איתור נזילות איתור ברור

תיקון נזילות מבריכת שחייה

נזילות מים הן לצערנו חלק בלתי נפרד מכל בריכת שחייה. בגלל כמויות המים הגדולות שיש בבריכה מצד אחד והשימוש האינטנסיבי בה מצד שני, כמעט בלתי אפשרי למנוע לחלוטין את הנזילה. עם זאת, אפשר וצריך למהר להזמין שירות מקצועי של תיקון נזילות מבריכת שחייה כדי למנוע נזקים מיותרים.
שירות מקצועי של תיקון נזילה מבריכת שחייה הוא כיום חלק בלתי נפרד מסל היתרונות שלנו. אם ברצונך גם לאתר את הנזילה בלי לגרום הרס מיותר וגם לתקן אותה עם אחריות לתקופה ארוכה, אנחנו הכתובת שחיפשת.

☑️תיקון נזילות מבריכת שחייה באופן מקיף ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

תיקון נזילות מבריכת שחייה
תיקון נזילות מבריכת שחייה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

תיקון נזילות מבריכת שחייה מכל סוג

שירותי תיקון נזילות מבריכת שחייה מיועדים לשלל צרכים ומטרות. הנה למשל כמה סוגי בריכות שעבורן אפשר לתאם שירות תיקונים כזה:

  1. בריכה מבטון – בריכה מבטון היא הנפוצה והיקרה ביותר. בריכות בטון קיימות בבתים פרטיים, במכוני קאנטרי וגם בבתי מלון. בשביל לבצע תיקון נזילה מבריכת שחייה מבטון, יש צורך להשתמש במכשור מתקדם ומשוכלל.
  2. בריכה מתועשת – בריכה מתועשת מתאפיינת בכך שמייצרים אותה במפעל ואז מובילים לאתר. שיטת הייצור הזו אמורה לחסוך בהוצאות, אך היא לא מונעת באופן הרמטי את התקלות והנזילות. אז בכל מקרה של נזילת מים בבריכה מתועשת, צריך להזמין בעלי מקצוע כמה שיותר מהר.
  3. בריכה מפיברגלס – העלות של בריכה מפיברגלס נמוכה יותר לעומת בריכה מתועשת או בריכה מבטון. באופן עקרוני, יש לזה השפעה גם על מחיר תיקון נזילות מבריכת שחייה מפיברגלס ועל השיטות שבהן משתמשים כדי לבצע את העבודה.

 

מערכת איתור נזילות מבריכת שחייה

כיום אפשר להשתמש במערכת איתור ייעודית עוד לפני שמחליטים באיזה אופן לבצע תיקון נזילות מבריכת שחייה. כאשר מאתרים את המיקום המדויק של הנזילה, חוסכים זמן והוצאות על תיקון נזילה מבריכת שחייה פרטית או מבריכות שחייה של בתי מלון, מכוני קאנטרי וכן הלאה. בנוסף, המטרה היא לשלב מערכת לאיתור נזילות כדי להשיג את היתרונות הבאים:

  • חיבור לכל סוגי הצנרות והקטרים הקיימים בבריכה
  • בדיקת ירידת לחץ לצורך זיהוי נזילת מים
  • איתור מדויק של מיקום הנזילה עד טווח של ס"מ בודדים
  • חשיפת הצנרת הפגומה – להחלפת החלק התקול בלבד
  • חיסכון על שימוש בחומרים ובהוצאות

 

איך מבצעים תיקון נזילות מבריכת שחייה?

השלב של תיקון נזילות מבריכת שחייה הוא למעשה הפשוט ביותר בתהליך. את התיקון מבצעים על ידי החלפת החלק התקול, לפי סוג הבריכה: מבטון, מפיברגלס או בריכה מתועשת. אבל בפועל, מה שדורש רמה גבוהה של מקצועיות זה האיתור. כמו כן, בחלק מהמקרים אי אפשר לבצע תיקון נזילה מבריכת שחייה בלי לרוקן את המים.

 

ריקון מים לפני תיקון נזילות

הריקון של המים מסבך משמעותית את התהליך של תיקון נזילות מבריכת שחייה. בבריכות שחייה ביתיות או ציבוריות, יש צורך בריקון כמויות אדירות של מים. אם רוצים למנוע את זה, צריך להשתמש בציוד משוכלל ומתקדם כדי לאתר את המיקום המדויק של הנזילה. במידה ומאתרים את המיקום של הנזילה ומגלים שהיא נמצאת רק בחלק העליון של הבריכה, זה אולי אומר שלא יהיה צורך לרוקן את כולה ממים.

 

כמה עולה תיקון נזילות מבריכת שחייה?

השירות של תיקון נזילות מבריכת שחייה מתומחר על פי פרמטרים אובייקטיביים. לרוב, מה שמשפיע על תיקון נזילות מבריכת שחייה מחיר ועלויות נפרדות אלו פרמטרים כגון מיקום הנזילה, גודל הבריכה, המורכבות של הפרויקט והדחיפות בהזמנת בעלי מקצוע – בתוך או מחוץ לשעות העבודה המקובלות בענף.

 

מחירון תיקון נזילות מבריכת שחייה כללי

תיקון נזילות מבריכת שחייה מחיר מ-₪1200
תיקון נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
תיקון נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לתיקון נזילות מבריכת שחייה חייגו 055-978-0890 ☎️

בהתאם לסוג הבריכה: מבטון, מתועשת או מפיברגלס.

חומרי הגלם שבהם משתמשים על מנת לייצר ולבנות אותן.

כדי למנוע נזקים מצטברים לרכוש ולחסוך בהוצאות על חשבון מים מופרז של הלקוחות.

באמצעות תחזוקה תקופתית נכונה לפי סוג הבריכה.

דילוג לתוכן