוטמים את האזור, לא יעבור הרבה זמן עד שהנזילה תופיע שוב.

 

תדירות של תיקון נזילות

התדירות של תיקון נזילות מים נקבעת לפי מצב המבנה והצנרת. בבניינים חדשים שהוקמו ללא ליקויי בנייה, אפשר לעבור גם 10 או 15 שנה בלי שיהיו נזילות מים. אבל בבתים ישנים יותר שבהם הצנרת לא מתוחזקת ברמה גבוהה, יכול להיות שיהיה צורך להתמודד עם נזילות מדי חורף מחדש.

בשביל למנוע את זה, מקבלים מידע על מחיר תיקון נזילות מים ויוצרים קשר עם חברה מקצועית שמסוגלת לקחת על זה אחריות.

 

תיקון נזילות לחיסכון בהוצאות

תיקון נזילות מים הוא שירות שמשתלם עבור קהל היעד והלקוחות. נכון שבכל הצעה על תיקון נזילות מים מחיר יכול להגיע לכמה מאות שקלים, אבל זה עדיין זול יותר מאשר להתמודד עם הנזקים של הנזילה.

  • התפוררות של קירות המבנה
  • נזקים ליסודות המבנה או הבית
  • פגיעה בציוד האישי, ברכוש, בריצוף, בריהוט ועוד
  • חשבון מים מנופח בגלל נזילת מים סמויה שלא מגלים את המקור שלה
  • ירידה בערך הנכס בגלל שיש בו נזילות חוזרות ונשנות

 

כמה עולה תיקון נזילות מים?

העלות של תיקון נזילות מים נקבעת לאחר התייעצות עם בעלי מקצוע. בעזרת התייעצות כזו אפשר לבנות הצעת מחיר בהתאמה אישית, תוך התייחסות לשיקולים שונים ובהם.

  • מיקום הנזילה
  • גודל הנזילה
  • סוג המבנה
  • סוג המכשור

 

מחירון תיקון נזילות מים כללי

תיקון נזילות מים מחיר מ-₪1000
תיקון נזילות בדירה מחיר מ-₪1000
תיקון נזילות בגינה מחיר מ-₪1600

 

לתיקון נזילות מים חייגו 055-978-0890 ☎️

באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם ומשוכלל שמאתרי נזילות מחזיקים.

בעזרת החלפה של הצינור הפגום שגורם לנזילה.

בגלל בעיות בצנרת או באיטום.

נזילות של מים עלולות לגרום לנזק למבנה שבו אנו שוהים ויש להן השלכות בריאותיות עלינו.

דילוג לתוכן